Kantsii sitten nesteyttää isäntäväki kunnolla, ettei kuivumaan pääse tuosta kuralla olosta..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 25.05.15 - klo:10:42Kantsii sitten nesteyttää isäntäväki kunnolla, ettei kuivumaan pääse tuosta kuralla olosta.. Ja nesteet kannattaa hakea Tallinnasta.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 25.05.15 - klo:11:04Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 25.05.15 - klo:10:42Kantsii sitten nesteyttää isäntäväki kunnolla, ettei kuivumaan pääse tuosta kuralla olosta.. Ja nesteet kannattaa hakea Tallinnasta. Arvasinkin ettei voimakolmikolle nesteytys ole ongelma
Toivottavasti joka tilalla on niitä euroja joita laittaa kuntoon
Maatilan saattaminen eurokuntoon,Eli eurohan on tehohoidossa ja kuralla tätä vissiin tarkoittaa maatilan eurokuntoon laittaminen
Lainaus käyttäjältä: apilas - 25.05.15 - klo:10:40Maatilan saattaminen eurokuntoon,Eli eurohan on tehohoidossa ja kuralla tätä vissiin tarkoittaa maatilan eurokuntoon laittaminen Mää oon luullut, että tämä maatilojen kuraisuus johtuu noista sateista. Mutta hyvä että se johtuukin tuosta eurosta
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 25.05.15 - klo:13:24Lainaus käyttäjältä: apilas - 25.05.15 - klo:10:40Maatilan saattaminen eurokuntoon,Eli eurohan on tehohoidossa ja kuralla tätä vissiin tarkoittaa maatilan eurokuntoon laittaminen Mää oon luullut, että tämä maatilojen kuraisuus johtuu noista sateista. Mutta hyvä että se johtuukin tuosta eurosta Apilaksen tilanne on jumittunut. Eurojuna ajo ohi jo kauan sitten.
Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 25.05.15 - klo:14:35Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 25.05.15 - klo:13:24Lainaus käyttäjältä: apilas - 25.05.15 - klo:10:40Maatilan saattaminen eurokuntoon,Eli eurohan on tehohoidossa ja kuralla tätä vissiin tarkoittaa maatilan eurokuntoon laittaminen Mää oon luullut, että tämä maatilojen kuraisuus johtuu noista sateista. Mutta hyvä että se johtuukin tuosta eurosta Apilaksen tilanne on jumittunut. Eurojuna ajo ohi jo kauan sitten.Vanha armeijan sanonta "Apilas laukeaa vain kerran" Sit se heitetään menemään
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 25.05.15 - klo:15:29Lainaus käyttäjältä: maidontuottaja - 25.05.15 - klo:14:35Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 25.05.15 - klo:13:24Lainaus käyttäjältä: apilas - 25.05.15 - klo:10:40Maatilan saattaminen eurokuntoon,Eli eurohan on tehohoidossa ja kuralla tätä vissiin tarkoittaa maatilan eurokuntoon laittaminen Mää oon luullut, että tämä maatilojen kuraisuus johtuu noista sateista. Mutta hyvä että se johtuukin tuosta eurosta Apilaksen tilanne on jumittunut. Eurojuna ajo ohi jo kauan sitten.Vanha armeijan sanonta "Apilas laukeaa vain kerran" Sit se heitetään menemään Eikö siihen saa uusia panostuksia lainkaan??? Mahotonta tuhulaamista..
Eiks se lataudu ku pari tuntia ootteleepi