Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe " Kommentti:Sipilä avasi Suomen oven "  (Luettu 1273 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: " Kommentti:Sipilä avasi Suomen oven "
"Nuoret miehet kantoivat julistetta, joka viesti, että veteraanit tekivät turhaa työtä, jos turvapaikanhakijat päästetään rajan yli.

Mielenosoittajien näkemys ei sotaveteraani Forsiusta miellyttänyt.

– Outoa, että he viittaavat käymäämme sotaan tässä yhteydessä. He tuhoavat Suomen maineen Ruotsin silmissä. Häpeän Suomen puolesta, kun näen tuollaista."

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/sotaveteraanilta-kovaa-palautetta-pakolaisia-vastustaville-mielenosoittajille-hapean-suomen-puolesta/5324360 :P
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä luulen että tähän sotkeentuu Sipilän hallitus. Ottaako Sipilä Rinteen kaverikseen.😃

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Mä luulen että tähän sotkeentuu Sipilän hallitus. Ottaako Sipilä Rinteen kaverikseen.😃
Ei, jää suosiolla takariviin kun ohjakset ottaa Rinne, Arhinmäki ja Ville Niinistö. Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Kun sormenjälkiä tänään alettiin ottaa pakolaisten keskuudessa tuli paniikki eipä taida olla kovin rehellistä väkeä he. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Kun sormenjälkiä tänään alettiin ottaa pakolaisten keskuudessa tuli paniikki eipä taida olla kovin rehellistä väkeä he. ;D

Hyä homma...      ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."