Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe UUsi kobran sepitys  (Luettu 3262 kertaa)

Maitopoika

  • Vieras
UUsi kobran sepitys
missä viipyy ei eka sivula lainkaanuopassa eikä missään muussakaan montussa

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: UUsi kobran sepitys
sekö on maetopoekaki liittynynnä vaniluppiin ;D
Elämä on parasta kometiijjaa

TaloHannu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 184
Vs: UUsi kobran sepitys
sekö on maetopoekaki liittynynnä vaniluppiin ;D
No eijoes tuotakaan nähäny jos oes eilen kuollunna. Mutta on muutakin kummaa sattunu viimepäivinä nimittäin kun linkitin sen Kobrasta kertovan lehtijutun tänne niin se poiki omille sivuilleni arvovieraan joka oli oikien jättäny jälen vieraskirjaani. Voe että oon otettu!

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19306
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: UUsi kobran sepitys
sekö on maetopoekaki liittynynnä vaniluppiin ;D
No eijoes tuotakaan nähäny jos oes eilen kuollunna. Mutta on muutakin kummaa sattunu viimepäivinä nimittäin kun linkitin sen Kobrasta kertovan lehtijutun tänne niin se poiki omille sivuilleni arvovieraan joka oli oikien jättäny jälen vieraskirjaani. Voe että oon otettu!

Oliko arvovieraala yks silimä punanen? Kuin närpijöläiselä tommaattikauppiaala? Eli näyte on päässä...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

TaloHannu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 184
Vs: UUsi kobran sepitys
sekö on maetopoekaki liittynynnä vaniluppiin ;D
No eijoes tuotakaan nähäny jos oes eilen kuollunna. Mutta on muutakin kummaa sattunu viimepäivinä nimittäin kun linkitin sen Kobrasta kertovan lehtijutun tänne niin se poiki omille sivuilleni arvovieraan joka oli oikien jättäny jälen vieraskirjaani. Voe että oon otettu!

Oliko arvovieraala yks silimä punanen? Kuin närpijöläiselä tommaattikauppiaala? Eli näyte on päässä...
Saattopa olla ja nykymuodin mukainen sarvikin taisi olla päässä.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19306
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: UUsi kobran sepitys
Saattopa olla ja nykymuodin mukainen sarvikin taisi olla päässä.
[/quote]
Että semmosta, miten arvasinki...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

sarvi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 123
Vs: UUsi kobran sepitys
sekö on maetopoekaki liittynynnä vaniluppiin ;D
No eijoes tuotakaan nähäny jos oes eilen kuollunna. Mutta on muutakin kummaa sattunu viimepäivinä nimittäin kun linkitin sen Kobrasta kertovan lehtijutun tänne niin se poiki omille sivuilleni arvovieraan joka oli oikien jättäny jälen vieraskirjaani. Voe että oon otettu!
----

Olhan muuten kökköset kotisivut!
Jollain virttyneellä notebadilla rusnattu.
Laittaisit ne salasanan taakse ja unotaisit sen sanan itsekin.

Muuan huomio kuitenkin: Minun sähköpostiin alkoi tulla roskaa sen jälkeen, kun laitoin viestin mopomiehen "viekkuun".
Ja kas kummaa minun sähköpostillani on rekisteröidytty johonkin Habbohotelliin. Sieltä tulee sen moposivulla käynnin jälkeen viestiä jatkuvalla syötöllä.
Hauskan lapsellinen köriläs tämä hannu.

TaloHannu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 184
Vs: UUsi kobran sepitys
Muuan huomio kuitenkin: Minun sähköpostiin alkoi tulla roskaa sen jälkeen, kun laitoin viestin mopomiehen "viekkuun".
Ja kas kummaa minun sähköpostillani on rekisteröidytty johonkin Habbohotelliin. Sieltä tulee sen moposivulla käynnin jälkeen viestiä jatkuvalla syötöllä.
Hauskan lapsellinen köriläs tämä hannu.
No ei pitäis mennä tekemään sellaista virhettä että laittaa noihin vieraskirjoihin s-postiosoitteensa. Itse vieraskirjahan joutuu aina silloin tällöin ankaran hyökäyksen kohteeksi niin siihen auttaa vain osoitteen vaihto.
Jos sitä roskaa tulee oikeasti niin voin editoida ositteesi sieltä pois vaikka lienee jo myöhäistä jos totta puhut asian suhteen jota kyllä epäilen.