Suurin osa sukupuolineutraali avioliiton kannattajista ei tiedä homoliikkeen kampanjan päämääriä, jonka eräs puoli on toisinajattelijoiden tuhoaminen. Homoliikkeen kampanjan taktiikkaan kuuluu myös tunteiden manipulointi ja valheiden käyttäminen, että homoseksuaalisuus hyväksyttäisiin yleisesti ihmisen sydämissä. Kirjoitukseni ei ole vihapuhe tai propagandaa homoseksuaaleja vastaan, vaan homoliikkeen propagandan, keinojen ja menetelmien paljastaminen, jonka kautta homoliike on saanut masinoitua homoudesta asian, jonka suuri yleisö on hyväksynyt sydämissään.
Homoliike on aktiivisesti 1980-1990-luvulta lähtien pyrkinyt muokkaamaan ja muuttamaan ihmisten käsityksiä homoseksuaalisuudesta. Homoliikkeen keinot ja menetelmät ovat epärehellisiä, toisinajattelijoita syrjiviä ja loukkaavia, perustuvat osittain tietoiseen ja harkittuun valheelliseen tietoon. Nykypäivän sukupuolineutraali avioliitto on homoliikkeen kampanjan eräs päämääristä, joka perustuu homoliikkeen propagandaan sekä valheelliseen tietoon.
Marshall Kirk ja Hunter Madsen olivat 1990-luvulla homoliikkeen johtavia hahmoja siinä kuinka median kautta manipuloidaan suuri yleisö hyväksymään homoseksuaalisuus. He kirjoittivat kirjan nimeltään After the Ball: How America Will Conquer Its Fear and Hatred of gays in the 1990s. Marshall Kirk ja Hunter Madsen olivat Harvardin opinahjon käyneitä miehiä, joista tuli media manipuloinnin taktiikan asiantuntijoita.
Heidän kirjassaan After the Ball: How America Will Conquer Its Fear and Hatred of gays in the 1990s on seuraavanlaista homoliikkeen propagandaa, jonka tarkoituksena on tehdä homoseksuaalisuus hyväksytyksi suuren yleisön sydämissä:
Kopsin tosta
http://www.kotipetripaavola.com/homoliikkeenparjauskampanja.htmlAika karmea kampanja. Tätä en tiennytkään. Ihan kauheata kuinka ihmisiä on vedätetty ja harhautettu.