Eikait siellä ole vielä myllyjäkään, vasta lupia touhuavat..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 22.04.15 - klo:22:13Eikait siellä ole vielä myllyjäkään, vasta lupia touhuavat.. Kyllä Kalevan ja Raahen Seuvvun mukaan on ja toista puistoa suunnitellaan.
Satojen kappaleiden tuotantosarjaan mahtuu aina muutama heikompi. Saadaan marginaalit kohdilleen.
miks nuo ropellit on vaan kolmelapasia, eikö kuuslapasella saatas tuplat voimaa tai pienempi halkaisija, semmonen neliapila malli tieten ois kokeilun arvoinen jos esimerkiksi veslahdelle joku tyhmyyksissään innostus tuulivoimapuiston kaavottaan
minä kyllä luulen, jotta se ruiskaunokki pyöris vesilahdella paremmin, kuin neliapila.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 23.04.15 - klo:07:10minä kyllä luulen, jotta se ruiskaunokki pyöris vesilahdella paremmin, kuin neliapila.Vesilahdelle tuulimyllyjä..nehän pyöris vastatuuleen..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 23.04.15 - klo:07:19Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 23.04.15 - klo:07:10minä kyllä luulen, jotta se ruiskaunokki pyöris vesilahdella paremmin, kuin neliapila.Vesilahdelle tuulimyllyjä..nehän pyöris vastatuuleen.. siittä tulis sitä miinusmerkkistä sähköä.tiäsittekös, jotta silloin entivanhaan ajateltiin virran kulkevan miinuksesta plussan suuntaan.