Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe
  • Lukittu aihe

Aihe Salainen OPERAATIO Ahtisaari  (Luettu 11198 kertaa)

Jorma Jaakkola

Salainen OPERAATIO Ahtisaari
Pentti Sainion kirjasta "Salainen OPERAATIO Ahtisaari" valkenee totuus Ahtisaaresta.

Suomessa on osa virkavallasta mm. laillisuusvalvonnan, tuomiovallan ja toimeenpanovallan piirissä korruptiomaisen ”kaveri-konsensuksen” saastuttamaa oikeuden rajoittamista valta- ja virka-asemaa hyväksikäyttäen niin, että toiminta eroaa yleisesti hyväksytystä oikeuskäytännöstä ja tavoista.

Muutamia sivuja sillaksi ja siteeksi aikoihin Ahtisaaren diplomaatin uralta osoitteessa:
http://www.promerit.net/kansio_sainio.htm

Lukekaa!

Pentti Sainio ei ole pahoillaan siitä, että muutama kirjan sivu on skannattuna nettiin.

Jorma Jaakkola

Vs: Salainen OPERAATIO Ahtisaari
Hesari vesitti Sainion kirjan Ahtisaaren ollessa presidenttiehdokas syksyllä 1993.
Sanoipa joku tuolloin, että vain "Ahtisaari itse" voi estää valintansa presidentiksi.

Eipä ole Sainio joutunut kunnianluokkauksesta leivättömän pöydän ääreen.

Jorma Jaakkola

Ahtisaari-epäilyt
Lukekaa myös Ahtisaareen kohdistuneet epäilyt osoitteesta

http://www.promerit.net/kansio_ahtisaari.htm

Viimeksi muokattu: 12.12.08 - klo:23:23 kirjoittanut Jorma Jaakkola

Jorma Jaakkola

Valtamedia vaikenee

Suomen media ei ole suuremmin puuttunut asiaan.
Keskisuomalainen -lehti julkaisi 27.6.2007 jotakin ja Keijo Kohosen mietteitä oli HYMY-lehdessä kesäkuu 6/2007.

Demaripresidentit ovat saaneet huseerata kaikenlaista valtamedian suojeluksessa.

Jorma Jaakkola

Katso keskustelu

sorkkahessu

• Vieras
Saako
LomituspalvelujenHalikonpaikallisyksikkö ilmoitti tänään ettei uusi sopimusta lomittajana toimivan Hessun Maatalous ja koneen ostopalvelusopimusta koska kieltäydyin yötoistä( hommat olis voinu tehdä illallakin )ja toinen seikka oli sitten josta keskustelen lakimiehenkanssa . Sanoin olevani mielelläni töissä tiloilla joissa ollaan harjoiteltu hommaa eli olen lomittamassa ollut ja on pyydetty tulemaan toistekkin. Olen ilmoittanut että vuonna 2009 pystyisin tekemään n 100 pv lomitusta ja sorkkahoidon sivussa (yht n 300 pv töitä ) .
Sanoin tänään tekeväni tutkintapyynnön jossa asia sitten voitaisiin selvittää .
Miten Jorma Jaakkola on , onko Suomalaisella lomittajalla oikeuksia .

Jorma Jaakkola

Kaveri -konsensuksen saastuttamaa mielivaltaa
LomituspalvelujenHalikonpaikallisyksikkö ilmoitti tänään ettei uusi sopimusta lomittajana toimivan Hessun Maatalous ja koneen ostopalvelusopimusta koska kieltäydyin yötoistä( hommat olis voinu tehdä illallakin )ja toinen seikka oli sitten josta keskustelen lakimiehenkanssa . Sanoin olevani mielelläni töissä tiloilla joissa ollaan harjoiteltu hommaa eli olen lomittamassa ollut ja on pyydetty tulemaan toistekkin. Olen ilmoittanut että vuonna 2009 pystyisin tekemään n 100 pv lomitusta ja sorkkahoidon sivussa (yht n 300 pv töitä ) .
Sanoin tänään tekeväni tutkintapyynnön jossa asia sitten voitaisiin selvittää .
Miten Jorma Jaakkola on , onko Suomalaisella lomittajalla oikeuksia .

Hyvä sorkkahessu!
Kirjoituksesi olisi aiheensa takia tarvinnut ihan oman alustuksensa.
Salainen operaatio Ahtisaaren alustus menee sivuraiteelle.

En ole perehtynyt tapaukseesi, mutta vastaan kuitenkin kysymykseesi:

1. Lomittajilla on oikeutensa.

2. promerit.netin tekstisitaatti kertoo oleellisen asian;
tavallisella kansalaisella ole oikeuksia valtionhallinnon, virkamiesten eikä viranomaisten mielivaltaa vastaan:

"Suomessa on osa virkavallasta mm. laillisuusvalvonnan, tuomiovallan ja toimeenpanovallan piirissä korruptiomaisen ”kaveri-konsensuksen” saastuttamaa oikeuden rajoittamista valta- ja virka-asemaa hyväksikäyttäen niin, että toiminta eroaa yleisesti hyväksytystä oikeuskäytännöstä ja tavoista."

sorkkahessu

• Vieras
On hyvä että joku sanoo lomittajallakin on oikeutensa . Tänään kuulin vähän toista .

Jorma Jaakkola

Nostan Heinämäen ja muiden luettavaksi.

Lukekaa tekstit Sainion kirjan sivuista oletuista skannauskuvista!

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taitaa muuten kirijan tievot pittää paikkasa.

Muuten kirijottaja olisi käräjillä.

Mutta tievotusvälineet vaikennee asijan kuolijjaaksi.

Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

sorkkahessu

• Vieras
Suomessa on sananvapaus sano tai olla sanomatta.Suomessa ei ole tutkimusten mukaan korruptiota , ehkei sanan varsinaisesssa merkityksessä .  ;D 8)

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Suomessa on sananvapaus sano tai olla sanomatta.

BUAHHAHHAH!!!!
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

• Vieras

BUAHHAHHAH!!!!

ON ON ON !Taitaa lukea muuten perustuslaissakin . Uskonvapaus on , eli siittä vaan kontallas ja kumarru mekkaan päin . ::)

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

BUAHHAHHAH!!!!

ON ON ON !Taitaa lukea muuten perustuslaissakin . Uskonvapaus on , eli siittä vaan kontallas ja kumarru mekkaan päin . ::)

***Ei passaa kontalles mennä. S-hessu livauttaa salakavalan nopesti.
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

• Vieras

BUAHHAHHAH!!!!

***Ei passaa kontalles mennä. S-hessu livauttaa salakavalan nopesti.

Vain naisiin yhdyn minä Timppa hyvä  :D