niin, eiköös valioonki oo valittu maatilan isänten toimesta isännistä parhaat johtamaan ja tulos ei taida nykysessä valossa olla kovinkaan hyvä
työnantajien ja ek.n täydellinen epäonnistuminen, viis vuotta on tehty nollasopimuksia palkoissa, yrittäjien velvotteita poistettu mljardikaupalla ja ekonomt ja rofessorit on sitä mieltä jotta ei ainakaan kalliimpaa oo työn teettäminen työntekijän kustannuksien puolesta kuin saksassa ja ruotsissa mutta mitä on yrittäjät saanu aikaan ...historian suurmman osingonjaon kaikki taitavasti johdetut ja tulosta tehneet valtionyhtiöt hävitetty tai ajettu kuralle kaikkeen syynä elinkenoelämän ja yrittäjien pohjaton ahneus ja mulle mulle politiikka, tervehtymnen alkaa stä että häkämies kävelytetään ruotsin rajalle ja todetaan että sinne tulee sen verran pakolasia jotta viihdyt varmasti
Isevarmeri aloittanut mielenosoituksen jo aamulla ja nyt jo kolmas leka heiluu
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 18.09.15 - klo:15:30Isevarmeri aloittanut mielenosoituksen jo aamulla ja nyt jo kolmas leka heiluu itekki olit menossa mutta senverta rankasti sato jotta caliprasta castu puola
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 18.09.15 - klo:11:21työnantajien ja ek.n täydellinen epäonnistuminen, viis vuotta on tehty nollasopimuksia palkoissa, yrittäjien velvotteita poistettu mljardikaupalla ja ekonomt ja rofessorit on sitä mieltä jotta ei ainakaan kalliimpaa oo työn teettäminen työntekijän kustannuksien puolesta kuin saksassa ja ruotsissa mutta mitä on yrittäjät saanu aikaan ...historian suurmman osingonjaon kaikki taitavasti johdetut ja tulosta tehneet valtionyhtiöt hävitetty tai ajettu kuralle kaikkeen syynä elinkenoelämän ja yrittäjien pohjaton ahneus ja mulle mulle politiikka, tervehtymnen alkaa stä että häkämies kävelytetään ruotsin rajalle ja todetaan että sinne tulee sen verran pakolasia jotta viihdyt varmasti Päpäläplää . Ei Suomessa työn teettäminen kalliimpaa olekkaan , se tosiasia . Valtava pyrokratia on monelle liian suuri este yrittämiselle . Koskellakin siirretään investointeja koska odotellaan helpompia aikoja . Tuleeks niit , tuskin . Pohjaton ahneuskoo Yrittäjillä . Tuskin . Kaikki pääse osinko tuloista nauttimaan . Jääfarmari voi näyttää yrittämiselle mallia , jos osaa, uskaltaa .