Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fossiilit  (Luettu 11583 kertaa)

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Fossiilit
Joo. Minä oon ollut saitilla ainakin vuotta pitempään kuin Heino. Minähän sen tuon runoilun aloitin- aikanaan  ja se se sarvia vituttaa. Hyvä niin!
Vaihdoin VP. tähän Kobraan kun olen siirtynyt kovempiin aineisiin.

Älä sotke selvää asiaa.
Kopraan vetämisestä se sinun uusi nikki tulee.
Sähläsit ja luulet että se on herraskaisempi pehmeellä peellä'!

Katohan kun Sarvi luulee että, kaikilla on samat harrastukset kuin itsellään.  Voe poekaparka! Toivotaan että Sarvikin joskus saa oikeaa. Ehkä joku sokea mummo uhrautuu, ettei Sarven käy kuin sille entiselle Villelle...

Viimeksi muokattu: 26.10.07 - klo:07:48 kirjoittanut Kobra

Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Fossiilit
Mielestäni syksyllä -98 kaveri kertoi tälläisestä saitista ja siitäasti ollu kouussa.
Mystinen kesälaatumies

sarvi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 123
Vs: Fossiilit
!LAINAUS KÄYTTÄJÄLTÄ KOPRA:
[/quote]Katohan kun Sarvi luulee että, kaikilla on samat harrastukset kuin itsellään.  Voe poekaparka! Toivotaan että Sarvikin joskus saa oikeaa. Ehkä joku sokea mummo uhrautuu, ettei Sarven käy kuin sille entiselle Villelle...
[/quote]

Sokeista mummoista puheenollen: Olet tiemmä taas tyrkyttänyt ikääntyneille nais ihmisillle jotakin omakustannetta ostettavaksi.  Puoli väkisin !
Häpeisit ahneuttas...

Viimeksi muokattu: 26.10.07 - klo:08:44 kirjoittanut sarvi

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Fossiilit
!LAINAUS KÄYTTÄJÄLTÄ KOPRA:
Katohan kun Sarvi luulee että, kaikilla on samat harrastukset kuin itsellään.  Voe poekaparka! Toivotaan että Sarvikin joskus saa oikeaa. Ehkä joku sokea mummo uhrautuu, ettei Sarven käy kuin sille entiselle Villelle...
[/quote]

Sokeista mummoista puheenollen: Olet tiemmä taas tyrkyttänyt ikääntyneille nais ihmisillle jotakin omakustannetta ostettavaksi.  Puoli väkisin !
Häpeisit ahneuttas...
[/quote]

Ei ole muuten mikään omakustanne! Uuden kirjan ilmestyminen toki pitää paikkansa. Ja mummot ostaa ja kehuvat, että ei määrää.  Vaikka tavallista yrittää tehdä, niin kuitenkin tulee laatua. Ei sille, Sarvi, maha mittää kun on niin ***** hyvä!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Fossiilit
Ketäköhän alkuperäisiä fossiileja agrossa on vielä jäljellä? Ittellä taitaa olla noin seittemän vuotta takana. Argeologi=Timppa, Sepedeus, Talojuhani..????

Voi kauhiaa jos tuo vanha agro pyyhkiintyy bittien taivaisiin. Mitä historioitsijat sitte kattelevat???
Esim muinaiset Argeologin ja Pienviljelijän väliset keskustelut tulis tallettaa painettuun muotoon.....

Oon kyllä samaa mieltä, että on hiukka poissatolainen olo kun vanha tuttu palsta on pois käytöstä.

Mutta maailma menee kovaa vauhtia eteenpäin, muutos kehittää maailmaa.

Vetojuhtana on esim. Pienviljelijä ja hänen rakas telaryssänsä.

Kaikkia tarvitaan.

Paitsi tietysti apilasta...

Kui mää ain olen paras?

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Fossiilit
Taidan olla aikmoinen fossiili,  syksystä 2002 olen lueskellut tätä palstaa ja kirjoitellut milloin mitäkin asiasta ja asian vierestä.  Vanha nimimerrki oli ihan pakko rekisteröidä,  koska siihen liittyy mustaa huumoria ja tarina  8) (Missäsä muuten Lahtari on  ??? :-*).   Välillä on ollut tosi kivaakin,  nasevia hauskoja väittelyitä,  niistä minä pidän.  Välillä tosi tylsää,  kun ihmiset alkaa sättiä tosiaan,  eivätkä muista,  että asiat ne riitelee ei ihmiset. 

