Apilas yhtenä....
Lainaus käyttäjältä: SKN - 01.08.15 - klo:20:04Apilas yhtenä.... Onkin ollut rauhallinen päivä..mutta olisiko noin kauas kotoaan uskaltanut???
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 01.08.15 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: SKN - 01.08.15 - klo:20:04Apilas yhtenä.... Onkin ollut rauhallinen päivä..mutta olisiko noin kauas kotoaan uskaltanut??? Riston kanssa se siellä on. Risto RuutanaLampi.
Kovaksi on touhu mennyt...toivottavasti eivät Ala-Perttiä kurittaneet....
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 01.08.15 - klo:20:03Kovaksi on touhu mennyt...toivottavasti eivät Ala-Perttiä kurittaneet.... juu ei. eivät kurittaneet tuo kähinä oli sokoksella ja minä olin mehtässä
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 01.08.15 - klo:20:18Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 01.08.15 - klo:20:03Kovaksi on touhu mennyt...toivottavasti eivät Ala-Perttiä kurittaneet.... juu ei. eivät kurittaneet tuo kähinä oli sokoksella ja minä olin mehtässä Jotain hyötyä metästäkin...
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 01.08.15 - klo:20:03Kovaksi on touhu mennyt...toivottavasti eivät Ala-Perttiä kurittaneet.... Tuskin. A-Pn tarttee vaan kattoo tuimasti partansa takaa, niin nää kotinatsit laskee alleen.
Odottakaas agronetin punakaarti kun tulee filmiä tarjolle niin nähdään että asialla oli vasemmiston provokaattorit.
Viimeksi muokattu: 01.08.15 - klo:20:55 kirjoittanut Naturalis