Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Autoasiaa  (Luettu 29324 kertaa)

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Autoasiaa
 Ajoin tavallisella 309 550tkm aikansa pikkuauto. 1,3 talbotin kone  niihin lukemmiin ei mottia tarvinnua avata. Kokeilin 300 km kaverin Mondeota, tie äänet kovemmat kuin 10 vuotta vanhemmassa 406 td s. Eikä ajolleen yhtään parempi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Autoasiaa

Vähän sama juttu 405 Mi16:sta kanssa, nyt olis keräilyharvinaisuus.

Mites se nyt olikaan ? Olko tuossa 405 Mi16 mallissa nelivetoa ja eikös siinä ollut joku hassu systeemi, joka antoi reilut 200 heppaa jotain 10 sekunnin ajan ja sitten 160 heppaa vai muistanko väärin ?

Eikös noita Audi 100 ja 200 korisia turbonelikkoja löydy harrastettavaksi, jos kunnon turbomoottori ja neliveto perhekorissa kiinnostaa ?

Joskus lukioaikana oli kaverilla 309 pösö, kauhia rämistin se oli talviaikaan ja kylymä kuin perkele. Eikös se ole tuon 205:n konttiperämalli ?

Mikko Ilmaria tehtiin myös nelikkona. Mun oli 1992 katillinen malli etuvedolla. 1989 vuoteen asti oli katittomia 160 heppasia tykkejä. En ole kyl kuullu mistään tehonlisäys-systeemistä?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19858
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Autoasiaa
307 teki eka vian, valojen ja muiden sähköjen blackoutin jälkeen. Lämmityslaitteen moottori lakkasi toimimasta. Sähkönhajua kuulemma tuli jokin aikaa sitten. Tuli kuntoon motonet varasto-osalla eli etuvastusmöykyllä. Mutta miksi sen piti olla lämmityslaitteen putken sisällä, niin että ensin piti purkaa hanskalaatikko ja laittaa sisäkierto päälle, jotta läppä avautui oikeaan asentoon, sitten sai ahdettua käden sinne lämppärin ilmaputken sisään vetämään se krapelisti tehty möykky pois. Ampeereita sen verran ja liittimet ohuenohuet, et usko ranskalaisiin maailman kolmanneksi kaameimpina sähkölaitevalmistajina brittien ja italialaisten jälkeen jälleen vahvistui.

-SS-

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Autoasiaa
Yleensä tuon vastuspaketin tuhoutumista edesauttaa puhaltimen moottorin laakereiden jumittaminen.  Kannattais ehkä tutkia ämpärimittarilla paljonko moottori haukkaa virtasta ettei mene vastuspaketin uusiminen hukkaan.

http://www.autowiki.fi/index.php/Peugeot_405_T16

Tuossa T16 mallissahan se lisäteho oli:
Lainaus
144 kW (200 hv) @ 5000 r/min
hetkellisesti 162 kW (220 hv)

Ihmettelen hieman tuota kilpailevien mallien kategorisointia: Audi S2 joka oli tuohon aikaan saatavana vain Coupena, ei minusta vastaa kovinkaan hyvin tuota mallia. Parempi verrokki olisi Audi 100 S4
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19858
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Autoasiaa
Yleensä tuon vastuspaketin tuhoutumista edesauttaa puhaltimen moottorin laakereiden jumittaminen.  Kannattais ehkä tutkia ämpärimittarilla paljonko moottori haukkaa virtasta ettei mene vastuspaketin uusiminen hukkaan.

Juu tääl mettäpuskassa ei ollu ku minikokonen torksisarja ja kärkipihit mukana. Laitoin lämppärin sulakkeeks puolikaan kokoisen ainakin sekin kesti sekä akselipyöri herkästi, eikä ole ääntänyt yhtääns. Toivotaan, et kestää ny näiden helteiden yli. Aika hapettuneet oli ne pikkuliittimet. Käteen kyllä lämpiää jonkin verran, mutta eikös aina.

-SS-

Viimeksi muokattu: 01.07.15 - klo:22:05 kirjoittanut -SS-

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Autoasiaa
Minkä vuoden pösö?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19858
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Autoasiaa
Minkä vuoden pösö?

2001 Hdi diisseli, viis-ovinen, toimiva ilmastointi manuaalinen. Ei uutta kummempi, myllytyksen jälkeen oikein kiiltävä.

Tupakki-auto, siksi lähinnä romutuskorvauksen hinnalla;  päivä sisustuspesua ja viikko ozonaattoria, ja kennon vaahtodesinfiointi, niin on nii laventelintuoksuinen ny.

On se sillä jo toistakymmentätuhatta ajellut. Katsastukseenkin keväällä vaan ajeli sisään. Ja ulos. Käyttöönotettaessa olivat valojen polttimopohjat hapettuneet ja syöpyneet, niitä sitten soviteltiin uusia, C4 osia joutui käyttämään ja viilailemaan esimerkiksi vilkkuihin.

Ei se lämppäri ainakaan päivän ajolla vielä lauennut.

Austin Allegrolla vikatiheys oli suunilleen noin kahdeksankertainen, tuohon ranskikseen verrattuna. Eikä silti  sipulinpurijoiden autoja huoli käytettynä monikaan. Ovat varmaan nykyään nii pullakäsiä, etteivät uskalla ryhtyä. Brishit Leyland opetti realistiksi, että tämmäsellä nuorena vaivautetulla on ostajanmarkkinat, pesosta, kitikkaa ja mondeoo. On väreissäkin valinnanvaraa.

-SS-

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Autoasiaa
Minkä vuoden pösö?

