TV,ssä oli aikoinaan ohjelma eteläeuroopan elintarvike öljyjen pisneksestä, siinä sanottiin,että pullossa ei aina ole sitä korkeaa laatua mitä etiketti kertoo. Itse olen valmistanut oman pellon rypsistä öljyä ja tiesin koko prosessin kylvöstä ....päytään. Ihmetyttää mistä johtuu "katkeruus" suomalisia elintarvikkeita kohtaan, jota esiintyy tän palstan kirjoituksissa toisinaan?
sepeteos ei ollu päässy valion raaka-aineketjuun mukaan niin nyt on katkera

Minäkö katkera. Diagnoosi on todella väärä. Tässäkin aloituksessa muiden juttuja, jotka ovat tulleet samaan johtopäätökseen kuin meikäläinen. Olen huomannut, että asenteet ovat muuttuneet. Kuluttajat eivät vierasta ulkomaista safkaa.
Vielä kerran. Suomalainen tuottaja tuottaa hyvää raaka-ainetta, jonka osuustoimintateollisuus pilaa. Tämä pilaaminen on mennyt niin pitkälle, että haluavat kaapata koko alan, ettei kuluttajalla olisi valinnanvaraa. Siksi on tärkeää tämä Lidllin menestyminen. Siellä ei tarvitse Valion tuotteeseen vahingossakaan nyt törmätä. 
Tuossa voit olla väärässä, logo voi purkin kyljessä olla toisen firman,mutta onko varmasti omaa vaiko kivi-maitoa sisällä, niin siitä ei ota selvää kukaan.. 
Niin mutta sitä maitoahan ei Valio ole pilannut. Eiköhän se ole raaka maituva. 
Siis kun koko ajan yritätte selittää että vain Valion tuottajat tuottaa hyvää maituva, niin on se kyllä itsepetosta teillä. 
Siis täh??? Olenko koskaan parjannut muiden tuottajien maitoa, saati ylipäätään mitään tuotetta??? Minä ostan vain ja ainoastaan suomalaisista jyvistä jauhettua jauhoja, lihakin noudattaa samaa tahtia samoin muukin, mitä vain suomalaisena on mahdollista saada.
Olen lypsänyt niin monen firman tankkeihin maitoa, ettei minulla ole kyllä epäilyksen sanaa siitä muidenkaan tuottamasta maidosta..Samalla nuotilla se tuotetaan kuin Valiolainenkin. Kukahan tässä yrittää ja mitä.