Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agronet-puolue  (Luettu 8832 kertaa)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Agronet-puolue
Nyt Jami vähä järkee juttuihis >:( >:(

Klik

Jami... ;D
Mites pyöräilyharrastus

Onks tullu poljettuu


Uuufffaaafffaaaa

Ei saa kiusata Aulista...  >:(




siis tä. taas on jotakin jätetty mullen kertomatta :o

No worries, eri Aulis...
It ain't over till the fat lady sings

ana111

  • Vieras
Vs: Agronet-puolue
Tää  on fillariJami2003

Punttisika kovimmast pääst
Tukka ja akka lähti samaan aikaa
 ;D ;D ;D

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Agronet-puolue
Tää  on fillariJami2003

Punttisika kovimmast pääst
Tukka ja akka lähti samaan aikaa
 ;D ;D ;D

Liikaa hormooneja salilla, tukka lähtee, ja vehkeet kutistuu...  :'(
It ain't over till the fat lady sings

navettapiika

  • Vieras
Vs: Agronet-puolue
Tää  on fillariJami2003

Punttisika kovimmast pääst
Tukka ja akka lähti samaan aikaa
 ;D ;D ;D

Liikaa hormooneja salilla, tukka lähtee, ja vehkeet kutistuu...  :'(
Ja aivot surkastuu.. :'(

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Agronet-puolue
Tää  on fillariJami2003

Punttisika kovimmast pääst
Tukka ja akka lähti samaan aikaa
 ;D ;D ;D

Liikaa hormooneja salilla, tukka lähtee, ja vehkeet kutistuu...  :'(
Ja aivot surkastuu.. :'(

minkälaeset lie tuolla pi-kallella.  ;D

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=42497.msg723895#msg723895

T-Bone

  • Vieras
Vs: Agronet-puolue
Olisikohan meidän puolueen keskustelu olennaisesti parempaa  :P ::)  Huh huh olipas olipas ....tunnelmaa.....  ;D

No niin tässä se nyt on 

https://www.youtube.com/watch?v=TwdOwRM3Qu0

Viimeksi muokattu: 26.03.15 - klo:23:48 kirjoittanut T-Bone

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8677
  • You're a slave to money then you die
Vs: Agronet-puolue
Jos navettapiika ja tuulia on ehdokkaana, niin määkin tuun kattoon...
Ai, kaikkea olen nähnyt, mutta en vielä että joku olisi tullut kattoon? Aika ponnekasta...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Agronet-puolue
Jos navettapiika ja tuulia on ehdokkaana, niin määkin tuun kattoon...
Ai, kaikkea olen nähnyt, mutta en vielä että joku olisi tullut kattoon? Aika ponnekasta...  ;D

Et oo parvisänkyjä nähnyt....

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Agronet-puolue
Puolueen virkistystoimenylipäälikön virka on sitten mun. Lupaan perehtyä kaikkiin maailman virkistys mahdollisuuksiin, puoleen piikkiin tottakai 8)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Agronet-puolue
Jos navettapiika ja tuulia on ehdokkaana, niin määkin tuun kattoon...
Ai, kaikkea olen nähnyt, mutta en vielä että joku olisi tullut kattoon? Aika ponnekasta...  ;D

Et oo parvisänkyjä nähnyt....
Olkaa nyt rakentelematta suurempia visioita, kun se Tuuliakin näyttää haihtuneen kevättuulen matkaan.. mutta kesällä Vaasassa nähdään. ;)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8677
  • You're a slave to money then you die
Vs: Agronet-puolue
Jos navettapiika ja tuulia on ehdokkaana, niin määkin tuun kattoon...
Ai, kaikkea olen nähnyt, mutta en vielä että joku olisi tullut kattoon? Aika ponnekasta...  ;D

Et oo parvisänkyjä nähnyt....
Joo, kyll mä sitä jo intissäkin ihmettelin, miten yläponkan pohja voi olla niin täynnä möhnää...  :o
Nothing is Something Worth Doing

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8677
  • You're a slave to money then you die
Vs: Agronet-puolue
Nothing is Something Worth Doing

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
Vs: Agronet-puolue
ugh ...puu heiluuuuu

navettapiika

  • Vieras
Vs: Agronet-puolue
Nythän saadaankin puolueeseen puhtia, kun Tuuliakin palasi..nokka kohti nousua!! ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10561
  • Expertus dico....
Vs: Agronet-puolue
Löytyyhän eduskuntavaalien ehdokkaista moniakin agrolaisia joten ei toi ajatus Agronet-puolueesta ole ihan tuulesta temmattu.....