Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 27.08.15 - klo:09:51 Vae on sulla semmonen vaeva, ettei alapuolella pysy ilima. Mullakii oli semmonen viimekesänä. Semmonen korjauspullo autto. auttaa pieneen ilimavaivaan Kyllä vikaan ku vikaan pitää ens ottaa korjauspullo Kestääpi pinna pisempään.
Vae on sulla semmonen vaeva, ettei alapuolella pysy ilima. Mullakii oli semmonen viimekesänä. Semmonen korjauspullo autto. auttaa pieneen ilimavaivaan
Vaan piikasella on norsunvitulla molemmat päät oli kuin iso puteli hyvänsä
Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 27.08.15 - klo:22:03Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 27.08.15 - klo:21:48Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 27.08.15 - klo:20:47Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 27.08.15 - klo:09:33Toki tiijjän, tippuu lentokonneitaja uppovaapi laevojavaen kun meikäläesen raktoineturattaassa on ilimavaevojaniin se tuntuu kuin oes semaalimassa issoen asijaja meinovaapi käämit pallaaoekoselle mennä aevorasijaJa potkastakki täytyy ratastaniinkuin se muka siihen ilimat toesija sitte pittää kirota ja hyppienyt ne turvakengät hyvät olleet oesikun pottuvarpaasta, niin luulentulloo melekopijan mustaei siinä tilanteessa mietielon perimmäistä tarkotustaEi lienee appuo rukkouksistaeikä ismeistäkkää muistaeikä auta vaikka kirroelenettä lähtee lehet lähipuistakae se on taas otettava irtiviijjä ratastohtorillese ilimavaivalääkkeen pannee...ja minä eurorojon sillejahas sitä taas on saatu uloste saitillemikä paskakärpänen se siinä pörisöö, no, nauti nytNiinpä näyttää pörisevän oikeesti hillan sekä mustikkapöperön voimalla.mut kuuleppa poju,älä ala mulle vituileen ei siitä ole niin mitiän ilooo sulle eikä mulle mut miksi tuota eemeliä irvit,jos ei ole samaa kepuuskoa kuin sinä onko se sitten jokiin vinoilun aihe.Ei se sulta pois ole jos eemeli mielipiteensä tuo esille vai onko niin että se onkin aivan oikein.Ole vaan heinopoju kepulaisuudessas äläkä yritä sitä tyrkyttää niille jotka osaa ihan uatella itekkii,paa se nyt sitte sinne #hummeetiis# ja sano hemestillekin muistuta jos alan vielä sopimattomia kepulistikäännöksiä sorvailla,ne on yökuheroinnit tovin lakossa eli ainakin kasi eli parikin yötä ja päivällä ei sitten rimpsauteta alushousun kuminauhaa laisinkaa.paittikin tarpeen vaatiessa,eli sillon kun alkaa kusen voimasta jörniin.ettää elä poju isottele toivoopi Joukahaineneikö ne nämä joukahaeset oo maaliman sivu laulettu suohon, että hommoappa vaekka suokengät...
Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 27.08.15 - klo:21:48Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 27.08.15 - klo:20:47Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 27.08.15 - klo:09:33Toki tiijjän, tippuu lentokonneitaja uppovaapi laevojavaen kun meikäläesen raktoineturattaassa on ilimavaevojaniin se tuntuu kuin oes semaalimassa issoen asijaja meinovaapi käämit pallaaoekoselle mennä aevorasijaJa potkastakki täytyy ratastaniinkuin se muka siihen ilimat toesija sitte pittää kirota ja hyppienyt ne turvakengät hyvät olleet oesikun pottuvarpaasta, niin luulentulloo melekopijan mustaei siinä tilanteessa mietielon perimmäistä tarkotustaEi lienee appuo rukkouksistaeikä ismeistäkkää muistaeikä auta vaikka kirroelenettä lähtee lehet lähipuistakae se on taas otettava irtiviijjä ratastohtorillese ilimavaivalääkkeen pannee...ja minä eurorojon sillejahas sitä taas on saatu uloste saitillemikä paskakärpänen se siinä pörisöö, no, nauti nytNiinpä näyttää pörisevän oikeesti hillan sekä mustikkapöperön voimalla.mut kuuleppa