Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuulkaa kaikki:Rakastan SKN:ää aivan saatanasti  (Luettu 2775 kertaa)

Käyttäjätunnus

• Vieras
SKN:
Tahdon sulle olla hyvin hellä, tahtoisin sua niin kovin lähennellä, kyrvän ihkuun persvakoosi mä työntää.

Skänä on sitten mun mies tästä lähtien, pitäkää muut näppinne erossa hänestä.

Viimeksi muokattu: 28.07.15 - klo:22:50 kirjoittanut Käyttäjätunnus

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Näkeekö tämä viesti aamua?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Käyttäjätunnus

• Vieras

Mikäli se minusta riippuu, niin totta kai näkee, koska haluan julistaa rakkauttani skänää kohtaan koko maailmalle.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mikäli se minusta riippuu, niin totta kai näkee, koska haluan julistaa rakkauttani skänää kohtaan koko maailmalle.
Onnea sitten. :)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Tupis is in the house... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Käyttäjätunnus

• Vieras
Salamarakkaus ei ole sokea, olen vihdoin löytänyt sen oikean, milloin, oi ihana skn, purjehdimme avioliiton satamaan?

ana111

• Vieras
Salamarakkaus ei ole sokea, olen vihdoin löytänyt sen oikean, milloin, oi ihana skn, purjehdimme avioliiton satamaan?
aatteliks pyytää o.miestä kaasoks??

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Kysys nyt noilta mun nykysiltä poitsuilta ensin. Moniavioisuushan ei ole sun maailmassa mahdollista?????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Käyttäjätunnus

• Vieras

Ehkä, mutta ennen kaikkea minua kiehtoo ajatus, että ikuisen liittomme aikana aion vihkiä skänän suorakylvön salaisuuksiin, olen ajatellut ostaa hänelle huomenlahjaksi ikioman suorakylvökoneen, jottei sitten tule riitoja, kun kummallakin on ihan oma suorakylvömasiina.

ana111

• Vieras
Osta horsch

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kysys nyt noilta mun nykysiltä poitsuilta ensin. Moniavioisuushan ei ole sun maailmassa mahdollista?????
http://1.bp.blogspot.com/-SKnYJREGwNg/VGkGiOibVAI/AAAAAAAANAk/P3mm66KuTRg/s1600/belfie.jpg

Tuuli

• Vieras
SKN:
Tahdon sulle olla hyvin hellä, tahtoisin sua niin kovin lähennellä, kyrvän ihkuun persvakoosi mä työntää.

Kännissäkö täällä kirjoitellaan... Pitäis agrossakin olla jonkinmoinen alkolukko !

ana111

• Vieras
SKN:

Kännissäkö täällä kirjoitellaan... Pitäis agrossakin olla jonkinmoinen alkolukko !
no todellakin :(

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
no todellakin :(
Jep. :(

SKM

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku

Ehkä, mutta ennen kaikkea minua kiehtoo ajatus, että ikuisen liittomme aikana aion vihkiä skänän suorakylvön salaisuuksiin, olen ajatellut ostaa hänelle huomenlahjaksi ikioman suorakylvökoneen, jottei sitten tule riitoja, kun kummallakin on ihan oma suorakylvömasiina.

Osta sille vähän omaa peltoa, ettei sen tarvi vuokrata.

Tai vaikkapa lautaa sen märäntyneeseen suuliin.
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.