Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe moottoripyöräily harrastus.  (Luettu 3151 kertaa)

Jätkä

  • Vieras
Vs: moottoripyöräily harrastus.
Lupasin emännälle oman prätkän (oman vanhani, niin vois ostaa itselle uuden  ;)  ) ja maksaa kortin, jos alkas vaikka ajaa omaa pyörää.

 Onnettomuuksista sen verran että suurin osa johtuu siitä että autoilija ei huomaa pyörää, auton paksuista A-pilreista johtuen ja kääntyvät eteen.
Eli päivävalo virityksillä ja huomioliiveillä voi omaa turvallisuutta parantaa. Vaikka huomioliivit vaikuttavatkin hd-hemmon päällä  typerän näköiseltä.

roadman

  • Vieras
Vs: moottoripyöräily harrastus.
Lupasin emännälle oman prätkän (oman vanhani, niin vois ostaa itselle uuden  ;)  ) ja maksaa kortin, jos alkas vaikka ajaa omaa pyörää.

 Onnettomuuksista sen verran että suurin osa johtuu siitä että autoilija ei huomaa pyörää, auton paksuista A-pilreista johtuen ja kääntyvät eteen.
Eli päivävalo virityksillä ja huomioliiveillä voi omaa turvallisuutta parantaa. Vaikka huomioliivit vaikuttavatkin hd-hemmon päällä  typerän näköiseltä.

Totta kuin mikä, sekä letkassa ajaen autot tulee taakse liian lähelle. Jarrutus matka kuitenkin autolla paljooon pitempi kuin MP,llä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: moottoripyöräily harrastus.
yleensäkin tuo motarien arvostus liikenteessä on aika ala-arvoista.   ite katellu monta kertaa tojossani kuin liki ajellaan ohi ja liki perässä kun motari kulkee tuolla tiellä.    ihan sama kuin mopoille.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
Vs: moottoripyöräily harrastus.
25 vuotta oon lykänny oman pyörän ostoo ku ajellu tolla naapurin harrikalla nyt toivon että oon viisastunu tarpeeksi eikä tartte ajaa kokoajan 300 siis viikonloppuna kaupoille ja 1000 cbr honda alle saa nähä mitenkä käy

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: moottoripyöräily harrastus.
25 vuotta oon lykänny oman pyörän ostoo ku ajellu tolla naapurin harrikalla nyt toivon että oon viisastunu tarpeeksi eikä tartte ajaa kokoajan 300 siis viikonloppuna kaupoille ja 1000 cbr honda alle saa nähä mitenkä käy



varohan ettei ala voblaamaan. meinaan kylmä ajorata, kylmät ajoratamerkinnät. se tonninen separi on melkoinen tiuskija kylmän maalin päällä :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: moottoripyöräily harrastus.
Mites on isäntien paremmilla puoliskoilla moottoripyöriä käytössä? vai saavatko kyytiä vain takaistuimella?
Mä ja kauri-seta ajellaa skuutteril! Ja kilpaillaa, kumpi saa istuu takan! Hih!  :-*  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
Vs: moottoripyöräily harrastus.
vedettiin kuminpolttonäytös kera jäteöljy hallissa ku alla oli paikattu kumi lopputulos ei toivookaan säilyä hengissä ku ton lyö tulille