Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä viljelykirjanpito-ohjelmaksi ?  (Luettu 3691 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Puuha-Pete aikoo laskeutua puusta 2000-luvulle ja ottaa paperivihkokirjanpidon tilalle viljelykirjanpito-ohjelman koneelle.

Mitä suosittelette? Mulla tavallinen viljatila, joka ei erikoisuuksia kaipaa ohjelmistojenkaan puolesta. Kunhan laskisi esim. Oikeat lannoitteet lohkoille ja säilyttäisi lohkokohtaiset merkinnät mahdollisia tarkastuksia varten...

Onkos kellään kokemuksia esim. Www.pihlajakumpu.fi. -ohjelmasta?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Don Essex

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1541
Vs: Mikä viljelykirjanpito-ohjelmaksi ?
Meillä peltotuki micro. Ilmaiseksi 1. vuosi sitten päivitysmaksulla eteenpäin. On ollut riittävän yksinkertainen ja hyvin toimiva. Lisäominaisuuksia voi sitten halutessaan ostaa Pro versiona. Olen käyttänyt nyt microna jo varmaankin 6-7 vuotta, kun sain visusta tarpeekseni.
Don Essex

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Mikä viljelykirjanpito-ohjelmaksi ?
Meillä peltotuki micro. Ilmaiseksi 1. vuosi sitten päivitysmaksulla eteenpäin. On ollut riittävän yksinkertainen ja hyvin toimiva. Lisäominaisuuksia voi sitten halutessaan ostaa Pro versiona. Olen käyttänyt nyt microna jo varmaankin 6-7 vuotta, kun sain visusta tarpeekseni.

Kiitos vastauksestasi! Hyvinkää tuo on toiminut?löytynee ihan googlettamalla...
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Don Essex

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1541
Vs: Mikä viljelykirjanpito-ohjelmaksi ?
Hyvin on pelannut. Softsalo, peltotuki micro.
http://www.softsalo.fi/reilutarjous

Don Essex

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19871
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Mikä viljelykirjanpito-ohjelmaksi ?
Jep Peltotuki Micro käy hyvin. Itsellä oli ne ravinnetaseet ja tarve parannettuun varastonhallintaan, siksi hankin Peltotuen kaikki moduulit. Hintahan on yli 500 euroa silloin. Vuoden päivitykset tulevat mukana. Ostin kyllä Webwisun lisenssin ensiksi. Ja laitoin pois saman tien.

Nyt sitten yksinkertaistetun viljelyn menetelmällä, eli ilman ympäristösitoumusta, ei maksullinen Peltotuki olisi enää tarpeellinen, mutta eipä sitä tiedä, on kuitenkin mukava optimoida lannoitevaraston sekä kasvinsuojeluaineiden riittävyyttä, ne näkyvät reaaliajassa siinä suunnitellessa, et riittääkö. Ja ne pitää olla hallinnassa yleisten ehtojen mukaan.

Karttaohjelma Nutikka oli jotain niin Webwisumaista, että en tiedä vielä, viitsiikö alkaa edes opettelemaan. Kuvia piirsin. Mutta aika heikosti lohkoja sai oikeaan mittaansa tehdyksi.

-SS-

EVP

  • Vieras
Vs: Mikä viljelykirjanpito-ohjelmaksi ?
Puuha-Pete aikoo laskeutua puusta 2000-luvulle ja ottaa paperivihkokirjanpidon tilalle viljelykirjanpito-ohjelman koneelle.

Mitä suosittelette? Mulla tavallinen viljatila, joka ei erikoisuuksia kaipaa ohjelmistojenkaan puolesta. Kunhan laskisi esim. Oikeat lannoitteet lohkoille ja säilyttäisi lohkokohtaiset merkinnät mahdollisia tarkastuksia varten...

Onkos kellään kokemuksia esim. Www.pihlajakumpu.fi. -ohjelmasta?

Tuolla ohjelmalla hoituu kirjanpito ilmaiseksikin jos ei erikoisuuksia kaipaa ja netissä jo uuden ohjelmakauden mukainen versio.