Pelto-Jussi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 398
Vs: Fossiilit
Ikuisuuden mukana.Vankkaa fossiiliainesta ;D

Alkuun nimimerkki oli Pelto-Jussin ohella jutusta riippuen Pelti-Jussi, Hullu-Jussi tai joku muu sopiva -jussi. Sitten nimimerkit piti "kiinnittää" ja nykyinen nikki jäi.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Fossiilit
Vuoden lopussa tulee 6 vuotta täyteen.
Kui mää ain olen paras?

uppis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: Fossiilit
Milloinkas se ensimmäinen ajatusten vaihto paikka avattiinkaan? vuodet vierii niin vinhaan vaikkei tänne pränttäilisikään.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Fossiilit
taetaapi olla likelle kymmenen vuotta sitte. Mahto olla vuosi 1997 tae1998 kun Koevikossa opiskellessa vilikasin sivustolle... että aenaki vujesta 1998, mahtasko kopralla olla tarkempata tietoa.
Elämä on parasta kometiijjaa

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Fossiilit
Milloinkas se ensimmäinen ajatusten vaihto paikka avattiinkaan? vuodet vierii niin vinhaan vaikkei tänne pränttäilisikään.

--eiköhän ensimmäinen versio ollu 97 98 kuten Heino muistelee
--kaveri kertoili siellä olleen kauhian monta viljamies nimimerkillä kirjoittelevaa jotka kinaili keskenään.Rekisteröityminen ei ollut pakollista ekasa versiossa.Itse en muista moista versiota
vielä käytelleeni...

iikkoo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
  • Kaikki saa mutta komiat ensi!
Vs: Fossiilit
Ketäköhän alkuperäisiä fossiileja agrossa on vielä jäljellä? Ittellä taitaa olla noin seittemän vuotta takana. Argeologi=Timppa, Sepedeus, Talojuhani..????

Voi kauhiaa jos tuo vanha agro pyyhkiintyy bittien taivaisiin. Mitä historioitsijat sitte kattelevat???
Esim muinaiset Argeologin ja Pienviljelijän väliset keskustelut tulis tallettaa painettuun muotoon.....

Oon kyllä samaa mieltä, että on hiukka poissatolainen olo kun vanha tuttu palsta on pois käytöstä.

Mutta maailma menee kovaa vauhtia eteenpäin, muutos kehittää maailmaa.

Vetojuhtana on esim. Pienviljelijä ja hänen rakas telaryssänsä.

Kaikkia tarvitaan.

Paitsi tietysti apilasta...


Kyyllä tähän tottuu, jooo

Apilasta tarvitaan, jos tuloo ryssiä...
 http://fi.wikipedia.org/wiki/APILAS

Mullifarmari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: Fossiilit
alkuvuodesta -00. Niin se aika menee.. :o

Niinpä se menee...Ja Tappi ensitöikseen pölli sillon mun nimimerkin ja siitä piti vähän konahtaa :)

-Mf-

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Fossiilit
taetaapi olla likelle kymmenen vuotta sitte. Mahto olla vuosi 1997 tae1998 kun Koevikossa opiskellessa vilikasin sivustolle... että aenaki vujesta 1998, mahtasko kopralla olla tarkempata tietoa.

Mahtopa olla- 97?Mie laitoin ekan tietokoneen -97 syksyllä. Ja hetimiten löysin agronetin. Ensimäiset päästöt panin sivuille sitten siinä vuodenvaiteessa- muistelen.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Fossiilit
Kyyllä tähän tottuu, jooo

Apilasta tarvitaan, jos tuloo ryssiä...
 http://fi.wikipedia.org/wiki/APILAS
[/quote]


"Kykenee läpäisemään 720 mm homogeenista panssariterästä "

Lienee jotain ruåttalaista terästä?
Kui mää ain olen paras?