Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kannattaako vastata ?  (Luettu 4876 kertaa)

RainMan

• Vieras
Kannattaako vastata ?
Kysely jostain eläinsuojeluvalvonnasta lankesi heti kun herrojen kesälomat loppui ,mutta eipä ole tullut vastattua kun se sattui taas rehunteon aikoihin. Aluksi näytti että rehut jää tekemättä mutta onneksi tuli poudat.
Illalla yritin vastailla mutta motivaatio loppui kysymykseen " mitä mielestäsi kuuluu eläin suojeluun " tai jotain sinnepäin. Eikös eläinsuojelu määritellä nykyään muualla kuin tuottajan taholla ?  Eläinsuojelujärjestöjen toimistoilla ja Itsenäisyyspäivän vastaanotolla ja niinpäinpois ... >:(   

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Vs: Kannattaako vastata ?
Ei siellä laissa lue mitään sellaista jota tervejärkinen ei toteuta ilmankin.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

RainMan

• Vieras
Mää nyt olen aina niin asenteellinen ja se ajoitus tähän ajankohtaan vaan pahentaa oireita  ;D

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Mää nyt olen aina niin asenteellinen ja se ajoitus tähän ajankohtaan vaan pahentaa oireita  ;D

Olis kyl hienoa, jos näin kamalana vuotena ylimääräistä stressiä ei enää tuotettaisi  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

RainMan

• Vieras

Olis kyl hienoa, jos näin kamalana vuotena ylimääräistä stressiä ei enää tuotettaisi  :D

Jep ,nyt olis viel helkatin kiire tehdä navettaan niitä kalustokorjauksia jotka on siirtyneet kun nää peltohommat on takunneet  koko kesän ennenkuin alkaa puinnit

Joukahainen

• Vieras
kuinka asia on omalta kohdaltasi vedätkö kissiä hännästä

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

:-\ :-\
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mah

• Vieras

Joskus olen vetänyt kissiä kitaralla. Tosin vaan komppia. :'(

navettapiika

• Vieras
Tottakai kaikkiin tuleviin kyselyihin kannattaa vastata..niin, minä teen, mutta vastaukset voivat olla ihan mitä vain.. Viime vuonna meiltä tivattiin maidon käyttöä..en ehkä ajatellut riittävän tarkasti, kun kysyttiin paljonko maitoa jää enimmillään tilalle vuorokaudessa, minä, kun mietin aina tankillisia ja sitten ajattelin sitä kokonaismaitoa, joten läppäsin siihen, että 150litraa...sitten selvisi hetken tarkastelun jälkeen niin tarkoittikin, tankkiin kelpaavaa maitoa, eli todennäköisesti mun kahvimaidon määrää...mutta mulla on iso kahvimuki. ;D

RainMan

• Vieras
Kysely ja linkki tuli elokuun neljäs ja vastata olisi pitänyt jo 18 päivä mennessä. Vastausaikaa jatkettiin sitten 23 päivään.

Jokin yliopistotieteellinen juttu tämä on ja liittyy väitöskirjan osaan.

RainMan

• Vieras

Tää oli hyvä !
Vahvasti säröä ja kaikua ja kielten venytystä ja samalla kun näppää kielistä niin polkee wow- pedaalia . Ei ehkä kuulosta Kissiltä ,mutta keväisen kollin mouruamiselta kylläkin ?  ::)  :D

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Mää oon vetäny punkkia. Sooloja  :'(

wolfheartscry

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vastailin joo. Mutta vastaaminen kesti aika kauan, jos vähääkään paneutui kysymyksiin. Sen verran laajoja oli kysymykset osin, ettei ihan vartissa onnistunut vastaaminen, mikä oli ilmoitettu kestoaika kyseöyn täyttöön. Tai sit mä vaan on niin helvetin hidas.

Jätkä

• Vieras
Vastailin joo. Mutta vastaaminen kesti aika kauan, jos vähääkään paneutui kysymyksiin. Sen verran laajoja oli kysymykset osin, ettei ihan vartissa onnistunut vastaaminen, mikä oli ilmoitettu kestoaika kyseöyn täyttöön. Tai sit mä vaan on niin helvetin hidas.

See noissa kyselyissä on hienoa. Kun vastaa yhteen, niin eipä aikaakaan kun toinen kysely onkin jo sähköpostissa.
Ja pahinmassa tapauksessa olekin osallisena jossain markkinointitutkimuksessa tai  "sääntöjä lisää suomeen hankkeessa", jossa konsultti kerää hillot sinun työlläsi ja sinä saat jonkun pirun rajoituksen työntekoon tai joudut ostamaan jonkun hilavitkuttimen, että saat lain mukaan tehdä työsi.

RainMan

• Vieras

Vastasin viimetipassa ja olin unohtanut koko jutun mutta katsoin tätä ketjua ja muistin että on vastaamatta .Tosiaankin 15 min oletusaika ei riitä jos perustelee vastauksia kun siellä niin usein luki se Miksi? Tulipahan nyt tuottajankin näkemys tutkimukseen mukaan jos sitten on mitään painoarvoa kuitenkaan.