Häiritseekö perseviä paskalakkeja kovastikin.Jos ammattiosaaja avoimesti kertoo, kuka täällä ydinvoimasta EI tiedä paskan nokarretta... ja taas tietää, kuten MINÄ!Ja KOSKA minä olen täällä ainoa ydinalan ammattiosaaja. Voin rehellisesti kertoa, että Sepeteuksella on enemmän järkeä kirjoituksissaan ydinvoimasta. Kuin 123 SUPO-elukkarömpällänne Y H T E E N S Ä !..)
Mielenterveyspotilas on sinun kanssa samaa mieltä Lainaus käyttäjältä: arvosupi - 01.08.15 - klo:21:07Häiritseekö perseviä paskalakkeja kovastikin.Jos ammattiosaaja avoimesti kertoo, kuka täällä ydinvoimasta EI tiedä paskan nokarretta... ja taas tietää, kuten MINÄ!Ja KOSKA minä olen täällä ainoa ydinalan ammattiosaaja. Voin rehellisesti kertoa, että Sepeteuksella on enemmän järkeä kirjoituksissaan ydinvoimasta. Kuin 123 SUPO-elukkarömpällänne Y H T E E N S Ä !..)
Lainaus käyttäjältä: 42 - 02.08.15 - klo:11:31Mielenterveyspotilas on sinun kanssa samaa mieltä Lainaus käyttäjältä: arvosupi - 01.08.15 - klo:21:07Häiritseekö perseviä paskalakkeja kovastikin.Jos ammattiosaaja avoimesti kertoo, kuka täällä ydinvoimasta EI tiedä paskan nokarretta... ja taas tietää, kuten MINÄ!Ja KOSKA minä olen täällä ainoa ydinalan ammattiosaaja. Voin rehellisesti kertoa, että Sepeteuksella on enemmän järkeä kirjoituksissaan ydinvoimasta. Kuin 123 SUPO-elukkarömpällänne Y H T E E N S Ä !..) Ok. sanoisin. Ei mitään ongelmaa.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 02.08.15 - klo:11:55Lainaus käyttäjältä: 42 - 02.08.15 - klo:11:31Mielenterveyspotilas on sinun kanssa samaa mieltä Lainaus käyttäjältä: arvosupi - 01.08.15 - klo:21:07Häiritseekö perseviä paskalakkeja kovastikin.Jos ammattiosaaja avoimesti kertoo, kuka täällä ydinvoimasta EI tiedä paskan nokarretta... ja taas tietää, kuten MINÄ!Ja KOSKA minä olen täällä ainoa ydinalan ammattiosaaja. Voin rehellisesti kertoa, että Sepeteuksella on enemmän järkeä kirjoituksissaan ydinvoimasta. Kuin 123 SUPO-elukkarömpällänne Y H T E E N S Ä !..) Ok. sanoisin. Ei mitään ongelmaa. Vakka kantensa valitsee
Lainaus käyttäjältä: 42 - 02.08.15 - klo:11:57Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 02.08.15 - klo:11:55Lainaus käyttäjältä: 42 - 02.08.15 - klo:11:31Mielenterveyspotilas on sinun kanssa samaa mieltä Lainaus käyttäjältä: arvosupi - 01.08.15 - klo:21:07Häiritseekö perseviä paskalakkeja kovastikin.Jos ammattiosaaja avoimesti kertoo, kuka täällä ydinvoimasta EI tiedä paskan nokarretta... ja taas tietää, kuten MINÄ!Ja KOSKA minä olen täällä ainoa ydinalan ammattiosaaja. Voin rehellisesti kertoa, että Sepeteuksella on enemmän järkeä kirjoituksissaan ydinvoimasta. Kuin 123 SUPO-elukkarömpällänne Y H T E E N S Ä !..) Ok. sanoisin. Ei mitään ongelmaa. Vakka kantensa valitsee Höpö höpö.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 02.08.15 - klo:12:40Lainaus käyttäjältä: 42 - 02.08.15 - klo:11:57Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 02.08.15 - klo:11:55Lainaus käyttäjältä: 42 - 02.08.15 - klo:11:31Mielenterveyspotilas on sinun kanssa samaa mieltä Lainaus käyttäjältä: arvosupi - 01.08.15 - klo:21:07Häiritseekö perseviä paskalakkeja kovastikin.Jos ammattiosaaja avoimesti kertoo, kuka täällä ydinvoimasta EI tiedä paskan nokarretta... ja taas tietää, kuten MINÄ!Ja KOSKA minä olen täällä ainoa ydinalan ammattiosaaja. Voin rehellisesti kertoa, että Sepeteuksella on enemmän järkeä kirjoituksissaan ydinvoimasta. Kuin 123 SUPO-elukkarömpällänne Y H T E E N S Ä !..) Ok. sanoisin. Ei mitään ongelmaa. Vakka kantensa valitsee Höpö höpö. Osuma
Y...