Alas nuoleskella niitä postimerkkejä niin ehdit karkuun, ennen kuin kepulaiset vie sulta tuhkatkin pesästä..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 18.03.15 - klo:20:23Alas nuoleskella niitä postimerkkejä niin ehdit karkuun, ennen kuin kepulaiset vie sulta tuhkatkin pesästä.. Kuis ne multa mitään veisi. Kyll mää tissinkoittajana olisin huolissani enemmän. Kepu tottelee samaa mitä Putinkin. Rahat on loppu, myydään volovo
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 18.03.15 - klo:21:09Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 18.03.15 - klo:20:23Alas nuoleskella niitä postimerkkejä niin ehdit karkuun, ennen kuin kepulaiset vie sulta tuhkatkin pesästä.. Kuis ne multa mitään veisi. Kyll mää tissinkoittajana olisin huolissani enemmän. Kepu tottelee samaa mitä Putinkin. Rahat on loppu, myydään volovo Mun volvosta ei paljon kostu, mutta ei hätää kyllä kepu meidät pelastaa...
Minä luulin, että tässä topiikissa kerätään Sepeteukselle kolehtia, että se saa laivalipun Tallinnaan Sen omat rahat riittää vain menolippuun korkeasaaren lautalle
Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 18.03.15 - klo:23:33Minä luulin, että tässä topiikissa kerätään Sepeteukselle kolehtia, että se saa laivalipun Tallinnaan Sen omat rahat riittää vain menolippuun korkeasaaren lautalle Vaan siellä Korkeasaaressa olisi paikka vapaana..
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 19.03.15 - klo:05:14Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 18.03.15 - klo:23:33Minä luulin, että tässä topiikissa kerätään Sepeteukselle kolehtia, että se saa laivalipun Tallinnaan Sen omat rahat riittää vain menolippuun korkeasaaren lautalle Vaan siellä Korkeasaaressa olisi paikka vapaana.. Ylöspitoa vastaan... täällä ei tuollaisia luontaisetuja olekaan. - Vaan kyllä se irvistely agrossakin välillä työstä käy.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 19.03.15 - klo:05:31Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 19.03.15 - klo:05:14Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 18.03.15 - klo:23:33Minä luulin, että tässä topiikissa kerätään Sepeteukselle kolehtia, että se saa laivalipun Tallinnaan Sen omat rahat riittää vain menolippuun korkeasaaren lautalle Vaan siellä Korkeasaaressa olisi paikka vapaana.. Ylöspitoa vastaan... täällä ei tuollaisia luontaisetuja olekaan. - Vaan kyllä se irvistely agrossakin välillä työstä käy. Vaan tästä ei makseta, korkeintaan bannilla muistetaan.
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 19.03.15 - klo:05:38Lainaus käyttäjältä: kantola - 19.03.15 - klo:05:31Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 19.03.15 - klo:05:14Lainaus käyttäjältä: Herpertti - 18.03.15 - klo:23:33Minä luulin, että tässä topiikissa kerätään Sepeteukselle kolehtia, että se saa laivalipun Tallinnaan Sen omat rahat riittää vain menolippuun korkeasaaren lautalle Vaan siellä Korkeasaaressa olisi paikka vapaana.. Ylöspitoa vastaan... täällä ei tuollaisia luontaisetuja olekaan. - Vaan kyllä se irvistely agrossakin välillä työstä käy. Vaan tästä ei makseta, korkeintaan bannilla muistetaan. Ootkos saanu bannia.