Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nuoret kesselimahaiset vanhenevat nopeasti.  (Luettu 9560 kertaa)

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Vs: Nuoret kesselimahaiset vanhenevat nopeasti.
Eikö muuten Kesseli ollut kesoil-asemien lastennurkkauksen maskotin nimi...? :-X
Sillä oli vihreä maha
Eikö se ollut muuten vihreä, joku sammakkaeläin, jolla punainen irokeesi, mutta harnaa vatsa?  :'(
Minä en päässyt Kesseli-kerhoon joten en tiedä  :'(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
https://www.youtube.com/watch?v=TL0KnxfWWh0

kohdassa 25.15 :D
Youtubeni on jumittunut Burzumin videoon, joten en pääse katsomaan  :'(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Oli se hyvä homma ja nyt postia samin naapureillekin jotta osaisivat lukea täältä hänen jutut ! ;D ;D ;D ;D
Mitä sit  ;D

Laita minunkin naapureilleni, eipä tarvitse puhua näitä hienoja juttuja kun voivat käydä lukemassa  ;D

;D

Pitää olla pikkasen yksinkertanen jos luulee ettei näitä juttuja lueta. Ja sorkkishan on edelläkävijä, se laitto jo kauan sitten sun ja mun kaikki henkilötiedot tänne.

SAS on tässäkin asiassa jäljessä, kuten kaikessa muussakin, eikä vähiten henkisesti.. ;D
Ai niin juu laittoikin. Tosin mulle laittoi väärän osoitteen ja väärään kuntaan  ;D

Jotain lynkkausporukkaa se sinne oli kasaamassa  ;D En tiedä oliko siellä sit jotain tappelua  ???

Tuhkamuna ja tapanila lupas tulla tänne, porukalla, jotain pirkanmaalaisia vahvistuksiakin piti olla mukana. Harmi kun eivät tulleet, olis tullu naamat tunnetuks ja voinu linkittää ne tänne suoraan valvontakameroista. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Oli se hyvä homma ja nyt postia samin naapureillekin jotta osaisivat lukea täältä hänen jutut ! ;D ;D ;D ;D
Mitä sit  ;D

Laita minunkin naapureilleni, eipä tarvitse puhua näitä hienoja juttuja kun voivat käydä lukemassa  ;D

;D

Pitää olla pikkasen yksinkertanen jos luulee ettei näitä juttuja lueta. Ja sorkkishan on edelläkävijä, se laitto jo kauan sitten sun ja mun kaikki henkilötiedot tänne.

SAS on tässäkin asiassa jäljessä, kuten kaikessa muussakin, eikä vähiten henkisesti.. ;D
Kertaus on opintojen äiti ,pienin väliajoin on hyvä tuoda julki ettei unohdu ja se hillitsee selvästi aivan älyttömien juttujesi määrää se jos joku on hyväksi taas tälle palstalle,näin opetetaan juippia kantapään kautta. ;)

Haise emättimelle ja kiedo se pitkä harmaa tukkas kaulan ympäri niin tiukkaan ettei suusta pääse yhtään enempää paskaa ulos., helvetin paskasanko. ;D

Ootko muuten useesti lypsyjakkaran kans siellä sukulaises navetalla? Ettei vaan olis jotain muuta sulla mielessä kun lypsy... ;D
Siellä on astronautti joka lypsää olet jäänyt jälkeen nykyajasta ! ;D
Itsepähän aloitit täällä terrorin ja nyt se on tullut päätökseen kyllä se kuri aina löytyy samillekin ,näin se menee tässä maailmassa ei yhtä äijää kauaa
siedetä sen on historia näyttänyt. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

mah

• Vieras
Eikö muuten Kesseli ollut kesoil-asemien lastennurkkauksen maskotin nimi...? :-X
Sillä oli vihreä maha
Eikö se ollut muuten vihreä, joku sammakkaeläin, jolla punainen irokeesi, mutta harnaa vatsa?  :'(
Minä en päässyt Kesseli-kerhoon joten en tiedä  :'(
En minäkään päässyt kerhon sisäpiireihin, mutta pallomereen useita keroja. :-X

