Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 25.11.08 - klo:17:12Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 24.11.08 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: kantola - 24.11.08 - klo:16:00Pikagalluppia pukkaa: Mitäs alkoholipitoista nestettä Sepe olet viimeksi juonut, jos et nyt ihan perikepulaista Vanhasen linjaa vedä? Itse muistaisin sen olevan punaviiniä puoli lasillista viikko sitten. Ja olikin ihan hyvää. Kysymys olikin siitä kuka juo sivistyneesti. Muistan hyvin kun vielä kepulaasissa tilaisuuksissa kävin. Ahti K oli päävieras. Kyllä riitti juomaa Sepellekin Aijaa, oletkin niitä eurooppalaisia viinintissuttelijoita, erositko kepusta kun Karjalaisen jälkeen kokouksissa viinin tarjoilu väheni, vai mihin petyit puolueessa ? En mä kepuun ole pettynyt. Sellainen se on ollu aina, toisen taskuilla kulkija.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 24.11.08 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: kantola - 24.11.08 - klo:16:00Pikagalluppia pukkaa: Mitäs alkoholipitoista nestettä Sepe olet viimeksi juonut, jos et nyt ihan perikepulaista Vanhasen linjaa vedä? Itse muistaisin sen olevan punaviiniä puoli lasillista viikko sitten. Ja olikin ihan hyvää. Kysymys olikin siitä kuka juo sivistyneesti. Muistan hyvin kun vielä kepulaasissa tilaisuuksissa kävin. Ahti K oli päävieras. Kyllä riitti juomaa Sepellekin Aijaa, oletkin niitä eurooppalaisia viinintissuttelijoita, erositko kepusta kun Karjalaisen jälkeen kokouksissa viinin tarjoilu väheni, vai mihin petyit puolueessa ?
Lainaus käyttäjältä: kantola - 24.11.08 - klo:16:00Pikagalluppia pukkaa: Mitäs alkoholipitoista nestettä Sepe olet viimeksi juonut, jos et nyt ihan perikepulaista Vanhasen linjaa vedä? Itse muistaisin sen olevan punaviiniä puoli lasillista viikko sitten. Ja olikin ihan hyvää. Kysymys olikin siitä kuka juo sivistyneesti. Muistan hyvin kun vielä kepulaasissa tilaisuuksissa kävin. Ahti K oli päävieras. Kyllä riitti juomaa Sepellekin
Pikagalluppia pukkaa: Mitäs alkoholipitoista nestettä Sepe olet viimeksi juonut, jos et nyt ihan perikepulaista Vanhasen linjaa vedä? Itse muistaisin sen olevan punaviiniä puoli lasillista viikko sitten. Ja olikin ihan hyvää.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 25.11.08 - klo:17:39Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 25.11.08 - klo:17:12Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 24.11.08 - klo:20:05Lainaus käyttäjältä: kantola - 24.11.08 - klo:16:00Pikagalluppia pukkaa: Mitäs alkoholipitoista nestettä Sepe olet viimeksi juonut, jos et nyt ihan perikepulaista Vanhasen linjaa vedä? Itse muistaisin sen olevan punaviiniä puoli lasillista viikko sitten. Ja olikin ihan hyvää. Kysymys olikin siitä kuka juo sivistyneesti. Muistan hyvin kun vielä kepulaasissa tilaisuuksissa kävin. Ahti K oli päävieras. Kyllä riitti juomaa Sepellekin Aijaa, oletkin niitä eurooppalaisia viinintissuttelijoita, erositko kepusta kun Karjalaisen jälkeen kokouksissa viinin tarjoilu väheni, vai mihin petyit puolueessa ? En mä kepuun ole pettynyt. Sellainen se on ollu aina, toisen taskuilla kulkija. Eli aivan kuten sinä joka näennäisluomuilijana olet käsi tosissaan viljelevien taskuilla...