Tuota...jos nyt kumminkin sitä vaimonpuolta miettisit..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 02.05.15 - klo:21:04Tuota...jos nyt kumminkin sitä vaimonpuolta miettisit.. Tä.... mitä minä sillä...
Jos sul olis tos viel ak-47, ni pitäsin melko arveluttavan.. Mut jos tuut joskus vastaa, ni juoksen kyl karkuu..
Lainaus käyttäjältä: Metsaman - 02.05.15 - klo:21:06Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 02.05.15 - klo:21:04Tuota...jos nyt kumminkin sitä vaimonpuolta miettisit.. Tä.... mitä minä sillä... Sulla olis muutakin tekemistä vapaa-ajalla..tai jotain..sensuuri toimisi kotioloissa..
Lainaus käyttäjältä: opelmies jr - 02.05.15 - klo:21:07Jos sul olis tos viel ak-47, ni pitäsin melko arveluttavan.. Mut jos tuut joskus vastaa, ni juoksen kyl karkuu.. Tuo oli "Omit-kostaja" hahmo joka taistelee oikeuden puolesta... ei terroristi.Pitäis kaivaa tuo naftaliinista ja kuvata joku seikkailuvilmi...
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 02.05.15 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: Metsaman - 02.05.15 - klo:21:06Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 02.05.15 - klo:21:04Tuota...jos nyt kumminkin sitä vaimonpuolta miettisit.. Tä.... mitä minä sillä... Sulla olis muutakin tekemistä vapaa-ajalla..tai jotain..sensuuri toimisi kotioloissa.. Tai sitten Metsamannille tulisi uusia kuvakulmia... Sitähän minä pelkäänkin, siivet poikki Metsamannilta... niin siinä kävis....
Lainaus käyttäjältä: Metsaman - 02.05.15 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: opelmies jr - 02.05.15 - klo:21:07Jos sul olis tos viel ak-47, ni pitäsin melko arveluttavan.. Mut jos tuut joskus vastaa, ni juoksen kyl karkuu.. Tuo oli "Omit-kostaja" hahmo joka taistelee oikeuden puolesta... ei terroristi.Pitäis kaivaa tuo naftaliinista ja kuvata joku seikkailuvilmi... Iha vaa vinkkin.. et älä mee kuvaamaa mihikää "ihmisteilmoille" ja etekää minkää ak47 kans, ettei mikää karhuryhmä tulis kuvauksii "mukaa"
Lainaus käyttäjältä: opelmies jr - 02.05.15 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: Metsaman - 02.05.15 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: opelmies jr - 02.05.15 - klo:21:07Jos sul olis tos viel ak-47, ni pitäsin melko arveluttavan.. Mut jos tuut joskus vastaa, ni juoksen kyl karkuu.. Tuo oli "Omit-kostaja" hahmo joka taistelee oikeuden puolesta... ei terroristi.Pitäis kaivaa tuo naftaliinista ja kuvata joku seikkailuvilmi... Iha vaa vinkkin.. et älä mee kuvaamaa mihikää "ihmisteilmoille" ja etekää minkää ak47 kans, ettei mikää karhuryhmä tulis kuvauksii "mukaa" Tulis jännä video.. no täällä keskellä korpea kun kuvailee niin ei vaaraa, tämä kuvausharrastus saa pysymään täysissä järjissään kun ei täällä muuta ole.
Ihan on nyt pakko kysyä... Mitä sä oot lapsena tehnyt https://www.youtube.com/watch?v=iVgvD4KTjUk
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 02.05.15 - klo:21:29Ihan on nyt pakko kysyä... Mitä sä oot lapsena tehnyt https://www.youtube.com/watch?v=iVgvD4KTjUkKuin nii... löysit vanhoja videoitani... kivaa.