Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tukien maksu  (Luettu 20685 kertaa)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Tukien maksu
Pitäisikö ulosottomies pyytää mukaan tuohon Faceryhmään, sillä hänhän saa ensimmäisestä tukipotista sen suurimman osan?


SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tukien maksu
Pitäisikö ulosottomies pyytää mukaan tuohon Faceryhmään, sillä hänhän saa ensimmäisestä tukipotista sen suurimman osan?

Noh noh, hyi hyi... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tukien maksu
Näyttää sitlä että MAVI ei aiokkaan tehdä mitään tukien maksamiseksi ajallaan.Viime syksynä oltiin mielenosoituksessa Seinäjoella niin nämä *******t lupasivat tehdä kaikkensa että saataisiin maksatukset ajallaan.Ehdotan että kun puinnit päättyy annetaan kaksi päivää aikaa maksuun.Jos rahoja ei kuulu niin lähdetään kaikki traktorilla Seinäjoelle auttamaan ja nopeuttamaan tukien maksua eikä lähdetä kaupungista ennenkuin rahat on tilillä.

Ketä asia kiinnostaa liittykää tuohon FB-ryhmään Suomeksi kaikkien maiden viljelijät liittykää yhteen

https://www.facebook.com/groups/701449289998534/
On ottanut pikkasen huonosti tukijoita tämä idea, mutta entäs jos laittasit kunnon panoksen peliin... Eli tuhannesta kannattajasta leikkautat kultakutrit pois ja kymmenestä tuhannesta sitten kaljuksi... Nyt asennetta peliin, jotainhan on hyvä asian puolesta uhrattava.. ;)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Tukien maksu
On ottanut pikkasen huonosti tukijoita tämä idea, mutta entäs jos laittasit kunnon panoksen peliin... Eli tuhannesta kannattajasta leikkautat kultakutrit pois ja kymmenestä tuhannesta sitten kaljuksi... Nyt asennetta peliin, jotainhan on hyvä asian puolesta uhrattava.. ;)
Hieno ajatus. Rahoituskaan ei liene ongelma, sillä kuulemma synttäreillä keräsivät kolehdin ao. tarkoitusta varten.



BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tukien maksu
On ottanut pikkasen huonosti tukijoita tämä idea, mutta entäs jos laittasit kunnon panoksen peliin... Eli tuhannesta kannattajasta leikkautat kultakutrit pois ja kymmenestä tuhannesta sitten kaljuksi... Nyt asennetta peliin, jotainhan on hyvä asian puolesta uhrattava.. ;)
Hieno ajatus. Rahoituskaan ei liene ongelma, sillä kuulemma synttäreillä keräsivät kolehdin ao. tarkoitusta varten.
Matti tienais hyvät rahat myymällä hiuskiehkuransa tiivisteiksi paikallisen maamieseuran nestepeittaajaan  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tukien maksu
On ottanut pikkasen huonosti tukijoita tämä idea, mutta entäs jos laittasit kunnon panoksen peliin... Eli tuhannesta kannattajasta leikkautat kultakutrit pois ja kymmenestä tuhannesta sitten kaljuksi... Nyt asennetta peliin, jotainhan on hyvä asian puolesta uhrattava.. ;)
Hieno ajatus. Rahoituskaan ei liene ongelma, sillä kuulemma synttäreillä keräsivät kolehdin ao. tarkoitusta varten.

 Mä en ymmärrä  :o Mikä ongelma milloin tuet tulee, näillä koroilla. Pääasia että tulee. Ongelma tietenkin niillä joille ei myönnetä luottokorttia.  ;)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tukien maksu
On ottanut pikkasen huonosti tukijoita tämä idea, mutta entäs jos laittasit kunnon panoksen peliin... Eli tuhannesta kannattajasta leikkautat kultakutrit pois ja kymmenestä tuhannesta sitten kaljuksi... Nyt asennetta peliin, jotainhan on hyvä asian puolesta uhrattava.. ;)
Hieno ajatus. Rahoituskaan ei liene ongelma, sillä kuulemma synttäreillä keräsivät kolehdin ao. tarkoitusta varten.

 Mä en ymmärrä  :o Mikä ongelma milloin tuet tulee, näillä koroilla. Pääasia että tulee. Ongelma tietenkin niillä joille ei myönnetä luottokorttia.  ;)
Eläksää velaksi??? :o

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tukien maksu
On ottanut pikkasen huonosti tukijoita tämä idea, mutta entäs jos laittasit kunnon panoksen peliin... Eli tuhannesta kannattajasta leikkautat kultakutrit pois ja kymmenestä tuhannesta sitten kaljuksi... Nyt asennetta peliin, jotainhan on hyvä asian puolesta uhrattava.. ;)
Hieno ajatus. Rahoituskaan ei liene ongelma, sillä kuulemma synttäreillä keräsivät kolehdin ao. tarkoitusta varten.

 Mä en ymmärrä  :o Mikä ongelma milloin tuet tulee, näillä koroilla. Pääasia että tulee. Ongelma tietenkin niillä joille ei myönnetä luottokorttia.  ;)
Eläksää velaksi??? :o

  Luottokortilla saa  kuukauden korotonta maksuaikaa :D

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8454
Vs: Tukien maksu
On ottanut pikkasen huonosti tukijoita tämä idea, mutta entäs jos laittasit kunnon panoksen peliin... Eli tuhannesta kannattajasta leikkautat kultakutrit pois ja kymmenestä tuhannesta sitten kaljuksi... Nyt asennetta peliin, jotainhan on hyvä asian puolesta uhrattava.. ;)
Hieno ajatus. Rahoituskaan ei liene ongelma, sillä kuulemma synttäreillä keräsivät kolehdin ao. tarkoitusta varten.
Matti tienais hyvät rahat myymällä hiuskiehkuransa tiivisteiksi paikallisen maamieseuran nestepeittaajaan  :D

