Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mymmy mamujen kanssa avannossa  (Luettu 6515 kertaa)

(0)

  • Vieras
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Teräsmymmy hyppää  avantoon tai hankeenkin ilman saunaa    :D   ;D

Veljeni (O) teki kohtalokkaan virheen ja hyppäsi. Humalassa kun oli niin ei huomannut jäätä.

Konjakkia hän nauttii pillillä. :(

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Teräsmymmy hyppää  avantoon tai hankeenkin ilman saunaa    :D   ;D

Veljeni (O) teki kohtalokkaan virheen ja hyppäsi. Humalassa kun oli niin ei huomannut jäätä.

Konjakkia hän nauttii pillillä. :(

Hyppäsi täälläkin yksi kaveri tyhjään uima-altaaseen pää eellä  :(
Kulki kuusi kuukautta semmonen häkkyrä päässä, sen jälkeen kun pääsi ulos sairaalasta  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Köntys

  • Vieras
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Tänään päätimme käydä ukon kaa avannossa yhessä tietyssä paikassa,missä ei yleensä käy paljoa väkeä.
Mutta ku pääsimme perille,niin avannolla olikin kolme autollista mamuja ja niiden "kaitsija" kailotti meille:tänään täällä joutuu oottamaan,kun kävijöitä on niin paljon.
Katsoin pari minuuttia sitä touhua ja kun en nähnyt kenenkään menevän avantoon,vaikka koppi oli käytössä,niin riipaisin vaatteet autossa päältä,uimapuku päälle ja kipitin avantoon,joka oli aivan tyhjä.
pulikoin siellä tahallaan vähän kauemmin,enkä nähnyt yhdenkään "mamun" menevän avantoon,kun lähdin sieltä,joku kuvas kameralla ja kauhisteli.
Vähän ajan kuluttua porukka lähti,vaikka meille oli sanottu,että pitää odottaa kauan. >:(
Niin pääsi ukkokin pulahtamaan avantoon..
Tässä se taas nähtiin,meitä ei meinattu päästää avantoon,vaikka mamut vaan katseli ja kauhisteli.
Aina meitä kantasuomalaisia yritetään sorsia. >:(

Seuraavassa mamu-lehdessä on vähemmistöjä kuohuttava juttu kuvien kera, kuinka valkoinen nainen saastutti mamujen avannon  :D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Tänään päätimme käydä ukon kaa avannossa yhessä tietyssä paikassa,missä ei yleensä käy paljoa väkeä.
Mutta ku pääsimme perille,niin avannolla olikin kolme autollista mamuja ja niiden "kaitsija" kailotti meille:tänään täällä joutuu oottamaan,kun kävijöitä on niin paljon.
Katsoin pari minuuttia sitä touhua ja kun en nähnyt kenenkään menevän avantoon,vaikka koppi oli käytössä,niin riipaisin vaatteet autossa päältä,uimapuku päälle ja kipitin avantoon,joka oli aivan tyhjä.
pulikoin siellä tahallaan vähän kauemmin,enkä nähnyt yhdenkään "mamun" menevän avantoon,kun lähdin sieltä,joku kuvas kameralla ja kauhisteli.
Vähän ajan kuluttua porukka lähti,vaikka meille oli sanottu,että pitää odottaa kauan. >:(
Niin pääsi ukkokin pulahtamaan avantoon..
Tässä se taas nähtiin,meitä ei meinattu päästää avantoon,vaikka mamut vaan katseli ja kauhisteli.
Aina meitä kantasuomalaisia yritetään sorsia. >:(

Seuraavassa mamu-lehdessä on vähemmistöjä kuohuttava juttu kuvien kera, kuinka valkoinen nainen saastutti mamujen avannon  :D
Ja laitti kalat haisemaan  :(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Mua ärsytti se,että vaikka uimakopissa on verholla rajattu alue,niin olisi pitänyt odottaa,että jokainen käy avannossa yksitellen.Kopissa voi riisua ja pukea yhtäaikaa monta ihmistä. Meidän kuitenkin oletettiin odottavan rauhassa,kun kukin käy erikseen.  Minähän en odota tuntitolkulla niin vähäsen homman takia. >:(
Koko mamusakki kuskattiin autolla pakolaiskeskukseen,jonne oli matkaa sieltä vain 1km. :o

Minä kuljin koulua jalan kesät talvet 4-5km aamuin illoin ja monesti umpihangessa.

Tuo pakolaisten kohtelu on ihan naurettavaa hyysäystä. Tuskin he on kotimaassaankaan oppineet niin hyvälle.

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Teräsmymmy hyppää  avantoon tai hankeenkin ilman saunaa    :D   ;D

--oikeassa avantouinnissa saunaa ei käytetä,koska se pilaa avannon vaikutuksta ja on epäterveellistä elimistölle liian suuren lämmön vaihtelun takia.

