Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Matematiikkaa Veetille  (Luettu 3828 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Matematiikkaa Veetille
Yritysmaailmassa ja politiikassa on se vissi ero, että yritysmaailmassa on vain yksi puoli, minä minä minä minä minä.

Politiikassa on aina kaksi puolta, joista joutuu vastaamaan.

Luulempa että demarit joutuu hallitukseen. Silloin on helpompi jakaa vain etuisuuksia ja nuolla venäläisten perseet.

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sipilän mukaan palkansaajien työaikaa lisätään 100 tuntia. Myös lomittajat ovat palkansaajia.

Kun lomansaajiien lukumäärä laskee, montako lisälomapäivää Sipilä nyt järkkää maidontuottajille?

Höpön, koko ajan lomapäiviä on lisätty, muut tuotantosuunnat ovat olleet menettäjiä.

Osa lomittajista tai oikeastaan kaikki voisivat siirtyä oikeisiin töihin.
minkä verran veetille tulee työtunteja vuodessa :-\ :-\ :-\ :-\

40 t viikossa ei riitä. Eikä arkilomapäiviä  ole.
Kyllä tämä täällä päivystäminen työstä käy ja siihen vielä vanhat sanomalehdet luettavana... :o

;D  ;D  ;D

Veetihän pyörittää suurta tuonti/vienti firmaa. Ite maanviljelyssä voi mennä aikaa tuo 40 tuntia, mutta vuodessa.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Matematiikkaa Navettapiialle: jos jakaa, ei kerrota.

navettapiika

• Vieras
Ja jos kerrotaan ei jaeta... mulla on tuo jakolasku ollut aina vähän heikompaa.. ;)

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja jos kerrotaan ei jaeta... mulla on tuo jakolasku ollut aina vähän heikompaa.. ;)

Tämähän on tämä matemaattisten derivaattojen käsittely kapea-alaista, pitääkö jakokerrat ja -paikat merkitä muistiin... entäs jakokulman sijoittaminen peeyyyjiin ja osamäärän väliin, kumminpäin?
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Köntys

• Vieras

Jos...  MN/C = > kuin WC,  tehtävä on mahdoton  ::)

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kunnan ja valtion virkamiesten työajan pidentäminen tietää sitä, että heillä on 100 tuntia enemmän aikaa tehdä hölmöyksiä.

Huono veto Sipilältä  >:(

Suuri Ajattelija

• Vieras
Kunnan ja valtion virkamiesten työajan pidentäminen tietää sitä, että heillä on 100 tuntia enemmän aikaa tehdä hölmöyksiä.

Olen samoilla linjoilla. Tuottavuus paranisi, jos vaikka Kuopion herrojen palkkaa nostetaan sillä ehdolla, että lupaavat pysyä kaukana työpaikastaan. On siellä toki hyviä ja tarpeellisiakin herroja, mutta he ovat harvinaisuuksia.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

aina haukutaan kunnan henkilökuntaa mutta kuka esimerkiksi muistaa että opettajat painaa niska limassa duunia kesälläkin ja lyhyt loma kotona menee rästitöiden teettämiseen intensiivisen lukukauden jäjiltä >:( >:( >:( >:(

http://yle.fi/uutiset/opettajalla_ei_ole_kesalomaa_virallisestihan_kyseessa_on_koulutyon_kesakeskeytys/7975757
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

aina haukutaan kunnan henkilökuntaa mutta kuka esimerkiksi muistaa että opettajat painaa niska limassa duunia kesälläkin ja lyhyt loma kotona menee rästitöiden teettämiseen intensiivisen lukukauden jäjiltä >:( >:( >:( >:(

http://yle.fi/uutiset/opettajalla_ei_ole_kesalomaa_virallisestihan_kyseessa_on_koulutyon_kesakeskeytys/7975757

Opettajan hommiinhan ruvethan kolomesta syystä:
1. kesäkuu
2. heinäkuu
3. elokuu

::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."