Ennusteeni osui taas todella hyvin ja tarkennus "syksy tulee nopeaan ja voimalla" eli en ennustanut elokuulle mitään sateita vaan syksyn etenemisestä ja niinpä ollaan pian syyskuussa.
Eikös syyskuu ole joka vuosi tullut elokuun jälkeen.-SS-
Lainaus käyttäjältä: SKN - 26.08.15 - klo:10:21Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 26.08.15 - klo:10:16Lainaus käyttäjältä: Jutun Vintti - 26.08.15 - klo:10:09Navettapiian jalkovälissä kosteutta riittää.Haittaako se sua??? Vai mistä moinen kiinnostus??? Akattoman arki on tollasta???Mää olen hunksi, mulla akkoja riittää joka sormelle. Pelimies nääs olen.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 26.08.15 - klo:10:16Lainaus käyttäjältä: Jutun Vintti - 26.08.15 - klo:10:09Navettapiian jalkovälissä kosteutta riittää.Haittaako se sua??? Vai mistä moinen kiinnostus??? Akattoman arki on tollasta???
Lainaus käyttäjältä: Jutun Vintti - 26.08.15 - klo:10:09Navettapiian jalkovälissä kosteutta riittää.Haittaako se sua??? Vai mistä moinen kiinnostus???
Navettapiian jalkovälissä kosteutta riittää.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 26.08.15 - klo:10:31Ennusteeni osui taas todella hyvin ja tarkennus "syksy tulee nopeaan ja voimalla" eli en ennustanut elokuulle mitään sateita vaan syksyn etenemisestä ja niinpä ollaan pian syyskuussa.Sassin ennusteet perustuu siihen, että hän menee alasti muurahaiskekoon mahalleen makaamaan ja työntää sormen perseeseen.
Tässä ennuste : kuusi viikkoa todella epävakaista ,puintipäiviä (kuivia) on harvassa.
Näköjään on selitettävä eli harvinaisen epävakainen on syksy eli hyvin harvassa on puintipäivät (poutapäivät,kuivat päivät jne) tuliko selväksi.Ennuste rajat ennallaan.