Mistäs Sepeteus kopioi tuon vuodatuksen ? Saman näin tuolla Iltasanomien sivuilla.
Lainaus käyttäjältä: Tapani - 12.05.15 - klo:05:19Mistäs Sepeteus kopioi tuon vuodatuksen ? Saman näin tuolla Iltasanomien sivuilla.Älä nyt, kerrankin Sepeteus näytti viisaalta, kun lainasi salaa toiselta..
hehheheheh, "näytti viisaalta" jeeee, sitä just! voiko täällä muuten näyttää viisaalta? hyyy, entäs nyt? en mää oo tyhmä
Viimeksi muokattu: 12.05.15 - klo:10:39 kirjoittanut Sepeteus
VALHEELLINEN MARKKINOINTI ELÄINTEN HYVINVOINNILLA ON SAATAVA LOPPUMAAN.Tämän päivän Helsingin Sanomat on pohjanoteeraus. Valion kokosivun mainos lehden kannessa väittää, että lehmät saavat tehdä mitä tykkäävät. Siis ne lehmät, joilta riistetään niiden oma vasikka muutaman päivän ikäisenä ja jotka pakotetaan jatkuvasti lisääntymään uudestaan, jotta ihminen voisi juoda niiden maidon. Ja ikään kuin sattumalta saman lehden pääuutinen vähättelee maidon ihmisille aiheuttamia terveyshaittoja.Valio on viime aikoina markkinoinut erityisesti luomumaitoa aggressiivisesti ja totuudesta välittämättä. Viime kuussa maitojätti väitti twitterissä, että luomulehmien vasikat saavat viettää kolme kuukautta emonsa kanssa, vaikka todellisuudessa ne erotetaan lähes välittömästi. Myöhemmin Valio joutui myöntämään valehdelleensa.Myös muut maitoalan yritykset ovat kunnostautuneet harhaanjohtavassa markkinoinnissa. Juustoportti myy "vapaan lehmän" maitona tavallisissa pihattonavetoissa tuotettua maitoa. Nämä lehmät eivät välttämättä pääse edes laitumelle.