Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veeti on suosittu  (Luettu 2803 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65383
Vs: Veeti on suosittu
höh, net on vielä jäässä tahi sitten ei ole vaan löytynny lumen alta.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Veeti on suosittu
  Veeti laittaa aina lähteen mistä jokainen voi tarkistaa asian todenperäisyyden.

Ei laita. Piste.
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Veeti on suosittu
Sen olen huomannut ,että Veeti ei mene henkilökohtaiseen nimimerkkien herjaukseen ,

Kahtoppa wanahasta Akrosta tarkemmin... Jos niitä tekstejä vielä löytyypi...     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Veeti on suosittu
Sen olen huomannut ,että Veeti ei mene henkilökohtaiseen nimimerkkien herjaukseen ,

Kahtoppa wanahasta Akrosta tarkemmin... Jos niitä tekstejä vielä löytyypi...     :o

Ettekö te taliaivot voisi palata tälle vuosituhannelle? Samaa nillitystä vuodesta toiseen, varmaan viellä kuolinvuoteellakin käehverrätte toisianne? ::)
It ain't over till the fat lady sings

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Veeti on suosittu
Sen olen huomannut ,että Veeti ei mene henkilökohtaiseen nimimerkkien herjaukseen ,

Kahtoppa wanahasta Akrosta tarkemmin... Jos niitä tekstejä vielä löytyypi...     :o

Ettekö te taliaivot voisi palata tälle vuosituhannelle? Samaa nillitystä vuodesta toiseen, varmaan viellä kuolinvuoteellakin käehverrätte toisianne? ::)

http://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/tiede/apinaviestinnan+salat+julki++tutkijat+oppivat+vihdoin+ymmartamaan+gibbonien+kielta/a1057331 ...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Veeti on suosittu
Sen olen huomannut ,että Veeti ei mene henkilökohtaiseen nimimerkkien herjaukseen ,

Kahtoppa wanahasta Akrosta tarkemmin... Jos niitä tekstejä vielä löytyypi...     :o

Ettekö te taliaivot voisi palata tälle vuosituhannelle? Samaa nillitystä vuodesta toiseen, varmaan viellä kuolinvuoteellakin käehverrätte toisianne? ::)

http://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/tiede/apinaviestinnan+salat+julki++tutkijat+oppivat+vihdoin+ymmartamaan+gibbonien+kielta/a1057331 ...     ::)

 ;D ;D