Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.07.15 - klo:21:27Lainaus käyttäjältä: mah - 09.07.15 - klo:21:27Eikö muuten Kesseli ollut kesoil-asemien lastennurkkauksen maskotin nimi...? Sillä oli vihreä mahaEikö se ollut muuten vihreä, joku sammakkaeläin, jolla punainen irokeesi, mutta harnaa vatsa?
Lainaus käyttäjältä: mah - 09.07.15 - klo:21:27Eikö muuten Kesseli ollut kesoil-asemien lastennurkkauksen maskotin nimi...? Sillä oli vihreä maha
Eikö muuten Kesseli ollut kesoil-asemien lastennurkkauksen maskotin nimi...?
https://www.youtube.com/watch?v=TL0KnxfWWh0kohdassa 25.15
Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.07.15 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.07.15 - klo:19:36Lainaus käyttäjältä: SAS - 09.07.15 - klo:19:34Oli se hyvä homma ja nyt postia samin naapureillekin jotta osaisivat lukea täältä hänen jutut ! Mitä sit Laita minunkin naapureilleni, eipä tarvitse puhua näitä hienoja juttuja kun voivat käydä lukemassa Pitää olla pikkasen yksinkertanen jos luulee ettei näitä juttuja lueta. Ja sorkkishan on edelläkävijä, se laitto jo kauan sitten sun ja mun kaikki henkilötiedot tänne.SAS on tässäkin asiassa jäljessä, kuten kaikessa muussakin, eikä vähiten henkisesti.. Ai niin juu laittoikin. Tosin mulle laittoi väärän osoitteen ja väärään kuntaan Jotain lynkkausporukkaa se sinne oli kasaamassa En tiedä oliko siellä sit jotain tappelua
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.07.15 - klo:19:36Lainaus käyttäjältä: SAS - 09.07.15 - klo:19:34Oli se hyvä homma ja nyt postia samin naapureillekin jotta osaisivat lukea täältä hänen jutut ! Mitä sit Laita minunkin naapureilleni, eipä tarvitse puhua näitä hienoja juttuja kun voivat käydä lukemassa Pitää olla pikkasen yksinkertanen jos luulee ettei näitä juttuja lueta. Ja sorkkishan on edelläkävijä, se laitto jo kauan sitten sun ja mun kaikki henkilötiedot tänne.SAS on tässäkin asiassa jäljessä, kuten kaikessa muussakin, eikä vähiten henkisesti..
Lainaus käyttäjältä: SAS - 09.07.15 - klo:19:34Oli se hyvä homma ja nyt postia samin naapureillekin jotta osaisivat lukea täältä hänen jutut ! Mitä sit Laita minunkin naapureilleni, eipä tarvitse puhua näitä hienoja juttuja kun voivat käydä lukemassa
Oli se hyvä homma ja nyt postia samin naapureillekin jotta osaisivat lukea täältä hänen jutut !
Lainaus käyttäjältä: SAS - 09.07.15 - klo:20:02Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.07.15 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.07.15 - klo:19:36Lainaus käyttäjältä: SAS - 09.07.15 - klo:19:34Oli se hyvä homma ja nyt postia samin naapureillekin jotta osaisivat lukea täältä hänen jutut ! Mitä sit Laita minunkin naapureilleni, eipä tarvitse puhua näitä hienoja juttuja kun voivat käydä lukemassa Pitää olla pikkasen yksinkertanen jos luulee ettei näitä juttuja lueta. Ja sorkkishan on edelläkävijä, se laitto jo kauan sitten sun ja mun kaikki henkilötiedot tänne.SAS on tässäkin asiassa jäljessä, kuten kaikessa muussakin, eikä vähiten henkisesti.. Kertaus on opintojen äiti ,pienin väliajoin on hyvä tuoda julki ettei unohdu ja se hillitsee selvästi aivan älyttömien juttujesi määrää se jos joku on hyväksi taas tälle palstalle,näin opetetaan juippia kantapään kautta. Haise emättimelle ja kiedo se pitkä harmaa tukkas kaulan ympäri niin tiukkaan ettei suusta pääse yhtään enempää paskaa ulos., helvetin paskasanko. Ootko muuten useesti lypsyjakkaran kans siellä sukulaises navetalla? Ettei vaan olis jotain muuta sulla mielessä kun lypsy...
Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.07.15 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.07.15 - klo:19:36Lainaus käyttäjältä: SAS - 09.07.15 - klo:19:34Oli se hyvä homma ja nyt postia samin naapureillekin jotta osaisivat lukea täältä hänen jutut ! Mitä sit Laita minunkin naapureilleni, eipä tarvitse puhua näitä hienoja juttuja kun voivat käydä lukemassa Pitää olla pikkasen yksinkertanen jos luulee ettei näitä juttuja lueta. Ja sorkkishan on edelläkävijä, se laitto jo kauan sitten sun ja mun kaikki henkilötiedot tänne.SAS on tässäkin asiassa jäljessä, kuten kaikessa muussakin, eikä vähiten henkisesti.. Kertaus on opintojen äiti ,pienin väliajoin on hyvä tuoda julki ettei unohdu ja se hillitsee selvästi aivan älyttömien juttujesi määrää se jos joku on hyväksi taas tälle palstalle,näin opetetaan juippia kantapään kautta.