Minä en käy muutenkaan saunassa,koska mulla on sellaisia särkyjä,jotka pahenee lämpimässä mutta kylmä rauhoittaa niitä.
Käyn monesti hakemassa postinkin paljain jaloin talvella,koska jalkojen verenkierto tykkää siitä. :)
Eilenkin pukeminen henkilöautossa oli todella vaikeaa ja hidasta,mutta tämä muori ei vilustu :)

Viimeksi muokattu: 27.02.15 - klo:09:50 kirjoittanut mymmy

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Minä kuljin koulua jalan kesät talvet 4-5km aamuin illoin ja monesti umpihangessa.
Kesälläki umpihanget? Kyllä sitä on kantasuomalaista tulevaa Mymmyä koeteltu pienenäki...  :o
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

T-Bone

  • Vieras
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Teräsmymmy hyppää  avantoon tai hankeenkin ilman saunaa    :D   ;D

--oikeassa avantouinnissa saunaa ei käytetä,koska se pilaa avannon vaikutuksta ja on epäterveellistä elimistölle liian suuren lämmön vaihtelun takia.

Minä en käy muutenkaan saunassa,koska mulla on sellaisia särkyjä,jotka pahenee lämpimässä mutta kylmä rauhoittaa niitä.
Käyn monesti hakemassa postinkin paljain jaloin talvella,koska jalkojen verenkierto tykkää siitä. :)
Eilenkin pukeminen henkilöautossa oli todella vaikeaa ja hidasta,mutta tämä muori ei vilustu :)

Kyllä teräsmymmyn titteli on paikallaan

Jos minun olisi pakko hypätä avantoon niin en tekisi sitä yksin vaan olisi viisainta laittaa ensin köysi ympärille jotta se toinen voi vetää sitten minut pois avannosta ettei palokuntaa ja sukeltajia tarvi kutsua paikalle .
 Mutta kun ei ole pakko mennä avantoon niin en tietenkään  mene .

navettapiika

  • Vieras
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Teräsmymmy hyppää  avantoon tai hankeenkin ilman saunaa    :D   ;D

--oikeassa avantouinnissa saunaa ei käytetä,koska se pilaa avannon vaikutuksta ja on epäterveellistä elimistölle liian suuren lämmön vaihtelun takia.

Minä en käy muutenkaan saunassa,koska mulla on sellaisia särkyjä,jotka pahenee lämpimässä mutta kylmä rauhoittaa niitä.
Käyn monesti hakemassa postinkin paljain jaloin talvella,koska jalkojen verenkierto tykkää siitä. :)
Eilenkin pukeminen henkilöautossa oli todella vaikeaa ja hidasta,mutta tämä muori ei vilustu :)

Kyllä teräsmymmyn titteli on paikallaan

Jos minun olisi pakko hypätä avantoon niin en tekisi sitä yksin vaan olisi viisainta laittaa ensin köysi ympärille jotta se toinen voi vetää sitten minut pois avannosta ettei palokuntaa ja sukeltajia tarvi kutsua paikalle .
 Mutta kun ei ole pakko mennä avantoon niin en tietenkään  mene .
Kyllä minä luulen, että jos sinne avantoon joutuu/pääsee niin kyllä se suunta on sieltä pois, eikä sinne.. ;)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Kylmä kangistaa nopeasti, sanoi impotentti  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Kylmä kangistaa nopeasti, sanoi impotentti  8)
Mulle kohmettuneen mymmyn katseleminen ei olis mikään turn on-tilanne  :-\
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Kylmä kangistaa nopeasti, sanoi impotentti  8)
Mulle kohmettuneen mymmyn katseleminen ei olis mikään turn on-tilanne  :-\
Onko sulla ollut raskas viikko??? Ajatuksetkin noin matalalla. :o

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Kylmä kangistaa nopeasti, sanoi impotentti  8)
Mulle kohmettuneen mymmyn katseleminen ei olis mikään turn on-tilanne  :-\
Onko sulla ollut raskas viikko??? Ajatuksetkin noin matalalla. :o
Mulla on aina ihan helvetin vaikeaa ja raskasta  :'(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Mymmy mamujen kanssa avannossa
Nykyään mamuilla onn omat uimahallivuorotkin kaupunkien uimahalleissa. Kun ei kerran saa näyttää paljasta ihoa tai allahi lyö salaman niskaan. Sitten ne pulikoi siellä koko vartalon perittävissä asuissa, ei mene suihkuun ennen eikäjälkeen ja kantasuomalaisia kielletään käyttämästä lahkeellisia uimahousuja.
Olekko sinä valvojana siellä, kun noin tarkkaan tiedät??
Asiakkaana.
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.