Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe arhinmäki on huipputyyppi  (Luettu 1650 kertaa)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

jeep

• Vieras
Vs: arhinmäki on huipputyyppi
Oli hieno veto. Kuukauden paras 8)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
vasemmistoliitolla on ehkä älykkäin puheenjohtaja tällä hetkellä  mutta on tuo kyllä aikalailla uhkarohkea teko, tiiä vaikka soini ois puottanu takkisa lattialle ja kääriny hihat ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Jätkä

• Vieras
 Mutta tässähän Arhimäki todistaa, että hän itse on se takinkääntäjä.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Juuri näin saitin vasemmistolaisilla on lyhyt muisti tästä syystä vasemmistolaisia joi kusettaa aina uudestaan ja uudestaan samoilla tempuilla ;D ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Juuri näin saitin vasemmistolaisilla on lyhyt muisti tästä syystä vasemmistolaisia joi kusettaa aina uudestaan ja uudestaan samoilla tempuilla ;D ;D

paavo on enämpi porvari, kuin kovinkaan kokkari. joskus tuo rooli unohtuu, mutta paavon  onneksi vasurit eivät sitä huomaa.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

• Vieras

paavo on enämpi porvari, kuin kovinkaan kokkari. joskus tuo rooli unohtuu, mutta paavon  onneksi vasurit eivät sitä huomaa.
Nyt ei vain muista omia töppäilyjään ministerinä..mutta eihän se mitään oikeaa hommaa ministerinä tehnytkään, mitä nyt sammu jossakin potkupallokisoissa.. ;D

JösseJänis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mutta talousasioissa Arhinmäki ei sentään ole takinkääntäjä. Hän ainoana puheenjohtajana oli ennen vaaleja sitä mieltä, että mistään ei tarvitse säästää ja kilpailukykymme on kunnossa. Nyt vain hiukan lisää velkaa ja pyörät pyörimään.

Hän on edelleen samaa mieltä. Antti Rinnekin on samaa mieltä, mutta ennen vaaleja hän kuitenkin kertoi, kuinka seuraavalla hallituksella on edessään ikäviä päätöksiä.