Lainaus käyttäjältä: mah - 09.07.15 - klo:21:30Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.07.15 - klo:21:27Lainaus käyttäjältä: mah - 09.07.15 - klo:21:27Eikö muuten Kesseli ollut kesoil-asemien lastennurkkauksen maskotin nimi...? Sillä oli vihreä mahaEikö se ollut muuten vihreä, joku sammakkaeläin, jolla punainen irokeesi, mutta harnaa vatsa? Minä en päässyt Kesseli-kerhoon joten en tiedä
Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.07.15 - klo:21:41Lainaus käyttäjältä: SAS - 09.07.15 - klo:20:02Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.07.15 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.07.15 - klo:19:36Lainaus käyttäjältä: SAS - 09.07.15 - klo:19:34Oli se hyvä homma ja nyt postia samin naapureillekin jotta osaisivat lukea täältä hänen jutut ! Mitä sit Laita minunkin naapureilleni, eipä tarvitse puhua näitä hienoja juttuja kun voivat käydä lukemassa Pitää olla pikkasen yksinkertanen jos luulee ettei näitä juttuja lueta. Ja sorkkishan on edelläkävijä, se laitto jo kauan sitten sun ja mun kaikki henkilötiedot tänne.SAS on tässäkin asiassa jäljessä, kuten kaikessa muussakin, eikä vähiten henkisesti.. Kertaus on opintojen äiti ,pienin väliajoin on hyvä tuoda julki ettei unohdu ja se hillitsee selvästi aivan älyttömien juttujesi määrää se jos joku on hyväksi taas tälle palstalle,näin opetetaan juippia kantapään kautta. Haise emättimelle ja kiedo se pitkä harmaa tukkas kaulan ympäri niin tiukkaan ettei suusta pääse yhtään enempää paskaa ulos., helvetin paskasanko. Ootko muuten useesti lypsyjakkaran kans siellä sukulaises navetalla? Ettei vaan olis jotain muuta sulla mielessä kun lypsy... Siellä on astronautti joka lypsää olet jäänyt jälkeen nykyajasta ! Itsepähän aloitit täällä terrorin ja nyt se on tullut päätökseen kyllä se kuri aina löytyy samillekin ,näin se menee tässä maailmassa ei yhtä äijää kauaasiedetä sen on historia näyttänyt.
Nyt mukulat nukkumaan,huomenna on uusi päivä ei tästä kunnon väittelyä saatu !
Moni täällä rohkeasti haukkuu tuiki tuntemattomia ihmisiä. Minun täytyy tunnustaa että en uskalla haukkua ketään, olen sen verran varovainen.Keskustelussa aina kannattaa säilyttää rauhallisuus eikä turhaan provosoitua vaikka tuntee olevansa alakynnessä tai kysymykset ovat erittäin kiusallisia."
Lainaus käyttäjältä: kantola - 09.07.15 - klo:22:03Moni täällä rohkeasti haukkuu tuiki tuntemattomia ihmisiä. Minun täytyy tunnustaa että en uskalla haukkua ketään, olen sen verran varovainen.Keskustelussa aina kannattaa säilyttää rauhallisuus eikä turhaan provosoitua vaikka tuntee olevansa alakynnessä tai kysymykset ovat erittäin kiusallisia."Joillakin kirjoittajilla on ominaisuus jolla voi kysymykset ohittaa ja alkaa jankata jotain ihan muuta.Kuten kasvihuoneilmiö tai enkeliterapia....
Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.07.15 - klo:22:16Lainaus käyttäjältä: kantola - 09.07.15 - klo:22:03Moni täällä rohkeasti haukkuu tuiki tuntemattomia ihmisiä. Minun täytyy tunnustaa että en uskalla haukkua ketään, olen sen verran varovainen.Keskustelussa aina kannattaa säilyttää rauhallisuus eikä turhaan provosoitua vaikka tuntee olevansa alakynnessä tai kysymykset ovat erittäin kiusallisia."Joillakin kirjoittajilla on ominaisuus jolla voi kysymykset ohittaa ja alkaa jankata jotain ihan muuta.Kuten kasvihuoneilmiö tai enkeliterapia.... Niin. SAS on kuin Paavo Väyrynen, aina oikeassa. Jättää tappelun kesken ilmoittamalla että mielestäni voitin teidät ja nyt lähden syömään kotimaista ruokaa.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 09.07.15 - klo:22:27Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.07.15 - klo:22:16Lainaus käyttäjältä: kantola - 09.07.15 - klo:22:03Moni täällä rohkeasti haukkuu tuiki tuntemattomia ihmisiä. Minun täytyy tunnustaa että en uskalla haukkua ketään, olen sen verran varovainen.Keskustelussa aina kannattaa säilyttää rauhallisuus eikä turhaan provosoitua vaikka tuntee olevansa alakynnessä tai kysymykset ovat erittäin kiusallisia."Joillakin kirjoittajilla on ominaisuus jolla voi kysymykset ohittaa ja alkaa jankata jotain ihan muuta.Kuten kasvihuoneilmiö tai enkeliterapia.... Niin. SAS on kuin Paavo Väyrynen, aina oikeassa. Jättää tappelun kesken ilmoittamalla että mielestäni voitin teidät ja nyt lähden syömään kotimaista ruokaa.Toinen kirjoittajatyyppi on sellainen jolla on aina kokemusta joka asiasta ja omistaa aina kaikkea, lisäks tekee kaiken paremmin kuin muut ja on ylipäätänsä, omasta mielestään, kaikessa paras potenssiin kymmenen. Missäs se muuten luuraa....