poju,älä ala mulle vituileen ei siitä ole niin mitiän ilooo sulle eikä mulle mut miksi tuota eemeliä irvit,jos ei ole samaa kepuuskoa kuin sinä onko se sitten jokiin vinoilun aihe.Ei se sulta pois ole jos eemeli mielipiteensä tuo esille vai onko niin että se onkin aivan oikein.Ole vaan heinopoju kepulaisuudessas äläkä yritä sitä tyrkyttää niille jotka osaa ihan uatella itekkii,paa se nyt sitte sinne #hummeetiis# ja sano hemestillekin muistuta jos alan vielä sopimattomia kepulistikäännöksiä sorvailla,ne on yökuheroinnit tovin lakossa eli ainakin kasi eli parikin yötä ja päivällä ei sitten rimpsauteta alushousun kuminauhaa laisinkaa.paittikin tarpeen vaatiessa,eli sillon kun alkaa kusen voimasta jörniin.ettää elä poju isottele toivoopi Joukahainen
Lainaus käyttäjältä: Joukahainen - 27.08.15 - klo:20:47Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 27.08.15 - klo:09:33Toki tiijjän, tippuu lentokonneitaja uppovaapi laevojavaen kun meikäläesen raktoineturattaassa on ilimavaevojaniin se tuntuu kuin oes semaalimassa issoen asijaja meinovaapi käämit pallaaoekoselle mennä aevorasijaJa potkastakki täytyy ratastaniinkuin se muka siihen ilimat toesija sitte pittää kirota ja hyppienyt ne turvakengät hyvät olleet oesikun pottuvarpaasta, niin luulentulloo melekopijan mustaei siinä tilanteessa mietielon perimmäistä tarkotustaEi lienee appuo rukkouksistaeikä ismeistäkkää muistaeikä auta vaikka kirroelenettä lähtee lehet lähipuistakae se on taas otettava irtiviijjä ratastohtorillese ilimavaivalääkkeen pannee...ja minä eurorojon sillejahas sitä taas on saatu uloste saitillemikä paskakärpänen se siinä pörisöö, no, nauti nyt
Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 27.08.15 - klo:09:33Toki tiijjän, tippuu lentokonneitaja uppovaapi laevojavaen kun meikäläesen raktoineturattaassa on ilimavaevojaniin se tuntuu kuin oes semaalimassa issoen asijaja meinovaapi käämit pallaaoekoselle mennä aevorasijaJa potkastakki täytyy ratastaniinkuin se muka siihen ilimat toesija sitte pittää kirota ja hyppienyt ne turvakengät hyvät olleet oesikun pottuvarpaasta, niin luulentulloo melekopijan mustaei siinä tilanteessa mietielon perimmäistä tarkotustaEi lienee appuo rukkouksistaeikä ismeistäkkää muistaeikä auta vaikka kirroelenettä lähtee lehet lähipuistakae se on taas otettava irtiviijjä ratastohtorillese ilimavaivalääkkeen pannee...ja minä eurorojon sillejahas sitä taas on saatu uloste saitille
Toki tiijjän, tippuu lentokonneitaja uppovaapi laevojavaen kun meikäläesen raktoineturattaassa on ilimavaevojaniin se tuntuu kuin oes semaalimassa issoen asijaja meinovaapi käämit pallaaoekoselle mennä aevorasijaJa potkastakki täytyy ratastaniinkuin se muka siihen ilimat toesija sitte pittää kirota ja hyppienyt ne turvakengät hyvät olleet oesikun pottuvarpaasta, niin luulentulloo melekopijan mustaei siinä tilanteessa mietielon perimmäistä tarkotustaEi lienee appuo rukkouksistaeikä ismeistäkkää muistaeikä auta vaikka kirroelenettä lähtee lehet lähipuistakae se on taas otettava irtiviijjä ratastohtorillese ilimavaivalääkkeen pannee...ja minä eurorojon sille
heittäe helevvettii ne sisuskumut ja laettoe tupeleksventtiilit ja se jenkkilitku sinne renkaesiin. sittä ee haettoo vaekka hirvenmehtuussa joku pantiitti kevirillä lasettaa siitä läpi.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 27.08.15 - klo:21:59heittäe helevvettii ne sisuskumut ja laettoe tupeleksventtiilit ja se jenkkilitku sinne renkaesiin. sittä ee haettoo vaekka hirvenmehtuussa joku pantiitti kevirillä lasettaa siitä läpi.nyt on likumentit rattaassa, saa nähä hyöväsikö