Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voi hellan lettat sentään  (Luettu 4495 kertaa)

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Voi hellan lettat sentään

  Ihmettelen kuinka mummoloeden simmut ei aukia ;D

Eipä ne raasut useinkaan näe, tai suostu näkemään totuutta.

 Nuapurin emäntä sano jotta pakko kuuluva seurakuntaan, MTK:n, MHY:n, Keskustapuolueeseen. Muuten eivät sano Hyvää Päivää.  ;)

Syrjintää, rasismia johon kukaan ei puutu.
Tuo on vielä pientä muuhun rikollisuuteen verrattavaan toimintaan nähden. Toki tuokin aiheuttaa inhimillisiä kärsimyksiä mutta talousvaikutukseltaan verrattuna vähäistä muihin päivänvaloa kestämättömiin "bisneksiin" kepulandian hyväveliverkostossa.

Eihän se mitään syrjintää ole, vapaassa maassa voi jokainen valita itse seuransa, myös sepe  8)

tää talkkari ja sepeteus taetoo olla yks ja sama ryssän mökkitalkkari.  ;D ;D ;D

Eikäku mä olen ooppelimies senior. Kommunisti viidennessä polvessa. Om Jr jo seitsemännessä.  ;D

No anteeksi nyt keppanat kun menin arvostelemaan teitin systeemejä. Onhan ne oikeasti ihan hyviä juttuja.  :P

no eipä männy siunkaan arvaus nappiin. pittee vuan vähä hämentee teitä vannaattisia kepu sitä kepu tätä porukkata.  ;D ;D  :P

talkkari

  • Vieras
Vs: Voi hellan lettat sentään

tää talkkari ja sepeteus taetoo olla yks ja sama ryssän mökkitalkkari.  ;D ;D ;D

Eikäku mä olen ooppelimies senior. Kommunisti viidennessä polvessa. Om Jr jo seitsemännessä.  ;D

No anteeksi nyt keppanat kun menin arvostelemaan teitin systeemejä. Onhan ne oikeasti ihan hyviä juttuja.  :P

no eipä männy siunkaan arvaus nappiin. pittee vuan vähä hämentee teitä vannaattisia kepu sitä kepu tätä porukkata.  ;D ;D  :P

Minä oonkin vanaattinen kepuvani.  ;)
Vanitan niitä kaikkia jäsenkirjalla valittuja tyhjäntoimittajia joita istuu nauttimassa palkkaa ilman vastinetta Suomen lähes jokaisessa kunnassa ja joissa aateveljelle myönnetään jos jonkinlaista etuutta ja "urakkaa".

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Voi hellan lettat sentään

tää talkkari ja sepeteus taetoo olla yks ja sama ryssän mökkitalkkari.  ;D ;D ;D

Eikäku mä olen ooppelimies senior. Kommunisti viidennessä polvessa. Om Jr jo seitsemännessä.  ;D

No anteeksi nyt keppanat kun menin arvostelemaan teitin systeemejä. Onhan ne oikeasti ihan hyviä juttuja.  :P

no eipä männy siunkaan arvaus nappiin. pittee vuan vähä hämentee teitä vannaattisia kepu sitä kepu tätä porukkata.  ;D ;D  :P

Minä oonkin vanaattinen kepuvani.  ;)
Vanitan niitä kaikkia jäsenkirjalla valittuja tyhjäntoimittajia joita istuu nauttimassa palkkaa ilman vastinetta Suomen lähes jokaisessa kunnassa ja joissa aateveljelle myönnetään jos jonkinlaista etuutta ja "urakkaa".

Tämmöstä tää on. Kepulaasilla sellaanen aate, jotta kaikki on vastaan, saha vaan puoltaa.
 Sunnuntai-iltana kuullaan kuin kaik on metiapeliä, kun ei tullukaan 26 % ääniä. Hirviä valitus :D

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Voi hellan lettat sentään
No kun katsoo tämän hallituksen saavutuksia ja ihmisoikeus rikoksia, niin alkaa toivoa että jos "kepu ei ole hallituksessa, niin vähemmistö hallitukset on vain sallituja!"
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Voi hellan lettat sentään
kukas se sanoikaan tänään ylessä että ei se mikään pakko olla enemmistöhallituksiakaan.     ja kun miettii mitä on saatu aikaan kun kepu ollu erossa toimista niin......

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Voi hellan lettat sentään
kukas se sanoikaan tänään ylessä että ei se mikään pakko olla enemmistöhallituksiakaan.     ja kun miettii mitä on saatu aikaan kun kepu ollu erossa toimista niin......

   Kun kokoomus töppää, niin kepulaisten mielestä se on rikos, kun Kepu töppää niin kepulaisten mielestä se on saavutus.

  Tämän hallituksen suurimmat rikokset ovat varmaan , metsänhoitoveron lakkautus ja jätevesiasetuksen täytäntöönpanon siirto seuraavalle hallitukselle. Nyt nähdään kuinka kepu sen hoitaa taas.  ;)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26127
  • vastustan
Vs: Voi hellan lettat sentään
http://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2015/2015041519518599_eb.shtml

Kun hiekkalaatikkokaveri otti tikkunekkumellin pois

  Kepulaiset kieltää kaikki rikoksensa. Koskaan ole mitään tunnustaneet, Kauko Juhantalo, Antti Kaikkonen, Jukka Vihriälä, ym.

