Voi, nyt jää duunareillakin kahden viikon ulkomaanmatka tekemättä, täytyy tyytyä 10-päivään. Tai sitten autoa ei voikaan vaihtaa siihen superdeluxehypergls4wdturboxl-malliin joka vuosi, pitää jättää joku kirjainsarja auton perseestä pois, ja sekös viduttaa, kun ei saa parempaa kun naapurilla 
kaikki duunarit ei elä tuota yllä mainostettua maajussin elämäntapaa vaan on paljon köyhempiä yksinhuoltajia, elatusmaksua maksavia, köyhiä eläkeläisiä yms jotka entistä enempi joutuu tuijottamaan hintaa kaupassa ja se halvin vaihtoehto e taida olla useinkaan kotimainen

Tämä on valitettava fakta... lisäksi he kokevat maksavansa kotimaisen maatalouden veroissaan. Onkin siis iso paradoksi, että köyhällä ei ole varaa siihen minkä tuottamiseen on itse osallistunut.
Tosin... ei ole itselläkään varaa ostaa kaupasta naudanlihaa, vaikka sitä kasvaa ihan ikkunan alla. Vehnäjauhoa saisi vaikka miten paljon, mutta ei vehnätilillä.
Mut aina hyvä muistaa, että Suomessa on joitakin satoja tuhansia persaukista ihmistä. Osa omasta syystään, mutta pääosa ei.
Hyvin osunut kohdalleen. Sitä on kohta vaikea perustella miksi maksetaan pienestä palkasta veroja maataloustukiin kun siitä ei hyödy itse yhtään...
Mut kyllä siitä hyötyy.. ainahan tuo tuki alentaa tuontihintojakin.
Mut pitää toivoa, että rahasta ei aleta riitelemään ihan oikeasti. Itse kyllä pelkään, että ne ajat vielä nähdään.