Julkaiseeko nimimerkki skn huumeiden käyttöä koskevia kuvia palstalla?
Laita oma kuva kun Miina imee sun tikkaria Vermon paskahuusissa. 
Sami Kalle imee Jani Toivalan tikkaria Faarin ratin urakkanuppi persreiässään.

Åååh, posliini laittaa parastaan. 
Sami Kalle panee parastaan. Toivalan Jani nauttii. 
No? Lähtikö tuhkamuna ostamaan Siwasta tupee-liimaa vai mikä iski? Marjanpoimijaa noutamaan mansikkamaalta kesätöistä??
Häh?? 
miten mää olen tuhkamuna, jos kerran mulla on liuta biologisia lapsia? Ulkomaan tuliaisia ja postinkantajan tekosia.
miten mulla voi olla tarvetta tupeelle, kun päässä kasvaa luomuna harjastukka? Ainoo harjas sulla on rappurallissa ja hammasharjassa, olettaen että sulla on hampaat ja peset niitä, ja pää on luomuna ilman luo-alkua.
miten mää voin hakee ketään mansikkamaalta pois, kun en ketään tunne joka mansikkamaalla töissä olisi? Aikä ikävää jos et omaa väkeäsi tunne?
vastaapa pikkupoika-luuseri näihin kysymyksiin.
ja menet sen jälkeen rassaamaan museopuimurisi valmiiksi vuokravainiolle ajettavaksi. aja se ulso sieltä märäntyneiden seinälautojen suulista.
vi-tun köyhä. ihmekös tuo, kun kaikki aika kuluu netissä eri nimimerkeillä. kurjuus ja köyhyys paistaa jo pihamaalta lähtien, mutta iskä vaan avaa uuden nimimerkin agronettiin.
7kpl vielä niin on sata täynnä. 
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=search2;params=eJwtzj0OwjAMhuG7sLB4MT8td0BMHCBKHUsFQl05SVGlHL4O6vg-_gb7sPiJONRjxXqoJbGmmcnyeX8YDNpOJ0C4wBlu0AN20AFeARGwt0Ua5edIvnPkzLZtVIY3U3YyxXUX0ezCS60CJ9rFSjny_4NG7JVGw6XIR_0GdHY4ew..;start=90
Voi poika parka sua ressukkaa.
Sä et edes tunne mua. Mä en oo niin tyhmä kuin sää,et annan henkilöllisyyteni muiden tietoon.
Mun perheeseen adoptoitu lapsi ei tarvi käydä missään mansikkapelloilla. 8,7 kun on lukuaineiden keskiarvo, niin fiksumpia hommia kesätöiksi riittää.
Postinkantajamme on nainen. Naiset ei siitä lapsia.
Harjastukka ei harvene.
Muutamalla copy/pstauksella saa nähtävästi yksinkertaisen pikkumiehen ihan sekasorron partaalle

Voin mä tulla sua tapaamaankin, niin näet...

P.S. Yks napuris sanoi, että olet hullu ja laiska mies, joka kyllä viitsii peltohommat tehdä, muttei oikeastaan mitään muuta.

Piti sua naurettavana isottelijana.