kuinka iskee sipilän leikkauslista viherpiipertäjiin, byrokraatteihin ja virkamiehiin, tehdäänkö siellä ylitöitä, tai sunnuntaisin käsitellään niska limassa ympäristölupia ja niiden valituksia, ollaanko vain yksi päivä sairaslomalla, pieneneekö eläinlääkärin tai remppa-ukon viikonlopun laskutus 25 prossaa
Piipertäjillä on erikois oikeuksia, olivat nimittäin soitteneet pyhäjoella poliiseille, että pitäs päästä junalle ja rahat on kaikki. Kyyti oli tiettävsti järjestynyt.
Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 09.09.15 - klo:16:33 Piipertäjillä on erikois oikeuksia, olivat nimittäin soitteneet pyhäjoella poliiseille, että pitäs päästä junalle ja rahat on kaikki. Kyyti oli tiettävsti järjestynyt.Poliisi ei voi syyllistyä heitteillejättöön
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.09.15 - klo:16:53Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 09.09.15 - klo:16:33 Piipertäjillä on erikois oikeuksia, olivat nimittäin soitteneet pyhäjoella poliiseille, että pitäs päästä junalle ja rahat on kaikki. Kyyti oli tiettävsti järjestynyt.Poliisi ei voi syyllistyä heitteillejättöön Tulikohan piipertäjille vilu, kun on parina yönä pakkasella käynyt..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.09.15 - klo:17:00Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.09.15 - klo:16:53Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 09.09.15 - klo:16:33 Piipertäjillä on erikois oikeuksia, olivat nimittäin soitteneet pyhäjoella poliiseille, että pitäs päästä junalle ja rahat on kaikki. Kyyti oli tiettävsti järjestynyt.Poliisi ei voi syyllistyä heitteillejättöön Tulikohan piipertäjille vilu, kun on parina yönä pakkasella käynyt.. ÄITI,mä haluun kotiin hesaan.
Lainaus käyttäjältä: milkboi - 09.09.15 - klo:17:05Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.09.15 - klo:17:00Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.09.15 - klo:16:53Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 09.09.15 - klo:16:33 Piipertäjillä on erikois oikeuksia, olivat nimittäin soitteneet pyhäjoella poliiseille, että pitäs päästä junalle ja rahat on kaikki. Kyyti oli tiettävsti järjestynyt.Poliisi ei voi syyllistyä heitteillejättöön Tulikohan piipertäjille vilu, kun on parina yönä pakkasella käynyt.. ÄITI,mä haluun kotiin hesaan. http://hommaforum.org/index.php/topic,103757.0.html
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 09.09.15 - klo:17:07Lainaus käyttäjältä: milkboi - 09.09.15 - klo:17:05Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 09.09.15 - klo:17:00Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.09.15 - klo:16:53Lainaus käyttäjältä: Viljelijä - 09.09.15 - klo:16:33 Piipertäjillä on erikois oikeuksia, olivat nimittäin soitteneet pyhäjoella poliiseille, että pitäs päästä junalle ja rahat on kaikki. Kyyti oli tiettävsti järjestynyt.Poliisi ei voi syyllistyä heitteillejättöön Tulikohan piipertäjille vilu, kun on parina yönä pakkasella käynyt.. ÄITI,mä haluun kotiin hesaan. http://hommaforum.org/index.php/topic,103757.0.htmlmuuta mun puolesta vaikka Libyaan
Sepeteukselle se onnela on varmasti se Kreikka..