   Eikös tää ole kaikki aivan totta. 

Sipilä oli mukana sijoittajana ja hallituksen jäsenenä Green Rock -nimisessä yhtiössä, joka valmisti lain edellyttämiä jätevedenpuhdistamoita. Perussuomalaiset ovat vetäneet suoran viivan yhtiön ja keskustan entisen ympäristöministerin Paula Lehtomäen välille. Lehtomäki toi lakiesityksen eduskuntaan vuonna 2010, mutta alkuperäisen esityksen antoi RKP:n ympäristöministeri Jan-Erik Enestam jo vuonna 2003.

  Paula Lehtomäellä olisi ollut aivan hyvät mahdollisuudet olla viemättä lakia eduskuntaan. Mutta ei sitä missään nimessä tehnyt koska puolueaktiivien pisnekset olis kärsinyt. Mitäs mummoista. Otetaan niiltä eläkerahat poekkeen.  :D

  Mauri Pekkarinen toimi täysin samoin tuulisähkön takuuhinnan suhteen. Vävypojan pisnekset tykkää. Suomi haluaa taas päästä takaisin yksinkertaiseen päiväjärjestykseen, korruptio kepulandiaan. :(

Tuosta ei päästä ikinä.  :-\
Siinä on syy-yhteys miksi kepu ei saanut minunkaan ääntäni. Eikä tule koskaan saamaan.
Riittävästi nähnyt tuon lajin suhmurointia.
Sama koskee sosialistiriistäjiä jotka demokraateiksikin itseään irvokkaasti kutsuvat.
muistuupa mieleen kanervan iken synttärit ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Voi hellan lettat sentään

  Ihmettelen kuinka mummoloeden simmut ei aukia ;D

Eipä ne raasut useinkaan näe, tai suostu näkemään totuutta.

 Nuapurin emäntä sano jotta pakko kuuluva seurakuntaan, MTK:n, MHY:n, Keskustapuolueeseen. Muuten eivät sano Hyvää Päivää.  ;)

Syrjintää, rasismia johon kukaan ei puutu.
Tuo on vielä pientä muuhun rikollisuuteen verrattavaan toimintaan nähden. Toki tuokin aiheuttaa inhimillisiä kärsimyksiä mutta talousvaikutukseltaan verrattuna vähäistä muihin päivänvaloa kestämättömiin "bisneksiin" kepulandian hyväveliverkostossa.

Eihän se mitään syrjintää ole, vapaassa maassa voi jokainen valita itse seuransa, myös sepe  8)

tää talkkari ja sepeteus taetoo olla yks ja sama ryssän mökkitalkkari.  ;D ;D ;D

Eikäku mä olen ooppelimies senior. Kommunisti viidennessä polvessa. Om Jr jo seitsemännessä.  ;D

No anteeksi nyt keppanat kun menin arvostelemaan teitin systeemejä. Onhan ne oikeasti ihan hyviä juttuja.  :P

Älä hyvä ihminen sekaannu noiden savolaispeelojen välienselvittelyyn.  :o
It ain't over till the fat lady sings

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Voi hellan lettat sentään


Tuosta ei päästä ikinä.  :-\
Siinä on syy-yhteys miksi kepu ei saanut minunkaan ääntäni. Eikä tule koskaan saamaan.
Riittävästi nähnyt tuon lajin suhmurointia.
Sama koskee sosialistiriistäjiä jotka demokraateiksikin itseään irvokkaasti kutsuvat.
[/quote]

--näin se vaan on >:(

Järkimies

  • Vieras
Vs: Voi hellan lettat sentään
http://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2015/2015041519518599_eb.shtml

Kun hiekkalaatikkokaveri otti tikkunekkumellin pois

  Kepulaiset kieltää kaikki rikoksensa. Koskaan ole mitään tunnustaneet, Kauko Juhantalo, Antti Kaikkonen, Jukka Vihriälä, ym.

   Eikös tää ole kaikki aivan totta. 

Sipilä oli mukana sijoittajana ja hallituksen jäsenenä Green Rock -nimisessä yhtiössä, joka valmisti lain edellyttämiä jätevedenpuhdistamoita. Perussuomalaiset ovat vetäneet suoran viivan yhtiön ja keskustan entisen ympäristöministerin Paula Lehtomäen välille. Lehtomäki toi lakiesityksen eduskuntaan vuonna 2010, mutta alkuperäisen esityksen antoi RKP:n ympäristöministeri Jan-Erik Enestam jo vuonna 2003.