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Kosmonautti sopis paremmin  :'(

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitä sit  ;D

;D

Kertaus on opintojen äiti ,pienin väliajoin on hyvä tuoda julki ettei unohdu ja se hillitsee selvästi aivan älyttömien juttujesi määrää se jos joku on hyväksi taas tälle palstalle,näin opetetaan juippia kantapään kautta. ;)

Haise emättimelle ja kiedo se pitkä harmaa tukkas kaulan ympäri niin tiukkaan ettei suusta pääse yhtään enempää paskaa ulos., helvetin paskasanko. ;D

Ootko muuten useesti lypsyjakkaran kans siellä sukulaises navetalla? Ettei vaan olis jotain muuta sulla mielessä kun lypsy... ;D
Siellä on astronautti joka lypsää olet jäänyt jälkeen nykyajasta ! ;D
Itsepähän aloitit täällä terrorin ja nyt se on tullut päätökseen kyllä se kuri aina löytyy samillekin ,näin se menee tässä maailmassa ei yhtä äijää kauaa
siedetä sen on historia näyttänyt. ;D

Täh??? Nyt meni ohi?

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

mah

• Vieras
Onko kuussakin siis lehmiä? :'( Toisaalta, jos kuu on juustoa, kai jossain on oltava lehmiäkin... :-X

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Moni täällä rohkeasti haukkuu tuiki tuntemattomia ihmisiä. Minun täytyy tunnustaa että en uskalla haukkua ketään, olen sen verran varovainen.

Keskustelussa aina kannattaa säilyttää rauhallisuus eikä turhaan provosoitua vaikka tuntee olevansa alakynnessä tai kysymykset ovat erittäin kiusallisia."
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Nyt mukulat nukkumaan,huomenna on uusi päivä ei tästä kunnon väittelyä saatu ! ;D ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Nyt mukulat nukkumaan,huomenna on uusi päivä ei tästä kunnon väittelyä saatu ! ;D ;D ;D
Kylläpäs . Kasvihuoneilmiö vaikuttaa tulivuorten purkauksiin . Lisääntymään päin nekin .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Moni täällä rohkeasti haukkuu tuiki tuntemattomia ihmisiä. Minun täytyy tunnustaa että en uskalla haukkua ketään, olen sen verran varovainen.

Keskustelussa aina kannattaa säilyttää rauhallisuus eikä turhaan provosoitua vaikka tuntee olevansa alakynnessä tai kysymykset ovat erittäin kiusallisia."

Joillakin kirjoittajilla on ominaisuus jolla voi kysymykset ohittaa ja alkaa jankata jotain ihan muuta.

Kuten kasvihuoneilmiö tai enkeliterapia.... ;D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.

Joillakin kirjoittajilla on ominaisuus jolla voi kysymykset ohittaa ja alkaa jankata jotain ihan muuta.

Niin. SAS on kuin Paavo Väyrynen, aina oikeassa. Jättää tappelun kesken ilmoittamalla että mielestäni voitin teidät ja nyt lähden syömään kotimaista ruokaa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Niin. SAS on kuin Paavo Väyrynen, aina oikeassa. Jättää tappelun kesken ilmoittamalla että mielestäni voitin teidät ja nyt lähden syömään kotimaista ruokaa.

Toinen kirjoittajatyyppi on sellainen jolla on aina kokemusta joka asiasta ja omistaa aina kaikkea, lisäks tekee kaiken paremmin kuin muut ja on ylipäätänsä, omasta mielestään, kaikessa paras potenssiin kymmenen. ;D

Missäs se muuten luuraa.... ???

mah

• Vieras

Toinen kirjoittajatyyppi on sellainen jolla on aina kokemusta joka asiasta ja omistaa aina kaikkea, lisäks tekee kaiken paremmin kuin muut ja on ylipäätänsä, omasta mielestään, kaikessa paras potenssiin kymmenen. ;D

Missäs se muuten luuraa.... ???
Ai minä vai? :-X Vai Steve Vai? :'(