Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rotuerottelu  (Luettu 6371 kertaa)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Vs: Rotuerottelu
Se näyttää olevan toi uskonto sivuseikka tai paremminkin rekvisiitta, näillä ääri aineksilla. Toisaalta monella terrorismiin osallistuvalla ryhmällä, näyttää olevan tämä maallinen valta suhteetoman kiinnostuksen kohteena, jos loppullinen suunta on piliviin päin.

Aika monella on realismi hukassa jos nyt kysyttäisiin meiltä, miten asiat tulis hoitaa....

Geopolitiikassa on tehty virheitä joita kukaan ei ole kyennyt ennnustamaan...

ruusunpuna

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paikalla
Se näyttää olevan toi uskonto sivuseikka tai paremminkin rekvisiitta, näillä ääri aineksilla. Toisaalta monella terrorismiin osallistuvalla ryhmällä, näyttää olevan tämä maallinen valta suhteetoman kiinnostuksen kohteena, jos loppullinen suunta on piliviin päin.

Toi on niin totta. Olihan meilläkin juuri äsken fundamentalistijärjestöön kuuluva sisäministeri mutta ihan omaa ahdasmielisyyttään se toi julki eikä minkään uskonnollisen yhteisön. Siis kaikki kunnia muuten hänelle, oikeasti muuten ainoa todella vähäosaisten puolesta työtä tekevä puolue. Ja onhan ne homot inhottavia, myönnetään, mutta ei sitä silti pitäisi sanoa. Koska me voidaan olla erilaisia, mutta silti samanarvoisia  :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Antti Heikkilä

mymmy

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Aivan turhaa laittaa kaikkia samaan muottiin, oli sitten minkävärinen tahansa.
[/quote]

--pappatunturi on monessa asiassa oikeilla jäljillä.Minä en hyväksy muslimeita,koska en hyväksy kunniamurhia,lapsiavioliittoja enkä naisten alistamista ,enkä sitä ,että eläintä ei saa tainnuttaa ennen teurastusta yms.
[/quote]

Ja simmon vävyhän oli muslimi ::)

--on vielä,mutta ei kauaa :)
[/quote]

navettapiika

• Vieras

--pappatunturi on monessa asiassa oikeilla jäljillä.Minä en hyväksy muslimeita,koska en hyväksy kunniamurhia,lapsiavioliittoja enkä naisten alistamista ,enkä sitä ,että eläintä ei saa tainnuttaa ennen teurastusta yms.
[/quote]

[/quote]
[/quote]
Mymmyn käännytystyö on tuottanut tulosta.. ;D

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

[/quote]
[/quote]
[/quote]Jos onnistunu niin hyvä. Navettapiika nyt ei ala mustasukkaisuuteen.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

• Vieras

[/quote]
[/quote]Jos onnistunu niin hyvä. Navettapiika nyt ei ala mustasukkaisuuteen.
[/quote]
Täh?? Miksi??? Minä ketään käännytä..paitsi kulkukauppiaat ovelta..ne kyllä kääntyy suhteellisen sukkelaan, eivätkä palaa.. ;D