Kyllä se Valio kustantaa emäntiä konserttiin,oopperaan, teatteriin.Viimeksi kun olin Lahden Sibeliustalolla niin se konsertti sattui olemaan Valion tissinkoittaja konsertti. Oli isoja tisseja ja paljon
No et sinä sitä seksiä saakaan.Henkilökohtainen kysymys: mistä kohtaa sinua vituttaa, kun kakon edustajana kirjoittelet jatkuvaa puolueen kannatuksen kannalta sontaa?
Henk' koht' kysyn ketähän tarkoitit
Lainaus käyttäjältä: Terminator - 23.11.08 - klo:08:39Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 22.11.08 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 22.11.08 - klo:20:07Mitä tohon ooperaan tulee pääset Aulis kohta sinne. Käyn usein Maksatko sinä itse lipun, vai maksatatko sen meillä rehellisillä veron maksajilla? Tai no hällä väliä, niin kuin joku nimi merkki sanoo. Maksan sen minkä lipunmyyjä pyytää... se on vain noin 10% lipun "todellisesta" hinnasta.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 22.11.08 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 22.11.08 - klo:20:07Mitä tohon ooperaan tulee pääset Aulis kohta sinne. Käyn usein Maksatko sinä itse lipun, vai maksatatko sen meillä rehellisillä veron maksajilla? Tai no hällä väliä, niin kuin joku nimi merkki sanoo.
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 22.11.08 - klo:20:07Mitä tohon ooperaan tulee pääset Aulis kohta sinne. Käyn usein
Mitä tohon ooperaan tulee pääset Aulis kohta sinne.
Älä kerro emokaima Aulikselle.Kirjoittelee vielä kauppalehteen ja joutuu linnaan . Toisaalta ei hassumpi ajatus . Aulis sais samaa näkkileipää kuin varusmiehetkin
Ehei Aulis . Linnassa tiukkailmeinen vartia vahtii onko joka muru syöty , oli hampaita tai ei . Elinkautisvanki joka ei naista ole nähnyt pitkään aikaa ........ Jatkakaa jos kehtaatte Ette kehtaa ette kehtaa