Mun mielestä ,melko selvästi mutta vaan rivien välistä paistoi pelko myös "sinisistä miehistä"
Lainaus käyttäjältä: RainMan - 21.07.15 - klo:21:37Mun mielestä ,melko selvästi mutta vaan rivien välistä paistoi pelko myös "sinisistä miehistä" Onks sun nimmari vähän ku rainyman? Halleluja...
Lainaus käyttäjältä: SKN - 21.07.15 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: RainMan - 21.07.15 - klo:21:37Mun mielestä ,melko selvästi mutta vaan rivien välistä paistoi pelko myös "sinisistä miehistä" Onks sun nimmari vähän ku rainyman? Halleluja... Ai et siis tunne "Rain Man" merkitystä . Kannattaa googlata niin voi selvitä jotain .
Lainaus käyttäjältä: RainMan - 21.07.15 - klo:21:59Lainaus käyttäjältä: SKN - 21.07.15 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: RainMan - 21.07.15 - klo:21:37Mun mielestä ,melko selvästi mutta vaan rivien välistä paistoi pelko myös "sinisistä miehistä" Onks sun nimmari vähän ku rainyman? Halleluja... Ai et siis tunne "Rain Man" merkitystä . Kannattaa googlata niin voi selvitä jotain .Dustin???