Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe On alkanu pikkuhiljaa...  (Luettu 2466 kertaa)

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
On alkanu pikkuhiljaa...
....tuntumaan, että tuo, siis hän, nimim navettapiika, onkin entuudestaan tuttu. "Hurjilta" nuoruusvuosilta, meinaan..... Jos, tai siis kyllä voi sanoa että kun, navettapiikulainen muistelet tarkkaan, niin kyllä pitäis sullakin "lamppu syttyä"..... Oli se kyllä sellaaasta, siis oikeesti sellaaasta.....

ana111

• Vieras
Vs: On alkanu pikkuhiljaa...
....tuntumaan, että tuo, siis hän, nimim navettapiika, onkin entuudestaan tuttu. "Hurjilta" nuoruusvuosilta, meinaan..... Jos, tai siis kyllä voi sanoa että kun, navettapiikulainen muistelet tarkkaan, niin kyllä pitäis sullakin "lamppu syttyä"..... Oli se kyllä sellaaasta, siis oikeesti sellaaasta.....
oleks sää tikuttanu sitä??

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vahva kyllä, mutta ei mikään fakta. Muuttuu faktaksi kunhan navettapiika "tunnustaa"...... Siis, jos kaikki, mitä piikulainen on kertonut itsestään on totta......

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Mitäs meillä muilla tähän on sanottavaa? - Ei mitään. Sitä yks ysiä janottavan vanhan suolan makuahan emme tiedä.

Se tulee mieleen että Piika on näköjään metsästyksen arvoinen saalis kun ukkotokka keihäineen on Leidin perässä koko ajan. Ja jos Piikaan olisi sijoittanut niin ehkäpä sijoituksensa saisi moninkertaisena takaisin.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

ana111

• Vieras
Vahva kyllä, mutta ei mikään fakta. Muuttuu faktaksi kunhan navettapiika "tunnustaa"...... Siis, jos kaikki, mitä piikulainen on kertonut itsestään on totta......
oliks sil hyvä......

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
oliks sil hyvä....
  ::)  :D  ....mutta nyt se varauma, että kyseessä on sama henkilö.... Ja vaikka ei olisi sama entuudestaan minulle tuttu henkilö, niin voihan, ja varmasti onkin hyvä, mutta siinä tapauksessahan minä en sitä tiedä  ::)

Viimeksi muokattu: 04.09.15 - klo:23:58 kirjoittanut yks.9

ana111

• Vieras
Onkohan jiipee päässy jo Mordorin silmää rankasemaan :-\ :-\

Viimeksi muokattu: 05.09.15 - klo:00:04 kirjoittanut ana111

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sekö se siellä on nykyään  >:(

navettapiika

• Vieras
Sekö se siellä on nykyään  >:(
Jos nyt olisi sellainen nuoruuden vahinko käynyt, että yks.9 olisi päässyt liian liki, olisin todennäköisesti nunna..ja takuulla se ainoa sulhanen olisi Jeesus...ja todennäköisesti olisin vielä kalju ja karvatonkin, koska käyttäisin pesuaineena vain vetyperoksidia..Olisi pelkän ajatuksenkin pois saaminen mielestä niin kovan työn takana...
Ja mitä nykyiseen tulee, niin läheltä liippaa, muttei sinne päinkään.. teidän pitää kysyä asianomaiselta itseltään, kuka täällä ramppaa...tuntomerkkeinä: hyvä varustus ja kova kunto.. :-*

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja nyt alkaa pikkuhiljaa tuntumaan,  ettei hän olekkaan tuttu vuosien takaa. Tosin, aina on mahdollista, voihan hän kieltää asian, vaikka olisikin ko henkilö  ::) ::) . Mutta miksi hän kieltäisi olevansa :o Meillähän oli niin mukavoo  ;) ;)

navettapiika

• Vieras
Tuskinpa tuota "mukavoo" oli minun kanssani, koska ainutkaan minun entinen ei tuohon tapaan asiaa kyllä ilmaise..yleensä puhutaan siitä perkeleestä, joka sielun vei.... ::)

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuskinpa tuota "mukavoo" oli minun kanssani, koska ainutkaan minun entinen ei tuohon tapaan asiaa kyllä ilmaise..yleensä puhutaan siitä perkeleestä, joka sielun vei.... ::)
No no, elähän mittään, kaikkihan me nuorina ollaan enemmän tai vähemmän idealisteja ja ehdottomia kaikessa, niin sinäkin. Ei sitä silloin "älyä" katella onko pankkitilit ja hehtaarit kanditaatilla kunnossa  ::)

navettapiika

• Vieras
No no, elähän mittään, kaikkihan me nuorina ollaan enemmän tai vähemmän idealisteja ja ehdottomia kaikessa, niin sinäkin. Ei sitä silloin "älyä" katella onko pankkitilit ja hehtaarit kanditaatilla kunnossa  ::)
Mutta onneksi noista ajoista on viisastunut ja nyt on.. ;)

maidontuottaja

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 250k
Nyt alkaa kuulostaa liian hyvältä. Miten se meni, jos alkaa tuntua liian hyvältä, ei se ole yleensä todellista, vaan joku huijaa.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

navettapiika

• Vieras
Nyt alkaa kuulostaa liian hyvältä. Miten se meni, jos alkaa tuntua liian hyvältä, ei se ole yleensä todellista, vaan joku huijaa.
Näinhän se on, mutta jos tarkastaa kunnolla niin ei pety.. ;)