Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitaligallup ?  (Luettu 2284 kertaa)

Tuuli

• Vieras
Mitaligallup ?
Hopeaa ja neljäs tila on minun ylioptimistinen veikkaus.  ::)

Köntys

• Vieras
Vs: Mitaligallup ?

Ei tuu yhtään mitään, mun ylipessimistinen ennustus  ;D

Köntys

• Vieras

Suomeen pitää saada joukoittain mustia, joku niistä voisi saada maammelaulun soimaan  ;D

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
olihan uskomaton ukko tuo musta jete. no, pitkämäki toi sen metalin. sille toiselle suomalaiselle oli liian nopea heittopaikka.

nytpä ne on suomalaisten metalit kerätty.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

JösseJänis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Se oli lievästi ylioptimistinen...
Toisaalta useimmissa kisoissa Ruuskasen ja Pitkämäen heitoilla olisi saanut kaksi mitalia - jopa kullan ja hopean. Oli kyllä melkoinen taso tässä kisassa.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Taasko jotkut ovat heitelleet keppejä ja toiset katselleet  :D

Mää oon taas missannun tämänkin touhuilun  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Tuuli

• Vieras

Suomeen pitää saada joukoittain mustia, joku niistä voisi saada maammelaulun soimaan  ;D

Miksi suomalainen huippuvalmentaja valmentaa afrikkalaisia ???  Miksei suomalaisia ???  Nytki olis meillä kultaa ja hopeaa ja ties, mitä muuta!   :-\

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Piiraisella ja pitkämäellä on tekniikka vika ollut koko uran ajan ei tuolla tyylillä voiteta,tähän on myös yhtynyt seppo Räty.Itse  annoin tästä lausunnon jo vuosia sitten "ei makuulle laitolla kultaa tule."
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Tuuli

• Vieras
Piiraisella ja pitkämäellä on tekniikka vika ollut koko uran ajan ei tuolla tyylillä voiteta,tähän on myös yhtynyt seppo Räty.Itse  annoin tästä lausunnon jo vuosia sitten "ei makuulle laitolla kultaa tule."

Onkait tuo Terokin viskelly aika pitkiä kaaria... onkohan se vika kuitenkin tuolla pääkopan puolella, koska tärkeimmissä kisoissa jäädään himmeimmille...

Tuuli

• Vieras
Taasko jotkut ovat heitelleet keppejä ja toiset katselleet  :D

Mää oon taas missannun tämänkin touhuilun  :D

Aina sinä myöhästyt kaikesta kivasta!

ruusunpuna

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paikalla

NO EI TULE

https://www.youtube.com/watch?v=TqB2xbSqizQ

Piirainen ei heittäydy
http://web.spartakkajaani.net/urheilu/jalkapallo/jalkapallo-otteluraportit/218-matti-qmastoq-piirainen-spartakiadien-voittoon
Antti Heikkilä

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Mistä lähtien on kepinviskuussa jaettu tyylipisteitä ;D
pessimisti ei pety!

JösseJänis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onkait tuo Terokin viskelly aika pitkiä kaaria... onkohan se vika kuitenkin tuolla pääkopan puolella, koska tärkeimmissä kisoissa jäädään himmeimmille...

Niinhän tuo viskeli pitkälle nytkin. Terolla, jos jollain nyt pääkoppa kestää paineet. Mitaleita on tullut useampiakin viimeisellä kiskaisulla. Joskus vain löytyy vieläkin parempia.

Tuuli

• Vieras
Eikö näitä työttömiä mamuja voitais hyödyntää urheilussa ??? Nyt vaan testit ja harjoitukset pystyyn, jospa sieltä löytyis potentiaalia.   ;)

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die

Juisthan niitä olisi laivalastillinen tulossa ja porukka nillittää...  ;D

Mutta aika komean kaaren se Yego, vai mikä lie, tuuppasi. Nikkanenkin muuten pärjäsi ihan hyvin, paljon mukavampi laji seuratakin...  8)
Nothing is Something Worth Doing