Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sievissä sievästi...  (Luettu 3921 kertaa)

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sievissä sievästi...
Joopa joo...ei tuo paljon lohtua sinkuille..mistään ei ketään löydy, ei edes kirveellä.. :'(

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Sievissä sievästi...
Joopa joo...ei tuo paljon lohtua sinkuille..mistään ei ketään löydy, ei edes kirveellä.. :'(
Höh. Ja muka maaseutu ukkoutuu kun etupäässä naiset muuttavat kaupunkeihin. Pitäis sullakin olla myyjän markkinat?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sievissä sievästi...
Joopa joo...ei tuo paljon lohtua sinkuille..mistään ei ketään löydy, ei edes kirveellä.. :'(
Höh. Ja muka maaseutu ukkoutuu kun etupäässä naiset muuttavat kaupunkeihin. Pitäis sullakin olla myyjän markkinat?
Tuota..en nyt ihan itseäni surrut..taitaa nuokin markkinat olla ohi.. :-[

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sievissä sievästi...
Joopa joo...ei tuo paljon lohtua sinkuille..mistään ei ketään löydy, ei edes kirveellä.. :'(
Höh. Ja muka maaseutu ukkoutuu kun etupäässä naiset muuttavat kaupunkeihin. Pitäis sullakin olla myyjän markkinat?
Tuota..en nyt ihan itseäni surrut..taitaa nuokin markkinat olla ohi.. :-[

Mitäs yrität kirveellä . ;D ;D ;D

Jiipeekä ole uskaltanut pitkään aikaan kirjoittaa mitään .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Sievissä sievästi...
 Navettapiika, jos yrittäsit haulikolla. Tai sitten kehität edelleen naisellisia ominaisuuksia joita sinulla selvästi on. Täällä äijäporukassa toki joudut esittämään karskia ja hieman karkeaa, mutta todellisuus on varmaan aivan hyvän luontonen? Sinun pitäs löytää olkapää johon nojata tarvittaessa.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sievissä sievästi...
Entäs jos se olkapää onkin jo löytynyt??? Äläkää minua nyt ihan saamattomana pitäkö.. ;)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Sievissä sievästi...
Mitä opimme tästä.

Jos meinaat tehdä lavastuksen, pidä huoli siitä ettei sinulla ole aiempia rikosrekisterimerkintöjä, jotka voivat haitata uskottavuuttasi.  ;D

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Sievissä sievästi...
Äkkiäpä se löytyi?

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sievissä sievästi...
Äkkiäpä se löytyi?
Minä en kuule viiti selevän asian kanssa ruveta tupeksimaan.. ;)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Sievissä sievästi...
Entäs jos se olkapää onkin jo löytynyt??? Äläkää minua nyt ihan saamattomana pitäkö.. ;)
Minäkin kuulin jotakin. Kuullemma mies olisi varustettuna ihan isoilla vehkeillä.....


SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Sievissä sievästi...
Mitäs se Sievin Simasuu nykyään puuhaa??
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sievissä sievästi...
Entäs jos se olkapää onkin jo löytynyt??? Äläkää minua nyt ihan saamattomana pitäkö.. ;)
Minäkin kuulin jotakin. Kuullemma mies olisi varustettuna ihan isoilla vehkeillä.....
Äkkiä nuo jutut liikkuu... ;)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Sievissä sievästi...
Entäs jos se olkapää onkin jo löytynyt??? Äläkää minua nyt ihan saamattomana pitäkö.. ;)
Minäkin kuulin jotakin. Kuullemma mies olisi varustettuna ihan isoilla vehkeillä.....
Äkkiä nuo jutut liikkuu... ;)




niijja mulle ei taaskaan oo mitään puhuttu ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sievissä sievästi...
Entäs jos se olkapää onkin jo löytynyt??? Äläkää minua nyt ihan saamattomana pitäkö.. ;)
Minäkin kuulin jotakin. Kuullemma mies olisi varustettuna ihan isoilla vehkeillä.....
Äkkiä nuo jutut liikkuu... ;)




niijja mulle ei taaskaan oo mitään puhuttu ;D
Sorry..seikkaperäistä raporttia ei ole kyllä vielä julkastu, mutta nythän tuo tuli julki..hyvällä varustuksella oleva mieshenkilö on löytynyt. Eipä siihen ole muuta lisäämistä. ;)