Mulla on Jamie Oliverin suunnittelema öljyspray pullo. Sellainen pumpattava. Ehdoton peli ruuanlaitossa. Oliiviöljyä pulloon ja sillä on hyvä suihkuttaa paistinpannu.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 04.04.15 - klo:18:15 Mulla on Jamie Oliverin suunnittelema öljyspray pullo. Sellainen pumpattava. Ehdoton peli ruuanlaitossa. Oliiviöljyä pulloon ja sillä on hyvä suihkuttaa paistinpannu. Pannulle paksu siivu valio voita sillä laatu ruoka valmistetaan
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 04.04.15 - klo:18:15 Mulla on Jamie Oliverin suunnittelema öljyspray pullo. Sellainen pumpattava. Ehdoton peli ruuanlaitossa. Oliiviöljyä pulloon ja sillä on hyvä suihkuttaa paistinpannu. Jahas,kenen suunnittelema se sun pumpattava Barbarapanopuusi on
http://www.msn.com/fi-fi/ruoka-ja-juoma/esittelyssa/ruoalla-tienaa-he-ovat-maailman-rikkaimmat-kokit/ss-AAakHIZ
Mulla on entinen ravintolakokki duunissa. Elämä on.
Lainaus käyttäjältä: Ärrpää - 04.04.15 - klo:20:44 Mulla on entinen ravintolakokki duunissa. Elämä on.Ravintola-ala on paskaduunia, pitkät ja epäsäännölliset työvuorot....kysy onx Ramsay sen idoli....