Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Haluan seksiä koko ajan"  (Luettu 7193 kertaa)

Suuri Ajattelija

• Vieras
"Haluan seksiä koko ajan"
Äkkijyrkkä: "Haluan seksiä koko ajan. Ehdottomasti! Vähän kylmiä vuosia oli välillä, mutta vaikka kuinka halusin, en osannut tehdä mitään asian eteen. Tahdon erotiikkaa! Rikasta, rakasta, monenlaista! Erotiikka tekee ihmisistä onnellisia ja elämästä elämisen arvoista. Panot ja tökkimiset ovat tosin asia erikseen. Eroottisen ilmapiirin rakentaminen pitkässä parisuhteessa on taitolaji. Se on tahdonteko."

http://www.hs.fi/paivanlehti/07052015/a1430882055730

Tässä on jonkinlainen dilemma. Aika harva mies haluaa seksiä Äkkijyrkän kanssa  :D Ainakaan minä en halua.

navettapiika

• Vieras
Vs: "Haluan seksiä koko ajan"
Höpön, höpö, kaikki me näytetään pimeässä samalta.. olenkin miettinyt, miksi minua verrataan niin usein Äkkijyrkkään, jos ei se johdukkaan noista elukoista... ???

Suuri Ajattelija

• Vieras
Höpön, höpö, kaikki me näytetään pimeässä samalta.. olenkin miettinyt, miksi minua verrataan niin usein Äkkijyrkkään, jos ei se johdukkaan noista elukoista... ???
Totta, mutta mitäs sanot tästä:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015050519631609_ul.shtml

Kyseessä ei takuulla ole raiskaus.

navettapiika

• Vieras
Totta, mutta mitäs sanot tästä:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015050519631609_ul.shtml

Kyseessä ei takuulla ole raiskaus.
No, ei raiskaus, mutta petos.. Jonkun kerran miehen kanssa sillai olleena, olen kyllä miettinyt, miten ihmeessä ei ole muka havainnut, että sitä äijää on ollut ehkä enemmän kuin kukkakepin verran..kaikkeen sitä ihminen suostuu... :o

Maa-Anssi

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onko äkkijyrkkää luonnetta yhteis tekijänä?
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

navettapiika

• Vieras
Onko äkkijyrkkää luonnetta yhteis tekijänä?
Eikait...minähän olen rauhallisuuden perikuva. :-[

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Kyllä jonkun verran petosta on siinäkin, että aluksi seukkausaikana on vaimoehdokas herttainen ja iloinen, pehmeä- ja vaimeaääninen tyttöystävä, sitten muutaman vuoden päästä se määkii korvia särkevällä kailotuksella lapsia torumaan ja on aina kiukkuinen ja äkeä.

Siis olen saunalla isojen poikien kuullut tällaisesta naisten petollisuudesta toimittavan. Saisiko raastuvassa korvauksia semmoisesta sumutuksesta.

Tai jotain.

-SS-

navettapiika

• Vieras
Kyllä jonkun verran petosta on siinäkin, että aluksi seukkausaikana on vaimoehdokas herttainen ja iloinen, pehmeä- ja vaimeaääninen tyttöystävä, sitten muutaman vuoden päästä se määkii korvia särkevällä kailotuksella lapsia torumaan ja on aina kiukkuinen ja äkeä.

Siis olen saunalla isojen poikien kuullut tällaisesta naisten petollisuudesta toimittavan. Saisiko raastuvassa korvauksia semmoisesta sumutuksesta.

Tai jotain.

-SS-
Petos ilmiselvästi kyseessä, kuten sekin, että hyvintoimeentulevamaajussi muuttuu evp:ksi, timmi vartalo sulaa etukumpuun, ja herkkiä jutteleva mies muuttuu kuuroksi ja vielä osittain mykäksikin... ::)

ana111

• Vieras

Tai jotain.

-SS-
Petos ilmiselvästi kyseessä, kuten sekin, että hyvintoimeentulevamaajussi muuttuu evp:ksi, timmi vartalo sulaa etukumpuun, ja herkkiä jutteleva mies muuttuu kuuroksi ja vielä osittain mykäksikin... ::)
noi  kaikki on naisten aikaansaannoksii

Suuri Ajattelija

• Vieras

Tai jotain.

-SS-

Kyseessä ei ole petos. Sormukseen on kirjattu parasta ennen-päivämäärä.

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Etukumpu on muuten nyt trendifitnessiä. Ensin metsuriseksuaali. Sitten iskävatsa. Lapset jo tuossa sanoivat , että sun pitää ottaa moottorisaha olalle kun tuut mäkkärille meijän kaa, että kaverit eivät luulis mainiostoimistohipsteriks...

http://nyt.fi/a1305952184949

-SS-

navettapiika

• Vieras
Etukumpu on muuten nyt trendifitnessiä. Ensin metsuriseksuaali. Sitten iskävatsa. Lapset jo tuossa sanoivat , että sun pitää ottaa moottorisaha olalle kun tuut mäkkärille meijän kaa, että kaverit eivät luulis mainiostoimistohipsteriks...

http://nyt.fi/a1305952184949

-SS-
Myönnän, nyt olen sanaton.. :-X

Maa-Anssi

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tai jotain.
Jotain tähän suuntaan. Ehdotin taannoin takuupalautusta anoppilaan mutteivät kuulemma huoli takaisin  ???

-SS-
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Pasi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Myönnän, nyt olen sanaton.. :-X

Positiivisempi asenne... "Dadbodissa ei siis kyseessä ole ylipainoinen, vaan vain hieman löysää omaava mies" on ihan täysjärkinen asenne. Ja antaa sopivan syyn sille toiselle osapuolellekin hieman muuttaa muotoaan. Tuo "hieman löysää" on kyllä kieltämättä suhteellista ::)  Mutta löysää kohtuuden rajoissa parempi vaihtoehto kuin käytännössä vain kanaa, soijapuuroa, herajuomaa, salaattia sekä vettä suuhunsa pistävä lihaskimppu, joka pakkomielteen omaisesti treenaa ja ajatusmaailma sekä käyttös on tyyliä

https://www.youtube.com/watch?v=KPcwlHOMYqI&list=PLC4A3DC2DA56E2C21

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Etkö tiedä, että miehellä on tuntoaisti muuallakin kuin mulkussa  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.