Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ohoh :-o  (Luettu 6126 kertaa)

Tuuli

• Vieras

navettapiika

• Vieras
Vs: Ohoh :-o
Kaikkihan on mahdollista...jopa se, että minä voitan lotossa ja huomenna tippuu meteori...aina on mahdollista. :o

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kaikkihan on mahdollista...jopa se, että minä voitan lotossa ja huomenna tippuu meteori...aina on mahdollista. :o

Mitä varten suomessa on armeija. No Venäjää varten. Jos sitä uhkaa ei olisi, niin armeija voitaisiin lakkauttaa. Jokainen sen tietää, mutta harvat sanoo suoraan. Kyllä minä kävin ne poteron paikat katsomassa moneen kertaan -70 luvulla. Eikä ne olleet Tornion joella.  :(

Jätkä

• Vieras
Huomenna on lööpissa se miten Ruotsalaiset ennustaa Suomen vallattavaksi tai venäläinen sukellusvene tai lentokone on liikkunut kansainvälisillä vesillä lähellä jonkun maan aluevesiä/ilmatilaa.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Huomenna on lööpissa se miten Ruotsalaiset ennustaa Suomen vallattavaksi tai venäläinen sukellusvene tai lentokone on liikkunut kansainvälisillä vesillä lähellä jonkun maan aluevesiä/ilmatilaa.

Ekös net kohta rakenna sukellusvenetukikohtaa Hanhikivenniemelle. Täytyyhän niiden puolustaa omaa ydinvoimalaa, kuten myös saksalaasta kaasuputkea ;)

navettapiika

• Vieras

Ekös net kohta rakenna sukellusvenetukikohtaa Hanhikivenniemelle. Täytyyhän niiden puolustaa omaa ydinvoimalaa, kuten myös saksalaasta kaasuputkea ;)
Tottakai ja samalla saadaan lentotukikohtakin..ja maanalainen armeija.. ;D

Jätkä

• Vieras

Tottakai ja samalla saadaan lentotukikohtakin..ja maanalainen armeija.. ;D

Tuleekos tuo maanalainen armeja uusintana taas.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
No tuokin Poro-ukko ajaa kommenteillaan vain ja ainoastaan omaa asiaansa
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Tuuli

• Vieras
Tuuli ei aio jäädä tänne Putinin jalkoihin, vaan on kattellu pakopaikkaa.   ::)

navettapiika

• Vieras
Jahas, taasko maailmanympärysmatkalle??? Vai tulekko vain tänne rannikolle turvaan, tästähän on helppo uida Ruotsiin.. ;D

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Minä olen tilannut Hömpstadista näkymättömyyspulveria... jään odottelemaan rauhassa niitä tovereita.
- Päin seiniä! :P   https://www.youtube.com/watch?v=Nkp66VG-uks
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015080320125830_ul.shtml

Ainahan ne on todennu ettei Suomella ja Venäjällä tarvii olla rajaa. ;D ;D ;D ;D ;D
sorkkis vois alkaa pajassaan tekemään pesänpohjia kattohaikaroille. Sellaisena rauhan eleenä  :-*
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Tuuli

• Vieras
Jahas, taasko maailmanympärysmatkalle??? Vai tulekko vain tänne rannikolle turvaan, tästähän on helppo uida Ruotsiin.. ;D

Ruottissa ei oo turvassa, niinku oli aikaisemmin. Äiti oli muuten siellä aikaisempaa  sotaa paossa. Siis pitää mennä kauemmaksi!

Tuuli

• Vieras
Minä olen tilannut Hömpstadista näkymättömyyspulveria... jään odottelemaan rauhassa niitä tovereita.
- Päin seiniä! :P   https://www.youtube.com/watch?v=Nkp66VG-uks

Kantola, sadut ei oo totta! Sun kantsis se ajoissa ymmärtää !   :o