Ja kannustaisi TOSsin käyttöön? Ei hemmetissä.  ;D
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65909
Vs: Tukien maksu
mutta kun ottaa sitten nuo moraaliset näkökannat esiin niin;  jos kerran eyhyn liityttäessä sovittiin että tuet maksetaan ja siitä on tehty viljelijöiden kanssa joka vuosi sopimukset niin mielestäni valtion on kyettävä huolehtimaan sopimuksistaan... ja tuet käyttää sitten vaikka patjan korvikkeeksi, ihan sama mutta maksut ajallaan!   kun kerran on so*****!                        helevttiäkö miäkään sitten teen nuo paperihommat jos toinen osapuoli ei pidä myöskään omastaan kiinni.   nyt on kyse jo moraalista ja eettisistä sopimuksien pidosta.

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Tukien maksu
olen seurannut Agronettiä alusta lähtien,muistaakseni vuodesta 1997.Kumma miten on nykyään muuttunut,alkuperäinen aihe (paitsi jos puhutaan TOS-maksusta)muuttuu vaikka mihin suuntaan,puhutaan että jotain pitäisi tehdä niin ratkaisu on minun tukanleikkuu.

Haukutaan MTK:ta ettei se tee mitään.Jos sitten jotain tehdään niin kaikki odottaa että joku muu tekee ja jonkun muun kuin oma perse on tulessa.

Sepelle sen verran että ei minun raha-asiat huonosti ole mutta tämä tukien siirto heijastuu bisnekseen varsin ikävällä tavalla,aika moni ostaa siemenet niin että maksetaan kun tuet tulee.Homma ok.jos tuet tulee silloin kun luvataan mutta jos maksut venyy loppuvuoteen potin jakajia tulee koko ajan lisää.

Edelleen jos saadaan riittävästi porukkaa niin lähdetään Seinäjoelle mutta tämän foorumin porukan kanssa en taida lähteä minnekkään.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Tukien maksu
olen seurannut Agronettiä alusta lähtien,muistaakseni vuodesta 1997.Kumma miten on nykyään muuttunut,alkuperäinen aihe (paitsi jos puhutaan TOS-maksusta)muuttuu vaikka mihin suuntaan,puhutaan että jotain pitäisi tehdä niin ratkaisu on minun tukanleikkuu.

Haukutaan MTK:ta ettei se tee mitään.Jos sitten jotain tehdään niin kaikki odottaa että joku muu tekee ja jonkun muun kuin oma perse on tulessa.

Sepelle sen verran että ei minun raha-asiat huonosti ole mutta tämä tukien siirto heijastuu bisnekseen varsin ikävällä tavalla,aika moni ostaa siemenet niin että maksetaan kun tuet tulee.Homma ok.jos tuet tulee silloin kun luvataan mutta jos maksut venyy loppuvuoteen potin jakajia tulee koko ajan lisää.

Edelleen jos saadaan riittävästi porukkaa niin lähdetään Seinäjoelle mutta tämän foorumin porukan kanssa en taida lähteä minnekkään.
Olet oikeassa. Tuo porukka joka sulle *****ilee saa tulonsa muualta kuin maataloudesta. Heillä on "varaa" piruilla . Pankit , siis oikeat pankit, ovat kyllä ajan tasalla ja myöntävät luottoa ja maksuaikaa. 
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65909
Vs: Tukien maksu
miä en ainakaan jouva minnekään kuleksimaan!!!                 mutta kyllä on joku suunnitelmallisuus oltava noissa hommissa.   eikös meidänki pitä tehdä 5 -vuotis viljelysuunnitelma?   kuten neukkulassa aikoinaan.   ihan sama systeemikin näköjään.                          ja se kuukauden maksuaika ei paljon yritystä pyörittävää lämmitä kun ei ole itellä sitä rahaa tilalla laskujen maksuun joka taas sitten heijastuu seuraavaan jne...      tällä laillako koko suomi nousee???????

Köntys

  • Vieras
Vs: Tukien maksu
olen seurannut Agronettiä alusta lähtien,muistaakseni vuodesta 1997.Kumma miten on nykyään muuttunut,alkuperäinen aihe (paitsi jos puhutaan TOS-maksusta)muuttuu vaikka mihin suuntaan,puhutaan että jotain pitäisi tehdä niin ratkaisu on minun tukanleikkuu.

Haukutaan MTK:ta ettei se tee mitään.Jos sitten jotain tehdään niin kaikki odottaa että joku muu tekee ja jonkun muun kuin oma perse on tulessa.

Sepelle sen verran että ei minun raha-asiat huonosti ole mutta tämä tukien siirto heijastuu bisnekseen varsin ikävällä tavalla,aika moni ostaa siemenet niin että maksetaan kun tuet tulee.Homma ok.jos tuet tulee silloin kun luvataan mutta jos maksut venyy loppuvuoteen potin jakajia tulee koko ajan lisää.

Edelleen jos saadaan riittävästi porukkaa niin lähdetään Seinäjoelle mutta tämän foorumin porukan kanssa en taida lähteä minnekkään.

Miksi pitää liittyä facebookiin tämän takia?
Miksi sinne Seinäjoelle pitää tulla traktorilla?
Miksi sinne pitää lähteä kesken syyskiireiden?

Perkkele, mulla on niin vanha traktorikin, ettei sillä sinne kehtaa tulla uusien Fendtien sekaan pyörimään, kaikkien naurunalaiseksi  :-\

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Tukien maksu
En tiä, menee ohi aiheesta, mutta sertifioidut siemenet maksaa ihan liikaa. Tartteis olla enemmän kilpailua, tai jotain. :)
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.