2001 Hdi diisseli, viis-ovinen, toimiva ilmastointi manuaalinen. Ei uutta kummempi, myllytyksen jälkeen oikein kiiltävä.

Tupakki-auto, siksi lähinnä romutuskorvauksen hinnalla;  päivä sisustuspesua ja viikko ozonaattoria, ja kennon vaahtodesinfiointi, niin on nii laventelintuoksuinen ny.

On se sillä jo toistakymmentätuhatta ajellut. Katsastukseenkin keväällä vaan ajeli sisään. Ja ulos. Käyttöönotettaessa olivat valojen polttimopohjat hapettuneet ja syöpyneet, niitä sitten soviteltiin uusia, C4 osia joutui käyttämään ja viilailemaan esimerkiksi vilkkuihin.

Ei se lämppäri ainakaan päivän ajolla vielä lauennut.

Austin Allegrolla vikatiheys oli suunilleen noin kahdeksankertainen, tuohon ranskikseen verrattuna. Eikä silti  sipulinpurijoiden autoja huoli käytettynä monikaan. Ovat varmaan nykyään nii pullakäsiä, etteivät uskalla ryhtyä. Brishit Leyland opetti realistiksi, että tämmäsellä nuorena vaivautetulla on ostajanmarkkinat, pesosta, kitikkaa ja mondeoo. On väreissäkin valinnanvaraa.

-SS-

Mun on 2005 1.6 SW S-Edition.. Kiva kanakoppi mut pyllygrillit ei toimi.

Pitäs kans toiseen umpioon kehitellä ajovalopolttimelle uusi pohja, polttimon vaihdon yhteydessä jäi koko kanta käteen, lienee ottanut kuumaa tms. Ei oo ruostetta missään, kun katsoo saman ikäluokan saksalaisia premium-autoja, on oven reunat ja kaaret ihan paperia, on kokemusta....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Autoasiaa
307 teki eka vian, valojen ja muiden sähköjen blackoutin jälkeen. Lämmityslaitteen moottori lakkasi toimimasta. Sähkönhajua kuulemma tuli jokin aikaa sitten. Tuli kuntoon motonet varasto-osalla eli etuvastusmöykyllä. Mutta miksi sen piti olla lämmityslaitteen putken sisällä, niin että ensin piti purkaa hanskalaatikko ja laittaa sisäkierto päälle, jotta läppä avautui oikeaan asentoon, sitten sai ahdettua käden sinne lämppärin ilmaputken sisään vetämään se krapelisti tehty möykky pois. Ampeereita sen verran ja liittimet ohuenohuet, et usko ranskalaisiin maailman kolmanneksi kaameimpina sähkölaitevalmistajina brittien ja italialaisten jälkeen jälleen vahvistui.

-SS-
ilmavirran tarkoitus jäähdyttää tuota vastuspakettia tai toisinpäin kylmällä...
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Autoasiaa
Taidan paalata molemmat paskat... >:(

Tämä joka kävi, siis se josta kytkin oli jumissa, lykkäs vedet ulos paisarista, flektin termostaatti vissiin rikki. >:(
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Autoasiaa
Purin hampaan lisäks kaupat.  >:( Ei tullu mitään, sovittiin myyjän kans et palauttaa rahat ja mää autot. No perkele, sehän jätti ne romut mun nurkkiin, sano vaan et ei viitsi hakea niitä.>:(

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Autoasiaa
307 teki eka vian, valojen ja muiden sähköjen blackoutin jälkeen. Lämmityslaitteen moottori lakkasi toimimasta. Sähkönhajua kuulemma tuli jokin aikaa sitten. Tuli kuntoon motonet varasto-osalla eli etuvastusmöykyllä. Mutta miksi sen piti olla lämmityslaitteen putken sisällä, niin että ensin piti purkaa hanskalaatikko ja laittaa sisäkierto päälle, jotta läppä avautui oikeaan asentoon, sitten sai ahdettua käden sinne lämppärin ilmaputken sisään vetämään se krapelisti tehty möykky pois. Ampeereita sen verran ja liittimet ohuenohuet, et usko ranskalaisiin maailman kolmanneksi kaameimpina sähkölaitevalmistajina brittien ja italialaisten jälkeen jälleen vahvistui.

-SS-

Ei tarvitse purkaa noin paljoa, olen noita vastuksia useamman vaihtanut ja riittää kun ruuvaa matkustajan jalkatilan sivumuovin irti keskikonsolin sivusta ja sitten irroittaa verhoilulevyn matkustajan jalkatilan yläosasta. Sitten auto hetkeksi käyntiin että saa sisäkierron päälle ja vastus on käsillä, toki pitää vaivautua selinmakuuasentoon matkustajan puolen kynnykselle jotta saa näköyhteyden vastukseen kojetaulun alle, mutta ei kestä tällä tavoin vastuksen vaihto montaa minuuttia.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Autoasiaa
No perkele, sehän jätti ne romut mun nurkkiin,

Sopivat sinne, muiden joukkoon ;D
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Autoasiaa
No perkele, sehän jätti ne romut mun nurkkiin,

Sopivat sinne, muiden joukkoon ;D

Onko broilerilta pois???????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

W124

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Vs: Autoasiaa
Purin hampaan lisäks kaupat.  >:( Ei tullu mitään, sovittiin myyjän kans et palauttaa rahat ja mää autot. No perkele, sehän jätti ne romut mun nurkkiin, sano vaan et ei viitsi hakea niitä.>:(

Aikamoinen kädenojennus myyjältä että palautti koko kauppasumman. Hienoa kyllä lukea että jonkulla on viitseliäisyyttä herkutella näiden vanhempien autojen kanssa. 205 on legenda, nyt vain jotain uutta putkeen!