Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vaalikone huijjaa  (Luettu 4848 kertaa)

mymmy

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vaalikone huijjaa
Luulis,että kun vaalikoneeseen vastaa rehellisesti,niin sieltä ehdotetaan kysyjälle mieluisinta ehdokasta ja ainakin omasta puolueesta.
Mutta onko kepulla sormensa pelissä,kun tulos onkin päinvastainen?
Minulle tuli 1 ehdokkaaksi : Hannu Takkula kesk. Kakkoseksi Heikki Jukkola ipu ja vasta kolmanneksi persu,jota en edes tuntenut >:(
Ainoastaan siinä oli oikeassa,että vähiten sopiva puolue:rkp :-\

navettapiika

• Vieras
Vs: Vaalikone huijjaa
Jaa, mulla se huijaa sitten toisin.. mitään tule muuta kuin persuja ja muutosta, kaiken huippuna piraatti puolue.. >:(

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Luulis,että kun vaalikoneeseen vastaa rehellisesti,niin sieltä ehdotetaan kysyjälle mieluisinta ehdokasta ja ainakin omasta puolueesta.
Minulle tuli 1 ehdokkaaksi : Hannu Takkula kesk. Kakkoseksi Heikki Jukkola ipu ja vasta kolmanneksi persu,jota en edes tuntenut >:(

Miksi sä tarvitset jotain vaalikonetta. Kyllä me 60 vuoden kokemuksella tiedetään ketä ei missään nimessä voi äänestää. No sitten niistä kahdesta on hyvä valita. Koko vaalikone on äänestäjän aliarvioimista.  :D

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Te ette vaan tiedä mitä te ajattelette ja mitä mieltä te olette ;D
pessimisti ei pety!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jaa, mulla se huijaa sitten toisin.. mitään tule muuta kuin persuja ja muutosta, kaiken huippuna piraatti puolue.. >:(

Ja kuitenkin äänestä perinteisesti kepua ;D

mymmy

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Miten Heikki Jukkola,joka on lentäjä,vois olla mulle sopiva. ?

Tämä vaalikone on laitettu vaan sekoittamaan ihmisten omia mielipiteitä. :-[

navettapiika

• Vieras

Ja kuitenkin äänestä perinteisesti kepua ;D
Miten niin??? Mistä tuohon tulokseen tulit?? Tässäkin kyläpahasessa on vielä vapaus valita.. ;)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Noita vaalikoneita on jokaisella taholla omansa tarkoitushakuisine......

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

se johtuu vaan siitä että sinua voi vaikka persut höynäyttää, mutta vaalikonetta ei.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ja kuitenkin äänestät perinteisesti kepua ;D
Miten niin??? Mistä tuohon tulokseen tulit?? Tässäkin kyläpahasessa on vielä vapaus valita.. ;)

No kyllä ne kuitenkin laittaa ruksin ruutupaperille siellä vaalipaikalle. Siis kepulainen toimitsija. Näin mulle on annettu ymmärtää.  :D
  Vielä -70 luvulla jos juttu meni niin että ruksit ei täsmänny, niin sit katottiin kuka se petturi on. Turha oli mennä OP:stä velkaa kyselemään :D

navettapiika

• Vieras

Ja kuitenkin äänestät perinteisesti kepua ;D

No kyllä ne kuitenkin laittaa ruksin ruutupaperille siellä vaalipaikalle. Siis kepulainen toimitsija. Näin mulle on annettu ymmärtää.  :D
  Vielä -70 luvulla jos juttu meni niin että ruksit ei täsmänny, niin sit katottiin kuka se petturi on. Turha oli mennä OP:stä velkaa kyselemään :D
Onneksi,minä olen tulvaveden tuoma, joten tuollanen peli ei onnistu.. ;)

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kokeilkaapa seuraava malli:

Päätätte, kumpaa sukupuolta ehdokkaan pitäisi olla.
Kun näette sanomalehdessä puolueiden ehdokasmainokset ( ne joissa on kaikki kuvissa), valkatkaa
kasvot, joiden voisitte piirteineen olla äänenne arvoiset.

Sen jälkeen käytte vaikka ehdokkaan nettisivulla tai jossain vaalikoneessa katsomassa, mitä
ko. ehdokas on mieltä asioista.

Osutte nopeammin ja paremmin oikeaan, uskoisin.

Jos menee vikaan, niin uusi kierros sitten.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Kokeilkaapa seuraava malli:

Päätätte, kumpaa sukupuolta ehdokkaan pitäisi olla.
Kun näette sanomalehdessä puolueiden ehdokasmainokset ( ne joissa on kaikki kuvissa), valkatkaa
kasvot, joiden voisitte piirteineen olla äänenne arvoiset.

Sen jälkeen käytte vaikka ehdokkaan nettisivulla tai jossain vaalikoneessa katsomassa, mitä
ko. ehdokas on mieltä asioista.

Osutte nopeammin ja paremmin oikeaan, uskoisin.

Jos menee vikaan, niin uusi kierros sitten.

Siis ulkonäköperusteilla mennään.....

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
]

[/quote]

Noinhan se meni.. Ja ennen vaaleja kylien tukimiehet kävivät läpi alueensa äänestäjät ja etsivät mahdolliset luopiot joiden uskoa piti erityisesti vahvistaa.

navettapiika

• Vieras
Kohta on taas kaikki missit ja  urheilijat kovaa valuuttaa.. Eikö tässä hommassa ole aivoilla mitään virkaa??