  Paula Lehtomäellä olisi ollut aivan hyvät mahdollisuudet olla viemättä lakia eduskuntaan. Mutta ei sitä missään nimessä tehnyt koska puolueaktiivien pisnekset olis kärsinyt. Mitäs mummoista. Otetaan niiltä eläkerahat poekkeen.  :D

  Mauri Pekkarinen toimi täysin samoin tuulisähkön takuuhinnan suhteen. Vävypojan pisnekset tykkää. Suomi haluaa taas päästä takaisin yksinkertaiseen päiväjärjestykseen, korruptio kepulandiaan. :(

Tuosta ei päästä ikinä.  :-\
Siinä on syy-yhteys miksi kepu ei saanut minunkaan ääntäni. Eikä tule koskaan saamaan.
Riittävästi nähnyt tuon lajin suhmurointia.
Sama koskee sosialistiriistäjiä jotka demokraateiksikin itseään irvokkaasti kutsuvat.
muistuupa mieleen kanervan iken synttärit ;) ;D 8) ::)

Ja tämä Laura "Twin Peaks" Räty

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Voi hellan lettat sentään


Tuosta ei päästä ikinä.  :-\
Siinä on syy-yhteys miksi kepu ei saanut minunkaan ääntäni. Eikä tule koskaan saamaan.
Riittävästi nähnyt tuon lajin suhmurointia.
Sama koskee sosialistiriistäjiä jotka demokraateiksikin itseään irvokkaasti kutsuvat.

--näin se vaan on >:(
[/quote]



on hyvä pitää huivi niin tiukalla ettei se tuulessa pyöri. soinin takki muuten kääntyi kreikka-asiassa.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Voi hellan lettat sentään

tää talkkari ja sepeteus taetoo olla yks ja sama ryssän mökkitalkkari.  ;D ;D ;D

Eikäku mä olen ooppelimies senior. Kommunisti viidennessä polvessa. Om Jr jo seitsemännessä.  ;D

No anteeksi nyt keppanat kun menin arvostelemaan teitin systeemejä. Onhan ne oikeasti ihan hyviä juttuja.  :P

no eipä männy siunkaan arvaus nappiin. pittee vuan vähä hämentee teitä vannaattisia kepu sitä kepu tätä porukkata.  ;D ;D  :P

Minä oonkin vanaattinen kepuvani.  ;)
Vanitan niitä kaikkia jäsenkirjalla valittuja tyhjäntoimittajia joita istuu nauttimassa palkkaa ilman vastinetta Suomen lähes jokaisessa kunnassa ja joissa aateveljelle myönnetään jos jonkinlaista etuutta ja "urakkaa".

no kyllä mie nyt ymmärrän sinnuu. vituttoohan se jos urakan nappaa nenän iestä joku kepulainen. ois ollunna vaekka joku virolaenen niin ei harmittasi niin paljo.   :o ;D

talkkari

  • Vieras
Vs: Voi hellan lettat sentään

Minä oonkin vanaattinen kepuvani.  ;)
Vanitan niitä kaikkia jäsenkirjalla valittuja tyhjäntoimittajia joita istuu nauttimassa palkkaa ilman vastinetta Suomen lähes jokaisessa kunnassa ja joissa aateveljelle myönnetään jos jonkinlaista etuutta ja "urakkaa".

no kyllä mie nyt ymmärrän sinnuu. vituttoohan se jos urakan nappaa nenän iestä joku kepulainen. ois ollunna vaekka joku virolaenen niin ei harmittasi niin paljo.   :o ;D

Joo. Tuntitaksa suunnilleen 360 euroa. Häätyy myöntää että v i t u t t a a. Tosin en tarjonnut itse mitään mutta hatuttelee muutaman muun tarjonneen puolesta jotka joutuvat tekemään samaa hommaa 1/6 kyseisen kepuöykkärin korruptiotaksasta.
Tällaista se on kepuvetoisessa pikkukunnassa.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Voi hellan lettat sentään

  Ihmettelen kuinka mummoloeden simmut ei aukia ;D

Eipä ne raasut useinkaan näe, tai suostu näkemään totuutta.

 Nuapurin emäntä sano jotta pakko kuuluva seurakuntaan, MTK:n, MHY:n, Keskustapuolueeseen. Muuten eivät sano Hyvää Päivää.  ;)

Syrjintää, rasismia johon kukaan ei puutu.
Tuo on vielä pientä muuhun rikollisuuteen verrattavaan toimintaan nähden. Toki tuokin aiheuttaa inhimillisiä kärsimyksiä mutta talousvaikutukseltaan verrattuna vähäistä muihin päivänvaloa kestämättömiin "bisneksiin" kepulandian hyväveliverkostossa.

Eihän se mitään syrjintää ole, vapaassa maassa voi jokainen valita itse seuransa, myös sepe  8)

tää talkkari ja sepeteus taetoo olla yks ja sama ryssän mökkitalkkari.  ;D ;D ;D

Eikäku mä olen ooppelimies senior. Kommunisti viidennessä polvessa. Om Jr jo seitsemännessä.  ;D

No anteeksi nyt keppanat kun menin arvostelemaan teitin systeemejä. Onhan ne oikeasti ihan hyviä juttuja.  :P

Jaa, pappaki tunnustautu tällee foorumi välityksel  :o Ja mis mun viikko-synttäri-nimppari ja joululahja massit viipyy useammalt vuuelt?  :o :o :o
Kommunisteillehan on kaikki yhteistä, joten ne on siellä yhteisessä kassassa ja hyvässä.. ::)