Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Räsäsen suurin ongelma  (Luettu 3025 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Räsäsen suurin ongelma
Räsäselle näyttää suurin ongelma nykysuomessa olevan avioliittolaki.  ::) Onneksi jäävät oppositioon.

Niinn no ....
Mä en oikein ymmärrä jotakin avioliittolakia. Perverssit erikseen ja me Heterot nauttikaamme komeista rinnoista  :)

Saa ne rinnat olla pienetkin . Nättejä :) :) :) :)
Sekin on nättiä kun posket näyttävät tisseiltä  ;D
Siis kenen posket.

Mustan kissan paksut posket?  ???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

navettapiika

  • Vieras
Vs: Räsäsen suurin ongelma
Räsäselle näyttää suurin ongelma nykysuomessa olevan avioliittolaki.  ::) Onneksi jäävät oppositioon.

Niinn no ....
Mä en oikein ymmärrä jotakin avioliittolakia. Perverssit erikseen ja me Heterot nauttikaamme komeista rinnoista  :)

Saa ne rinnat olla pienetkin . Nättejä :) :) :) :)
Sekin on nättiä kun posket näyttävät tisseiltä  ;D
Siis kenen posket.

Mustan kissan paksut posket?  ???
Mitenkähän niihin saa lihaa?? Tuo meidän Sylvi on pikimusta, mutta niin kapia poskinen katti, ettei mitään rajaa.. ???

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Räsäsen suurin ongelma
Se oli yllättävää että porvarit lähtivät  vasemmisto +vihreiden ikuisuus hankkeeseen (homolaki) niin innokkaasti mukaan . :o :o

On muodikasta olla vähän gay, pitkätukkainen ipuilu on out, putin sucks.. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kysyn_vaan

  • Vieras
Vs: Räsäsen suurin ongelma
Se oli yllättävää että porvarit lähtivät  vasemmisto +vihreiden ikuisuus hankkeeseen (homolaki) niin innokkaasti mukaan . :o :o

Nykyään on kaksi kuvaajaa, vasemmisto-oikeisto ja konservatiivi-liberaali. Homoliitot ovat liberaali juttu, eivät oikeistolainen tai vasemmistolainen.

Tosin niitä uutisten arvokarttoja kyllä piirtävät jotkut kaupungin ituhipit jotta loppupeleissä aika suvaitsemattomat äärifeministiset  ja/tai ääriateistiset usein ekoterrorismiin kallellaan olevat työnvieroksujat vaikuttasivat erityisen liberaalilta ja sitä kautta hienolta. Samaan aikaan keskustalainen tai kokoomuslainen tyyppi joka uskoo että kaikkien pitää saada tehdä kuten itse haluaa ja kirkko ei ole totaalisen paha ja ihmisen pitäisi pitää huolta omasta perheestään ja kaiken kaikkiaan käydä töissä ja olla ihmisiksi, on paha konservatiivi.

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Räsäsen suurin ongelma
Se oli yllättävää että porvarit lähtivät  vasemmisto +vihreiden ikuisuus hankkeeseen (homolaki) niin innokkaasti mukaan . :o :o
Lakia vastustavia kansanedustajia painostettiin melkoisesti muuttamaan kantaansa, osa muutti. Hyvin tuntemani ei muuttanut, sai paskaa niskaansa monesta tuutista.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Räsäsen suurin ongelma
Se oli yllättävää että porvarit lähtivät  vasemmisto +vihreiden ikuisuus hankkeeseen (homolaki) niin innokkaasti mukaan . :o :o
Ketä kiinnostaa... mulle ainakin sopii tosi hyvin että G-miehet eläisivät kotonaan omissa avioliitoissaan, eivätkä riekkuisi kylillä muiden harmina  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Räsäsen suurin ongelma
Räsäselle näyttää suurin ongelma nykysuomessa olevan avioliittolaki.  ::) Onneksi jäävät oppositioon.

Niinn no ....
Mä en oikein ymmärrä jotakin avioliittolakia. Perverssit erikseen ja me Heterot nauttikaamme komeista rinnoista  :)

Saa ne rinnat olla pienetkin . Nättejä :) :) :) :)

Miesten läskitissit? Yäk. Ei olis hessusta uskonu. :o

P illu se olla pitää.
Voi fittu . Mulla ole mitään läski poskia . Kyllä toi Rantala on pelkkä paskan puhuja.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Räsäsen suurin ongelma
Räsäselle näyttää suurin ongelma nykysuomessa olevan avioliittolaki.  ::) Onneksi jäävät oppositioon.

Niinn no ....
Mä en oikein ymmärrä jotakin avioliittolakia. Perverssit erikseen ja me Heterot nauttikaamme komeista rinnoista  :)

Saa ne rinnat olla pienetkin . Nättejä :) :) :) :)

Miesten läskitissit? Yäk. Ei olis hessusta uskonu. :o

P illu se olla pitää.
Voi fittu . Mulla ole mitään läski poskia . Kyllä toi Rantala on pelkkä paskan puhuja.
Älä nyt taas sorru antamaan väärää todistusta lähimmäisestäsi :(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Räsäsen suurin ongelma
Räsäselle näyttää suurin ongelma nykysuomessa olevan avioliittolaki.  ::) Onneksi jäävät oppositioon.

Niinn no ....
Mä en oikein ymmärrä jotakin avioliittolakia. Perverssit erikseen ja me Heterot nauttikaamme komeista rinnoista  :)

Saa ne rinnat olla pienetkin . Nättejä :) :) :) :)

Miesten läskitissit? Yäk. Ei olis hessusta uskonu. :o

P illu se olla pitää.
Voi fittu . Mulla ole mitään läski poskia . Kyllä toi Rantala on pelkkä paskan puhuja.
Älä nyt taas sorru antamaan väärää todistusta lähimmäisestäsi :(
Sulla on peräpukamat naamassa , siitä tietävät  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Räsäsen suurin ongelma
Se on tämä Suomen tulevaisuuden ja talouden kannalta merkittävä asia..nyt onkin kaikki voimavarat kohdistettava avioliittolain valmisteluun ja läpimenoon. Näinhän se oli??? :-\

   Laki pitäisi muuttaa siten, että ainoastaan siviilivihkiminen muodostaa laillisen avioliiton. Kirkolta pitäisi viedä tämä laillisuusvalvonta. Se kuuluu julkishallinnolle.  ;)
  Sitten jokainen joka haluaa voi hakea sen papin siunauksen.  :)