Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olipa mukava yllätys  (Luettu 4915 kertaa)

navettapiika

• Vieras
Vs: Olipa mukava yllätys
enhän minä rakkaudesta ole mitään maininnut ;D
No, kyllä se oli tuolta rivien välistä luettavissa.. Vai olekko näitä miehiä, että kerran olen sanonut ja kerron kyllä jos tilanne muuttuu.. ;) ;D

niinno eikai se sana käytössä kulu. jos nyt ei ihan jatkuvasti rallata ;D
Kyllä se toistossa tehoaan menettää. Ihan kuin Veetinkin jankutus täällä.
Mutta jos Veetikin vannoisi meille ikuista rakkautta ja ylistäisi mun silmien kauneutta, saattaisi viesti jopa mennä perille..tuota jankkaamista ei voi oikein verrata.. ;D

see tarttes veetin varmaan hypätä munasillaan pirtin pöydällen ja hihkaista jotta vallan perskeles ;D
Tuo menisi jo seksuaaliseksi häirinnäksi.. ja siitä näystä ei toipuisi koskaan..  :o

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta jos kotona ollessaan. silloin kun on yksinään :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta silti se olis kyllä suurinta häirintää...     se mikä syöpyy verkkokalvoille kaikelle elolliselle!   rotat, torakat jne.

navettapiika

• Vieras
Sitten siitä tulisikin jo eläinsuojelurikos.. :o

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hei, ei noin saa sanoa..avioparilla pitää olla yhteisiä harrastuksia.. ;)
[/quote]
vai yhteisiä harrastuksia..kaveri sano ehdottaneensa tupakin polttoa --ei kuulemma kelvannut  ;D
[/quote]

Uimaripappa-Sievinen tuoreemman naisensa kanssa pelaa marketissa käydessään kolikkopelejä...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
enhän minä rakkaudesta ole mitään maininnut ;D
No, kyllä se oli tuolta rivien välistä luettavissa.. Vai olekko näitä miehiä, että kerran olen sanonut ja kerron kyllä jos tilanne muuttuu.. ;) ;D

niinno eikai se sana käytössä kulu. jos nyt ei ihan jatkuvasti rallata ;D
Kyllä se toistossa tehoaan menettää. Ihan kuin Veetinkin jankutus täällä.
Mutta jos Veetikin vannoisi meille ikuista rakkautta ja ylistäisi mun silmien kauneutta, saattaisi viesti jopa mennä perille..tuota jankkaamista ei voi oikein verrata.. ;D

see tarttes veetin varmaan hypätä munasillaan pirtin pöydällen ja hihkaista jotta vallan perskeles ;D
eihän sitä tiedä minkälaisiin karaoke-esityksin veeti yltyy kokoomuksen vaalivalvojaisissa lehtomäen innoittamana :'( :'( :'( :'(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin
Poika kysyi äidiltään, että voiko perseeseen panemalla tulla raskaaksi, johon äiti, että tottakai. Mistäs muuten luulet Eemeleiden ja Sepeteuksien tulevan?

jaa että net sieltä /ceestä.  ;D

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sipilä on oikeassa, nyt ei tarvi lupailla liikoja, voitto tulee muutenkin  :D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Toisaalta ihmettelen.. mikä hinku on ruveta sellasen talon isännäksi jossa on eletty vuosia jatkuvasti velkaa lisäämällä ja kaikki myytäväksi kelpaava omaisuus on jo myyty pois

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Toisaalta ihmettelen.. mikä hinku on ruveta sellasen talon isännäksi jossa on eletty vuosia jatkuvasti velkaa lisäämällä ja kaikki myytäväksi kelpaava omaisuus on jo myyty pois
Tuota olen ihmetellyt minäkin. Mikä peekeleen hinku pitää olla tuohon politiikkaan. Päät pitäs noilta tutkia. Toisaalta: kukapa näitä "yhteisiä" asioita hoitaisi.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuota olen ihmetellyt minäkin. Mikä peekeleen hinku pitää olla tuohon politiikkaan. Päät pitäs noilta tutkia. Toisaalta: kukapa näitä "yhteisiä" asioita hoitaisi.

Kuitenkin, se isännyys on silmänlumetta kun ollaan torpparin asemassa, Bryssien kartanon herrat antavat ohjeet miten pitää käyttäytyä , ja täällä yritetään mielistellä vielä enempi mitä olis tarviskaan
  Tyot teetetään vierailla urakoitsijoilla joitten palkkojen maksamiseenkin joudutaan ottamaan velkarahaa, sen rahan nimikin on kartanonherran määräämä jolla nää ulkolaisten lääkärivirmojen ja raksagryndereiden voitot maksetaan..

Uutta torpparivapautusta odottaen,,, Entisajan torppareiden lapsenlapsi..

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tarkoitatko toimitusjohtajaleikkiä

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sipilän johdolla Suomi alkaa valmistamaan kalliita ja toimimattomia jätevedenpuhdistamoja ja ne myydään venäläisille.

navettapiika

• Vieras
Samahan se on mitä tehdään, jos  joku on siitä valmis maksamaan.. ;D

Köntys

• Vieras
Sipilän johdolla Suomi alkaa valmistamaan kalliita ja toimimattomia jätevedenpuhdistamoja ja ne myydään venäläisille.

Ilmaiseksihan ne on esim. LIpposen II-hallituksen aikana sinne annettu, kokoomuksen ollessa hallituksessa asiaa päättämässä  :o
http://yle.fi/uutiset/uusi_jatevedenpuhdistamo_pietariin/5169194

Ja tänne Käteinen pisti myös rahaa menemään, kuin kankkulan kaivoon  ::)
http://www.ym.fi/fi-FI/Kansainvalinen_yhteistyo/Nevan_jatevesitunneli_valmistui__lahes_k(26792)