tuo kyseinen tuote on minulla näkemättä. oliko se peräti jyykin naamakuvalla varustettu.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 10.04.15 - klo:06:55tuo kyseinen tuote on minulla näkemättä. oliko se peräti jyykin naamakuvalla varustettu.Samoin multa, ja pikkasen kyllä nyt harmittaa..jyrkillä, mmmmmm
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 10.04.15 - klo:07:01Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 10.04.15 - klo:06:55tuo kyseinen tuote on minulla näkemättä. oliko se peräti jyykin naamakuvalla varustettu.Samoin multa, ja pikkasen kyllä nyt harmittaa..jyrkillä, mmmmmm nyt menee kyllä jo rietasteluksi
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 10.04.15 - klo:07:05Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 10.04.15 - klo:07:01Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 10.04.15 - klo:06:55tuo kyseinen tuote on minulla näkemättä. oliko se peräti jyykin naamakuvalla varustettu.Samoin multa, ja pikkasen kyllä nyt harmittaa..jyrkillä, mmmmmm nyt menee kyllä jo rietasteluksi Niin, huh... Mutta kyllä Jyrki varmasti tiesi mihin nokkansa pisti.
Oliko kenties taulujakin kaupan.No kepuloiselle toi laki ja lain tulkitseminen on ollut aina oma taiteenlajinsa, jota ei pidä ottaa vakavasti, kunhan vallankiima säilyy.