Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Heh ja heh ja hekoheho heh :)  (Luettu 988 kertaa)

Tuuli

  • Vieras
Heh ja heh ja hekoheho heh :)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1441699145485.html

 ;D

Saatais vielä se Lylyn änkyräporukka mukaan.... mutta epäilenpä....

Viimeksi muokattu: 09.09.15 - klo:14:13 kirjoittanut Tuuli

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Heh ja heh ja hekoheho heh :)
AssTeeTeeKoo mainittu...     ;)  :D  ;D  ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Tuuli

  • Vieras
Vs: Heh ja heh ja hekoheho heh :)
Sipilä näyttä närhen munat AY-liikkeelle.    :P ;D

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1441846469210.html


Kaksi kertaa yritettiin hyvässä yhteistyössä Pyhän Kolminaisuuden kanssa neuvotella ja kolmatta ollaan nyt vaatimassa, kun paskat on jo housussa.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Heh ja heh ja hekoheho heh :)
Jos nyt minä olisin hallituksessa niin harkitsisin vakaasti uusia neuvotteluja.. ei tämä maa nouse lakkoilemallakaan ja toisekseen se laiha sopukin olisi parempi kuin ilmiriita.. ::)

Tuuli

  • Vieras
Vs: Heh ja heh ja hekoheho heh :)
Jos nyt minä olisin hallituksessa niin harkitsisin vakaasti uusia neuvotteluja.. ei tämä maa nouse lakkoilemallakaan ja toisekseen se laiha sopukin olisi parempi kuin ilmiriita.. ::)

Sipilä antoi Pyhälle Kolminaisuudelle vapaat kädet hoitaa homma ihan itse...mutta Ei Taida Sekään Kelvata.  ???

navettapiika

  • Vieras
Vs: Heh ja heh ja hekoheho heh :)
Jos nyt minä olisin hallituksessa niin harkitsisin vakaasti uusia neuvotteluja.. ei tämä maa nouse lakkoilemallakaan ja toisekseen se laiha sopukin olisi parempi kuin ilmiriita.. ::)

Sipilä antoi Pyhälle Kolminaisuudelle vapaat kädet hoitaa homma ihan itse...mutta Ei Taida Sekään Kelvata.  ???
Nähtäväksi jää, mutta ei tämä kyllä työmotivaatiota nosta... ::)