Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mmmm.  (Luettu 3376 kertaa)

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: mmmm.
Sun ikäsil miehil ei oo enää sikspäkkii
Reterikki on naistenmies ja ikämies samalla  ::) ei tietoa löytyykö sikspäkkiä, mut vissiin iso kokoelma sloggeja 60-luvulta tähän päivään  :P
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
Vs: mmmm.
kyllähän nyt aika monella tuon ikäsellä sentäs sekpäkki löytyy... ei siinä nyt niiiiin hirvetä vaivaa tartte... muutama tunti työtä päivässä niin hyvin esillä   ja kyllä kelpaa kulkea........    paitti että kohta tarttee taas otta kävelykeppi mukaan jolla hätistää noita sekulipuumia pois jaloksista...

navettapiika

  • Vieras
Vs: mmmm.
Sun ikäsil miehil ei oo enää sikspäkkii
Reterikki on naistenmies ja ikämies samalla  ::) ei tietoa löytyykö sikspäkkiä, mut vissiin iso kokoelma sloggeja 60-luvulta tähän päivään  :P
Reetulle mitään sloggeja heitellä, vaan sellaisia pitsisiä tai pientä ja mustaa...sää et nyt ole oikein asiasta perillä.. Minä sentäs olen nähnyt ja kokenut, mutta en heittänyt. Ja siinä on kieltämättä oikea uros ja ilo silmälle.. ;)

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: mmmm.
Sun ikäsil miehil ei oo enää sikspäkkii
Reterikki on naistenmies ja ikämies samalla  ::) ei tietoa löytyykö sikspäkkiä, mut vissiin iso kokoelma sloggeja 60-luvulta tähän päivään  :P
Reetulle mitään sloggeja heitellä, vaan sellaisia pitsisiä tai pientä ja mustaa...sää et nyt ole oikein asiasta perillä.. Minä sentäs olen nähnyt ja kokenut, mutta en heittänyt. Ja siinä on kieltämättä oikea uros ja ilo silmälle.. ;)
Paha olla samaa mieltä kun on samaa sukupuolta, tuo....uros.. mutta mikä kumma on se taika joka saa naaraat heittämään pikkarinsa??? :o
Onko kosteat piksut niin kamalat jalassa, vai...?
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: mmmm.
kyllähän nyt aika monella tuon ikäsellä sentäs sekpäkki löytyy... ei siinä nyt niiiiin hirvetä vaivaa tartte... muutama tunti työtä päivässä niin hyvin esillä   ja kyllä kelpaa kulkea........    paitti että kohta tarttee taas otta kävelykeppi mukaan jolla hätistää noita sekulipuumia pois jaloksista...
Ton vattapuolen pienenä pitäminen tuotaa ongelmaa, tahi on siis jo karkaamassa käsistä. Selkä sensijaan saa liikuntaa ja lihat on kai siellä kunnossa. Rangan välis olevat levyset vaan joskus kurkkaa ikävästi  >:(
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

navettapiika

  • Vieras
Vs: mmmm.
Sun ikäsil miehil ei oo enää sikspäkkii
Reterikki on naistenmies ja ikämies samalla  ::) ei tietoa löytyykö sikspäkkiä, mut vissiin iso kokoelma sloggeja 60-luvulta tähän päivään  :P
Reetulle mitään sloggeja heitellä, vaan sellaisia pitsisiä tai pientä ja mustaa...sää et nyt ole oikein asiasta perillä.. Minä sentäs olen nähnyt ja kokenut, mutta en heittänyt. Ja siinä on kieltämättä oikea uros ja ilo silmälle.. ;)
Paha olla samaa mieltä kun on samaa sukupuolta, tuo....uros.. mutta mikä kumma on se taika joka saa naaraat heittämään pikkarinsa??? :o
Onko kosteat piksut niin kamalat jalassa, vai...?
Mistäs mää tiedän..ei ole vielä tullut tilannetta, että jollekkin ;D uppo-oudolle olisin pikkarini heittänyt..
Yleensähän nainen kyllä odottaa, että mies ottaa ne pikkarit pois, mutta voithan sää sitä kotinaarasta pyytää heittämään niitä sulle..

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: mmmm.
No, jännittihän tuo pysyykö melonit piilossa vaiko ei??? Onhan se tuokin valinnan peruste. ;D
Joo, on muodollisesti pätevä. Ainakin katsojaluvut pomppaavat....

No onhan tuo parempaa katseltavaa kun se kepun tiedotusvastaava kansanedustaja. 😜

eijjoo yhtä paksu ku mummu.  ;D ;D ;D ;D

kauris

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 398
Vs: mmmm.
No, jännittihän tuo pysyykö melonit piilossa vaiko ei??? Onhan se tuokin valinnan peruste. ;D
Joo, on muodollisesti pätevä. Ainakin katsojaluvut pomppaavat....

No onhan tuo parempaa katseltavaa kun se kepun tiedotusvastaava kansanedustaja. 😜

eijjoo yhtä paksu ku mummu.  ;D ;D ;D ;D

Irma on toooosi näläkiintysen näköönen ;D

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: mmmm.