Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Millä täytätte ekologisen alan ehdon?  (Luettu 6937 kertaa)

Temge

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 368
Vs: Millä täytätte ekologisen alan ehdon?
Täyttyykö ehto, kun mulla on luonnonhoitopelto, joka on viime vuonna kylvetty maisemakasviseoksella. seoksessa on ruisvirna, peresianapila ja italian raiheinä?

Lypsybotti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 896
Vs: Millä täytätte ekologisen alan ehdon?
Ekofasistisen alan laskennassa pysyvien nurmien ala pienentää mukavasti sitä alaa, mistä se 5% lasketaan.
Ainoa selkeä hyöty niistä "pysyvistä" nurmista... :-X
Antaa mukavasti pelivaraa seuraaville vuosille.

Forgiven

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
Vs: Millä täytätte ekologisen alan ehdon?
Metsä onneksi riittää täällä...  ::)

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20025
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Millä täytätte ekologisen alan ehdon?
Täyttyykö ehto, kun mulla on luonnonhoitopelto, joka on viime vuonna kylvetty maisemakasviseoksella. seoksessa on ruisvirna, peresianapila ja italian raiheinä?

Kyllä, on viherkesanto tällöin.

Mutta ei voi saada LHP tai Maisema - ympäristökorvausta. EFA ala on näiden tukien ulkopuolella.

-SS-

Temge

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 368
Vs: Millä täytätte ekologisen alan ehdon?
Noh, on mulla noita nurmipeltoja muutama hehtaari, varmaan kannattaa ilmoittaa ne egologiseksi alaksi? Jättää noi maisema pellot sitten paikoilleen, kun kerta saa parempaa tukea...

Temge

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 368
Vs: Millä täytätte ekologisen alan ehdon?
Mä nyt ilmoitan yhden luonnonhoitopellon palan egologiseksi alaksi. Kysymys kuuluu, että tuleeko sanktioo, kun se luonnonhoitopelto on perustettu viime vuonna ja on 2 vuotinen?

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8414
Vs: Millä täytätte ekologisen alan ehdon?
Mä nyt ilmoitan yhden luonnonhoitopellon palan egologiseksi alaksi. Kysymys kuuluu, että tuleeko sanktioo, kun se luonnonhoitopelto on perustettu viime vuonna ja on 2 vuotinen?
Sama kysymys on mullakin pohdituttanut.  0,5 ha viherkesantolohkolla on nyt 0,1 ha viimevuonna aloitettua LHP. Täytyyköhän tuo yrittää piirtää sieltä omaksi kasvulohkoksi? ::)
Mystinen kesälaatumies

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Millä täytätte ekologisen alan ehdon?
Make voi ottaa kuumalla linjalla yhdyntää Marttilaan tai johonkin paikallisjärjestön pamppuun, neuvottelijat yleensä tietää mitä ovat sopineet... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159